Beoordelingen Hotel First Mountain Zillertal***

First Mountain Zillertal***
36 beoordelingen
Beoordelingen Hotel First Mountain Zillertal***
Dorfstrasse 64, A-6274, Aschau im Zillertal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel First Mountain Zillertal*** in Aschau im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel First Mountain Zillertal*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel First Mountain Zillertal scoort een 7,7 uit 10, op basis van 36 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel First Mountain Zillertal*** in Aschau im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel First Mountain Zillertal***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel First Mountain Zillertal*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 22 vakantiefoto's van Hotel First Mountain Zillertal*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Oostenrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Tirol. Vergelijk Hotel First Mountain Zillertal*** met andere accommodaties in Aschau im Zillertal.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

28 beoordelingen over First Mountain Zillertal***

36 beoordelingen
7,5
7,2
7,5
3,0
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Aug. 2014
"Prima hotel met goede keuken!"vertalen
Liesbeth
9,0

23-09-2014 We zijn hier in de zomer geweest.
Eerst het negatieve: Toen wij aankwamen was er geen personeel aanwezig bij de receptie. Inchecken duurde heel erg lang omdat er maar 1 persoon stond. Tijdens het inchecken bleek dat onze boeking (via touroperator) niet in hun systeem stond. Dat lag aan het hotel. In eerste instantie wilde de manager er weinig aan doen, totdat ik met touroperator had gebeld en zij boos naar hem opbelden. Toen kon er ineens wel worden gerend. Uiteindelijk een kamer aan de overzijde bij een ferienwohnung gekregen, dus over de kamers in het hotel kan ik weinig zeggen.
Het personeel is verder wel vriendelijk, de manager een beetje een popiejopie.
Positief: De omgeving is schitterend, je kunt prima fietsen huren bij het hotel en alle kanten op. Ook de prachtige wandelroutes, die in de boekjes in het hotel staan, kan ik aanbevelen.
Het eten in het hotel is zeer goed. Het is een lopend buffet. Het wordt steeds goed aangevuld, maar zorg er wel voor dat je niet te lang wacht!

Met partner, Aug. 2014
"Redelijk oke"vertalen
Laura Wolters
5,0
3,0

17-08-2014 geboekt via touroperator voor 5 dagen all inclusive. De receptie ligt niet bij de ingang van het hotel waardoor je eerst door hotel heen moet voordat je bij receptie komt. Dit vonden wij nogal vervelend omdat je door de eetzaal moet met al je bagage. Receptie is bijna altijd onbemand en daarom lang moeten wachten bij inchecken. Receptie personeel was niet aardig en niet echt behulpzaam. We wilden mountainbikes huren , maar die waren er niet meer. Kan gebeuren , maar hielpen ook niet echt met een alternatief. Uiteindelijk zelf in een ander plaatsje gehuurd. Eten en keuken personeel is top. Eten is relatief gezond en elke avond gevarieerd. kamers stonken heel erg en waren vies.

als je voor klein prijsje goed eten wilt en een wat minder hotel is dit zeker een aanrader. Sfeer van receptie personeel laat de wensen over maar als je dat niet vervelend vind is het verder prima.

Met partner, Sept. 2013
"Leuk hotel"vertalen
thea

10-09-2013 het hotel is goed personeel erg vriendelijk
maar als je allin heb en je moet betalen voor je luchpakket vind ik toch wat vreemd en als je na het eten koffie vragen daar ook geld voor

De beste prijzen en last minutes voor Hotel First Mountain Zillertal**...

Met vrienden, Sept. 2013
"Prima, alles naar wens"vertalen
yvonne

02-09-2013 Prijs kwaliteit uitstekend

Met vrienden, Aug. 2012
"'s zomers een kinderhotel, toplocatie"vertalen
marlieswieringa
6,0

27-08-2012 Bezocht met twee mannen en 2 vrouwen, tussen 24 en 32 jaar. Prachtige plek! Aschau ligt in een dal en is dus gemakkelijk te bereiken. In het hotel troffen we vriendelijk personeel en ruime kamers. De kamers waren gedateerd en hadden ranzig tapijt, maar waren verder redelijk fris.Boek een kamer aan de tuinkant, die ligt aan de schaduwkant.Eten is oké, maar niet alle avonden is er keuze. Zuurkool en rode kool moet je af en toe gewoon nemen, of je gaat op zo'n avond uit eten...Hieronder nuanceer ik even een paar zaken die touroperator beschrijft. Touroperator noemt gezellige thema-avonden. Die waren er niet van 12/8 t/m 19/8. Ook zou er een Tiroler avond zijn met schnapps, niet dus. Drank is sowieso nauwelijks te krijgen buiten het bier en de wijn (heerlijk!) van de all-inclusive om. De hotelbar was bij onze aankomst namelijk leeg en de rest van de week was de bar na tienen gesloten. Voor mensen met kinderen; op de foto's is een groot opblaasbaar zwembad te zien dat er nu niet staat.

