6,1

8 reviews over Hotel Alpenhotel Berwangerhof in het Nederlands

fred, 21-2-2006
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hoi,

wat die meneer hieronder zegt, is helaas gedeeltelijkwaar..

Maar er is goed nieuws:

het hotel wordt vernieuwd, naar wat ik heb vernomen zal het begin deze zomer klaar zijn. Werkelijk alles moet eraan geloven: hotel,restaurant en ze kregen een heus welnesscentre. Ben benieuwd.

Wellicht een opsteker voor de mensen die nog gaan!

De ligging is in elk geval perfect.

Gereisd anders in februari 2006

Kees van Wheele, 25-3-2005
  • Ligging t.o.v. pistes8

Gewoon een oude troep. Ben er 35 jaar geleden al een paar keer geweest en tot op heden is er niets veranderd. Kan ook niet. Deschuldenlast die op dit bedrijf rust is zo waanzinnig hoog dat er geen cent voor iets overblijft. Na overlijden van de baas, vader van de huidige eigenaar, is er ook weinig kontakt meer met de gasten. Eten eenvoudig,kamers slecht.Geen reklame voor het dorp
Gereisd anders in maart 2005

Nonkel Ludo, 13-2-2005
  • Ligging t.o.v. pistes10

In tegenstelling tot onze verwachting hebben we waar voor ons geld gekregen.Het hotel is inderdaad verouderd doch de service was in orde, de kamers waren net en het eten was ok. Zowel ontbijt als avondeten in buffetvorm,geen haute cuisine, doch lekker en ruim voldoende keuze. Ligging vlak bij piste en skischool.

Prijs kwaliteit ok!!!

Gereisd anders in februari 2005

Familie van Kampen, 7-1-2005
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zoals al meermaals gezegd vergane glorie. Van een viersterren hotel mag je meer verwachten. Kamers redelijk maar niet bijzonder, verouderd meubilair, verschoten gordijnen, vloerbedekking. Badkamer redelijk, minuscule zeepjes, géén shampoo etc. Eten niets bijzonders, voor volwassenen keuze uit twee gerechten, kinderen géén keus ook qua smaak niet echt afgestemd op kinderen (niet één keer frites); zwembad te koud etc. Personeel wel vriendelijk. Ligging zeer gunstig tov pistes, skischool en skiverhuur .We gaan zeker niet terug, heb net voor volgend jaar een apartement bij Bergheimat geboekt, hopelijk is dit beter.
Gereisd anders in januari 2005

D'Hanis Marieke, 6-1-2005
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij waren er in de zomer, en vonden de kamer juist netjes en voldoende ruim, en vooral licht (dit kwam misschien omdat wij een hoekkamer hadden).De ligging is heel rustig, buiten het dorpscentrum, maar toch overal snel bij. De bediening vonden wij OK, evenals de maaltijden. Het is wel een hotel op zijn retour, waarmee ik bedoel dat renovatie (lees opknapbeurt)noodzakelijk is.
Gereisd anders in januari 2005

Esther, 11-7-2004

Wij zijn in februari in dit hotel geweest en hadden hoge verwachtingen. Eerder in de recensies is al genoemd 'vergane glorie'; dit drukt de algemene indruk precies uit. Het is in het verleden vast een heel mooi hotel geweest, maar het is nu hard aan renovatie toe. De gasten van 50 jaar geleden komen ook nog steeds... De algemene ruimten zijn ook ontzettend oubollig. Wij hebben twee verschillende kamers gehad en ze waren beiden erg vervallen en smerig. We hebben zelfs meegemaakt dat ons bed instortte. De badkamer was ruim (dubbele wastafel), maar ook bouwvallig.

De ligging is heel goed (ski-in/ski-out) en dicht bij de liften en skischool. De bereikbaarheid ook; Berwang ligt maar zo'n 850 km. van Nederland. De auto kon in de parkeergarage van het hotel. Het eten was redelijk verzorgd, maar zeker niet overdadig.

Gereisd anders in juli 2004

Peet, 15-4-2004

Het hotel is een beetje oud en aan renovatie toe. Het is een mooi gebouw met een perfecte ligging, je loopt het hotel uit trekt je skies aan stukje skien en je staat bij de lift. Alleen vieze kamers, er mogen ook honden in het hotel heel smerig en die mogen ook mee de slaapkamers in echt vies gewoon. Ik hoop dat ze daar aparte kamers voor hebben. Het eten was prima als je de ober aan het begin van de week een fooi geeft dan blijft hij de rest van je verblijf voor je lopen. Behalve de kamers dus een goed hotel.
      Gereisd anders in april 2004

Anton, 1-3-2004

vergane glorie. zonde van het geld. oude,vieze en kleine kamers. wel met mooie badkamer. het eten is ok maar wel een beetje weinig.
        Gereisd anders in maart 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alpenhotel Berwangerhof in Berwang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alpenhotel Berwangerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alpenhotel Berwangerhof scoort een 6.13 uit 10 op basis van 8 reviews.