Hotel Kaiserhof ****

122 reviews over Hotel Kaiserhof in het Nederlands

Kindvriendelijk, goede service

Fam a, 17-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Heerlijk hotel, waar we nu voor de 5e keer tijdens de wintersportvakantie hebben verbleven. Prachtige kamer, het is een gerenoveerde kamer, met prachtig uitzicht. Service is prima, personeel allervriendelijkst. Voor kinderen een ideale plek om te verblijven. Of ze kunnen zich vervoegen bij de kinderopvang in de kelder of zich zelf vermaken. Omdat er jaarlijks dezelfde kinderen zijn, zijn er altijd weer speelkameraadjes. Ze hoeven zich nooit te vervelen.

Ideaal is de ligging vlakbij de skischool. Als je wilt kan je vanaf het hotel er naar toe skiën.

Enige puntje van kritiek zou kunnen zijn, dat de buitenkant van het hotel ook wel weer een likje verf zou kunnen gebruiken.

Volgend jaar komen wij graag weer terug!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

Prima hotel, goede service/ligging

Sanders, 24-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Voor de 3e keer hier op wintersportvakantie geweest en wederom met een goede ervaring naar huis gegaan. Personeel is erg vriendelijk en biedt een goede service. Heerlijk zwembad, ook apart voor de kleintjes, en keuze uit verschillends sauna's en stoombaden; alles netjes en schoon. We hebben zowel oude als nieuwe 'luxere/duurdere' kamers gehad. De oude zijn wat gedateerd maar schoon en van alle gemakken voorzien. De nieuwe/moderne zijn iets duurder, maar dat is de meerprijs ook waard. Het restaurant is goed, eten gevarieerd en voortaan heerlijk verse bonenkoffie. De ligging is helemaal bovenin het dorp, wat een prachtig uitzicht geeft en tevens op korte loopafstand van de pistes is.

Wij komen hier nog steeds erg graag terug

Gereisd met partner in januari 2017

Veel te duur

Nvrijhoeven@gmail.com, 20-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6

Sommige kamers zijn vernieuwd maar nog altijd veel oude kamers met vloerbedekking die al jaren kapot is

Jammer. Je betaald toch echt genoeg

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017
Bianca Kuppelhuber, Hoteldirektor, 1-3-2017

Dear Family,

Thank you for your feedback. It is right that not all rooms are renovated at the moment.

We do this step by step. This spring is the next stage of construction. 26 Double rooms will become 13 new family rooms.

Our prices are calculated by the different categories of rooms. The not-renovated rooms have lower prices than the new rooms.

Best regards

Family Kuppelhuber-Angerer

Geen 4 sterren

Erik, 9-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6

De kamer was Zeer oud, zoals veel meer onderdelen in het hotel.

Er staat een TV maar dat was alleen sneeuw, een kluis op je kamer is een houten deurtje met slotje voor het nachtkastje.

Gehele hotel heeft achterstallig onderhoud.

Sauna gedeelte is erg mooi.

Ontvangst in het hotel was niet erg vriendelijk, maar het overige personeel daarna wel.

Bediening verstond bijna geen duits of engels, maar het eten was erg goed.

Afstand tot de lift is plm 300 m maar bergaf.

Gereisd met vrienden in februari 2017
Bianca Kuppelhuber, Hoteldirektor, 1-3-2017

Dear Erik,

If we know any problems in the rooms, we always try to fix it.

Other guests always praise our friendliness and kindness of our staff. Sorry that you not felt so.

A lot of our staff members are native speaker in German. All others speak good German. Most of them speak also very well English.

Best regards

Family Kuppelhuber-Angerer

Een kind vriendelijk hotel met een prima service!!

Herman, 1-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ik ben het niet eens met de vorige schrijver. Het is Oostenrijk en geen Turkije.

Wij vonden het een prima hotel. De ontvangst was hartelijk en de kamers waren goed. Ja gedateerd. Deze worden in het voorjaar gerenoveerd. Het was schoon en de verwarming deed het goed. Ja je even wachten op warm water. Ach je hebt vakantie. Wij kunnen niets dan lof spreken over alle personeelsleden. Zij kwamen uit verschillende landen en spraken redelijk en sommige zeer goed Duits. Er waren zelf Hollanders aan het werk daar in de Keuken restaurant,bar en bij de kinderopvang. De skikelder was top verwarmd. Ik heb altijd koude voeten en heb daarom ook verwarming in mijn schoenen. Had je de 1e 2 uur niet nodig zo warm waren de schoenen.

