Uitstekend

• Ligging t.o.v. pistes7,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Haus Bergfrieden*** bij :

2 reviews over Appartement Haus Bergfrieden in het Nederlands

Leuk appartement voor families met kinderen

Fam., 12-3-2014
    • Ligging t.o.v. pistes7

Wij vinden dat Haus Bergfrieden een leuke en gezellige appartementen heeft. Wij hadden de grote van 4/5 personen en onze ouders het 2persoons app. ernaast. De appartementen zin vooral erg schoon en netjes. De gastvrouw Gabi is er altijd als je iets wilt vragen en heeft het allemaal strak geregeld. De broodjesservice iedere ochtend is super handig. Het appartement ligt op loopafstand van de pistes en verzamelplaats van de skischool. Het is een korte klim, maar een tip is: huur een skikluisje bovenaan de berg bij de sportzaak. Voor ons volgend jaar weer!! Voor gezinnen en families met kleine kinderen is Berwang lekker overzichtelijk en goed!
    Gereisd familie in maart 2014

Heel mooi appartement

Gert, 23-1-2012
    • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn hier in de oud en nieuw week geweest (2011-2012) en hebben een heel leuke vakantie gehad. Het is een heel mooi en net appartement, en de eigenaar is heel erg vriendelijk. Mooie grote parkeerplaats bij het huis. Vanaf het appartement is het ongeveer 150 meter naar de piste welke naar de Sonalmbahn gaat. De kinderen zijn op skiles geweest, heel leuke skischool, 400 meter vanaf het appartement. Leuk stukje lopen 's morgens en NL skileraren. De prijs voor het appartement is ook heel erg goed. Kortom, een heel erg mooi appartement voor een goede prijs op een heel goede plek !
    Gereisd familie in december 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Bergfrieden in Berwang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Bergfrieden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Haus Bergfrieden scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.