Met oudere kinderen, Juni 2012
"Heel mooi"vertalen
arend bremer

14-07-2012 te weinig tv zenders,en vliegenvangers

Met vrienden, Jan. 2012
"Goed en goedkoop verblijven in Aschau"vertalen
Tielke
7,0

02-02-2012 Het wordt gerund door jonge mensen en die doen het prima! De kamers zijn van ruim opgezet en zien er netjes uit. Douche is heerlijk! 1x per week krijg je nieuwe handdoeken, maar indien je wenst kan dit vaker.

Elke avond, op één na (dan serveren ze, heb je geen keuze), kan je om 7 uur je eten pakken bij het lopend buffet. Er is altijd wel iets wat je lust.
Ontbijt is ook vrij uitgebreid en ook een aantal iets gevarieerd. Zakjes voor lunchpakketjes liggen klaar. En dat voor een kleine prijs.
De frisdrank die ze schenken is niet lekker, maar al het andere is prima.

Ze organiseren ook leuke dingen (hebben we niet aan meegedaan, maar was vlgs mij goed geregeld), bijna elke avond wel iets te doen.

Er is ook een bar waar je kan tafelvoetballen.
Er is geen lift, maar het hotel is ook maar 2 verdiepingen hoog.

2 ruimtes voor de skischoenen (met voldoende verwarmers) en ook de sauna (gratis) was keurig.

Zeker een aanrader!

Met partner, Jan. 2012
"Aanrader"vertalen
Fam. Bolluijt
6,0

21-01-2012 Vanaf 14.00 uur kun je op de kamer. Vriendelijk geholpen bij de receptie. Ze spreken Duits en Engels. De kamers zijn wat gedateerd, maar voldoen prima. Iedere kamer heeft een balkon. Ze hebben eigen ski-/snowboardverhuur, persoonlijk vonden wij het materiaal niet super ogen, dus hebben we ergens anders gehuurd. Er is een skikelder bestaande uit een kamer voor schoenen en een kamer voor schoenen en materiaal. Aanwezigheid van sauna, saunahanddoeken zijn tegen betaling verkrijgbaar. Eten is in buffetvorm en is prima; je kunt broodjes meenemen voor de lunch, er is voldoende en er wordt zolang er vraag is, aangevuld. Er is een redelijk snelle draadloze internetverbinding. De eerste twee dagen heb je de mogelijkheid om met het personeel skigebied Kaltenbach en illertal Arena te verkennen. Zij geven tevens ski-/snowboardles. Iedere avond is er na het diner een activiteit waar je aan kunt deelnemen tegen betaling (party in Mayrhofen, rodelen, fakkeltocht).

Met partner, Jan. 2012
"Goed hotel"vertalen
Ingrid de koning
7,0

19-01-2012 Hotel Seewirt is een prima hotel. Kamers eenvoudig maar schoon en netjes.
Ligging heel centraal in Zillertal en de skigebieden zijn allemaal op korte afstand. De sikibus stopt voor het hotel. Ontbijt en dinnerbuffet prima in orde.

Met partner, Sept. 2011
"Fantastisch hotel"vertalen
Anneke van Toor
10,0

01-10-2011 Hotel Seewirt is ons uitstekend bevallen. Mooie ruime kamers met balkon op het zuiden. Uitstekend eten. We hebben all inclusive geboekt via actie. Het ontbijt was zeer uitgebreid met allerlei koffiesoorten, sap, fruit, allerlei broodsoorten, yoghurt met vruchten, thee enz. Tussen de middag soep met brood. In de middag koffie met koek en s'avonds een heerlijk uitgebreid diner. Wanneer er iets op was werd het direct weer aangevuld. De hele dag door drinken zoals allerlei limonades, sap en bier. Uitermate vriendelijk personeel. Vanuit het hotel zijn er prima wandelingen te maken en s'winters zijn er heel wat loipes ( hebben we aangeduid gezien ).We zijn een keer met het treintje naar Mayerhofen gegaan en lopend terug. Prima te doen langs het spoor en de rivier. Zaterdag 24 september werden de koeien ingehaald en gaan ze naar de stal, dat was een hele belevenis en groot feest. Melanie en verder team bedankt voor de fijne week en zeker tot een volgende keer.

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?