Bij de koffie en dranken automaat was het schoon. Waren er een keer geen kopjes dan werd dat snel aangevuld.

Gereisd met partner in januari 2017

Onvriendelijk, onprofessioneel, oudbollig

Baas klus, 10-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes4

Bijna al het personeel is Pools, Bulgaars of Hongaars en verstaan amper Duits.

Bediening is ronduit slecht, ze letten echt niet op. We waren altijd om 18:30 in het restaurant (jongste van 3 moet vroeg naar bed), ze wisten hier vanaf en toch zijn we na het voorgerecht opgestaan omdat het al 20:00 uur was.

In het restaurant lag nog patat van gisteren op de grond

Koffie machines waren vies en koffie drap wat naast de emmer op de grond lag werd niet opgeruimd

Stoelen zaten slecht en ook allemaal anders

Meubilair in de hal hoort thuis in een studentenhuis (uitgezakt en versleten)

Plinten aan de deur lieten los en spijkers kwamen er doorheen

Zaken die los zaten zijn met kit vastgeplakt (kit komt eruit)

De veren van het bed kon je letterlijk voelen

Je kon lang wachten op warm water om te douchen

Toen we 's middags aan kwamen (13:00u) was er geen eten voor de kids, de toasti mochten we betalen (€7,20 per stuk).

De plafoniers in de badkamer zijn van piepschuim en als je 2m lang bent kun je ze met je hoofd aanraken!

Balkons lopen allemaal door, vloerbedekking zit overal los.

De baby naast ons kon je wel heel goed horen.

Het sauna landschap is mooi, maar er was altijd wel een sauna die het niet deed of stonk of niet op temperatuur kwam.

Wifi is rond uit slecht, de vrouw van het hotel vond dat we de kinderen maar beter moesten vermaken!!!

Wij gaan hier nooit meer heen, je kunt veel mooiere en betere hotels krijgen voor hetzelfde geld.

Gereisd met jonge kinderen in december 2016
Familie Kuppelhuber-Angerer, Hoteldirektor, 8-3-2017

Liebe Familie Baas Klus!

herzlichen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben unser Haus zu bewerten.

Wir bedauern sehr, dass Sie mit den Leistungen unseres Hauses nicht zufrieden waren. Leider hatten wir während Ihres Aufenthaltes ein Problem mit unserer Spülmaschine.

Leider ist dies zu spät bemerkt worden. Wir bedauern dies sehr.

Unsere Chef de Rangs sowie Barchef und Restaurantleiter sind Mitarbeiter aus unserer Region bzw. deutschsprachigem Raum. Bei den Commis de Rangs haben wir auch Leute aus anderen Ländern. Diese sind jedoch sehr fleißig, freundlich und sorgen sich auch sehr um jeden Gast.

Ihre angegebenen Mängel haben wir an unsere Haustechnicker weitergeben und überprüft, und wurden sofort erledigt.

Jedes Feedback ist für uns eine Chance unser Angebot und unsere Dienstleistungen zu verbessern und Ihren Urlaub bei uns im Hotel Kaiserhof zu einem unvergesslichen Erlebnis werden zu lassen.

Mit Freundliche Grüße,

Ihr Team vom Familotel Kaiserhof

Nooit meer

Hercules, 9-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Op doorreis hebben we hier 1 nacht geslapen. De buitenkant van het hotel ziet er imposant uit, de inrichting is echter rommelig en zeer jaren 70 met veel versleten meubilair. Onze kamer zag er niet uit en was verre van schoon (dode vliegen op de bank en in bed). Dit hotel is zeker geen ster waard en enorm duur!
Gereisd met partner in december 2016

Schandalig duur!!

caroline, 9-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes5

Leuk gemoedelijk hotel, maar veeeel te duur voor wat je krijgt. Alles is verouderd, geen WiFi bereik op de kamers, koffiemachine te vies voor woorden, glazen van de koffie steeds op, beperkt drinken aanbod wat incl is. Tussen de middag geen alternatief eten voor de kinderen en als je wel wat anders wilt moet je betalen. Al met al zeker niet wat wij gewend zijn en wat je mag verwachten van een 4 sterren kinderhotel.
Gereisd met jonge kinderen in december 2016
Familie Kuppelhuber-Angerer, Hoteldirektor, 8-3-2017

Liebe Frau Caroline,

Wir möchten uns für Ihre Bewertung bedanken, wir bedauern sehr dass wir Sie und Ihre Familie nicht beindrucken konnten.

Wir sind jeden Gast sehr dankbar für seine Bewertung, den aus diesen können wir uns ständig verbessern.

Dass die Qualität unserer alkoholfreien Getränke vom Getränkebrunnen ( Cola, Fanta, Sprite, Granderwasser, Orangensaft sowie Apfelsaft) sowie Heißgetränke (Verlängerter, Espresso, Cappuccino, Latte Macchiato,

heiße Milch, Kakao, 8 verschiedene Teesorten) während des ganzen Tages, nicht Ihren Ansprüchen gerecht werden konnten, bedauern wir sehr.

Die Mängel haben wir bereits an die zuständigen Mitarbeiter weitergeleitet und wurden zur vollsten Zufriedenheit erledigt

Folgende kulinarische Inklusivleistungen stehen unseren Gästen zur Verfügung:

•Reichhaltiges Frühstücksbuffet mit Schauküche für Ihre individuellen salzigen & süßen Eiergerichte, Müsli, Wurst- und Käsespezialitäten, feines Gebäck und verschiedene Brotsorten,

Obst, Kuchen, Gemüse und Fruchtsäfte,

verschiedene Jogurt und noch vieles mehr... (07:30 – 10:30 Uhr)

•Eigener Jausen Tisch, damit Sie sich Ihre Wanderjause selbst zubereiten können.

•Mittagsimbiss mit einfachen regionalen, warmen Spezialitäten (Hausmannskost),Salaten, Suppe, Gebäck, Obstkorb und verschiedenen Joghurts (12:00–13:30)

•Hausgemachte Kuchen, Mehlspeisen und Eis (13:30 –17:00 Uhr)

•Nachmittagsjause –Tiroler Brettl Jause mit geräucherten Spezialitäten aus der Region, Wurst und Käse, Suppe und Salaten (15:30 – 17:00 Uhr)

•Abends erwarten Sie Themenbuffets oder 5 Gang Wahl-Menü

•Eigenes Kinderbuffet von 12:00 bis 12:30 Uhr und von 18:00 bis 18:30 Uhr mit Betreuung

•Baby-Buffet von 07:30 bis 18:30 Uhr mit Mikrowelle, Vaporisator, Babytees,Breie. Mittags und abends bereitet unsere Küche Breie frisch nach Ihren Wünschen für Ihr Baby zu.

Für Ihre Hinweise und Ihr Feedback sind wir sehr dankbar, damit wir unser Angebot immer wieder verbessern können

Freundliche Grüße,

Ihr Team vom Familotel Kaiserhof

Genoten weer

Helen Noordzij, 8-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Met 2 kinderen 10 dagen oud en nieuw gevierd. Vorig jaar zonder sneeuw was al leuk en nu met geweldig weer!! Verse sneeuw en zon
Gereisd met jonge kinderen in januari 2017
Das Team vom Familotel Kaiserhof, Hoteldirektor, 21-1-2017

Liebe Familie Noordzij!

Wir freuen uns sehr, dass es Ihnen wieder bei uns gefallen hat und es heuer auch so gut mit dem Neuschnee geklappt hat. Wir bedanken uns für Ihre freundliche Bewertung und hoffen auf ein Wiedersehen!

Fantastische ervaring voor de hele familie

Leon, 21-12-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Geweldige kinderanimatie voor alle leeftijden met ervaren en zeer vriendelijk personeel. Fantastisch eten met ruime keuze. Alles goed verzorgd en geregeld, niets dat geen vier sterren waard is. Een echte aanrader, wij gaan in ieder geval komend jaar weer!
Gereisd met oudere kinderen in december 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Kaiserhof bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kaiserhof in Berwang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kaiserhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kaiserhof scoort een 7.35 uit 10 op basis van 148 reviews.