7,3

• Ligging t.o.v. pistes6,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel First Mountain Zillertal*** bij :

34 reviews over Hotel First Mountain Zillertal in het Nederlands

Het slechtste hotel ooit in geweest

N. Van der Hoek, 13-11-2016
  • Ligging t.o.v. pistes2

We gaan samen al bijna 20 jaar op vakantie in meerdere hotels per jaar overal op de wereld. Dit is met kop en schouders het slechtste hotel ooit. Met 3 sterren binnen Europa verwacht je iets. Niet het beste maar wel ergens een norm of standaard, dit hotel voldoet daar niet aan. Het is slecht in hygiëne, eten, onderhoud en service. Aanslag op borden, bestek en dispenser b.v. slechte oude matrassen die naar zweetvoeten ruiken. Stront op balkons, oude stoelen voor gasten, mooie loungeset voor personeel. Vlak smakeloos eten. En zeker geen high tea o.i.d. En ze doen nergens iets aan, behalve excuses verzinnen.
Gereisd familie in januari 2016

Redelijk goed hotel, centrale ligging Zilllertal.

Ger, 23-9-2016

Prima keuken en vriendelijk personeel. Kamers gedateerd. Zowel het ontbijtbuffet en avondbuffet is gevarieerd en smakelijk. Ook het saladebuffet is zeer uitgebreid. Ook het aanvullen van het buffet was prima, geen lege schalen. Ook het all-in geen op of aanmerkingen. Wel wat aanmerkingen op de kamers, b.v. op wat achterstallig onderhoud het matig schoonhouden en de rioollucht in de badkamer. Hier moet het hotel zeker wat aan doen. Het hotel ligt centraal in Zillertal en dicht bij allerlei bezienswaardigheden. Ook een e-bike gehuurd bij het hotel, deze waren nog nieuw. We hadden bij touroperator all-in geboekt en doen dit zeker weer. Ondanks wat kleine puntjes wat betreft de kamers, zouden we het hotel zeker nog wel eens willen bezoeken.
Gereisd met vrienden in september 2016

Ongeinterresseerd personeel

Irma Martis, 24-7-2016

We verbleven 7 dagen all inclusive in dit hotel. De kamer was matig. De badkamer stonk erg en de zeep was bij inchecken al leeg. De wc spoelde slecht door.

Verder was de kledingkast provosorisch gemaakt waardoor de deur moeizaam dicht ging. De elektriciteitskabel van de tv was met tape aan elkaar geplakt. Maar we keken toch niet aangezien er zeer beperkte zenders beschikbaar waren. Er was geen animatie waardoor de avonden redelijk saai waren. Het eten was eentonig. De middagsnack om 12 uur bestond uit een kop soep met brood. Tijdens het avondeten moesten we regematig vragen om borden of eten. Het personeel was jong en ongeinteresseerd en toonde weinig eigen initiatief. Ook bij het ontbijt grepen we vaak mis (geen melk of geen bestek). Er kon bij het afhalen van de tafel geen glimlach vanaf.

De wifi was in het hoofdgebouw slecht. Op de kamer hadden we ook bijna geen bereik.

Wat was goed? De omgeving. Echt prachtig. We hebben veel gewandeld en gezien. Maar 5 dagen zou voor ons ook ruim voldoende zijn geweest.

Gereisd familie in juli 2016

Aanrader

Vanlandewyck, 19-9-2015

Rustige ligging mooie uitvalbasis voor wandelingen en fietstochten, zeer gevarieerd eten en goede en verzorgde bediening en vriendelijk personeel
Gereisd met partner in september 2015

Prima hotel met goede keuken!

Liesbeth, 23-9-2014

We zijn hier in de zomer geweest.

Eerst het negatieve: Toen wij aankwamen was er geen personeel aanwezig bij de receptie. Inchecken duurde heel erg lang omdat er maar 1 persoon stond. Tijdens het inchecken bleek dat onze boeking (via touroperator) niet in hun systeem stond. Dat lag aan het hotel. In eerste instantie wilde de manager er weinig aan doen, totdat ik met touroperator had gebeld en zij boos naar hem opbelden. Toen kon er ineens wel worden gerend. Uiteindelijk een kamer aan de overzijde bij een ferienwohnung gekregen, dus over de kamers in het hotel kan ik weinig zeggen.

Het personeel is verder wel vriendelijk, de manager een beetje een popiejopie.

Positief: De omgeving is schitterend, je kunt prima fietsen huren bij het hotel en alle kanten op. Ook de prachtige wandelroutes, die in de boekjes in het hotel staan, kan ik aanbevelen.

Het eten in het hotel is zeer goed. Het is een lopend buffet. Het wordt steeds goed aangevuld, maar zorg er wel voor dat je niet te lang wacht!

Gereisd met partner in augustus 2014

Redelijk oke

Laura Wolters, 17-8-2014

geboekt via touroperator voor 5 dagen all inclusive. De receptie ligt niet bij de ingang van het hotel waardoor je eerst door hotel heen moet voordat je bij receptie komt. Dit vonden wij nogal vervelend omdat je door de eetzaal moet met al je bagage. Receptie is bijna altijd onbemand en daarom lang moeten wachten bij inchecken. Receptie personeel was niet aardig en niet echt behulpzaam. We wilden mountainbikes huren , maar die waren er niet meer. Kan gebeuren , maar hielpen ook niet echt met een alternatief. Uiteindelijk zelf in een ander plaatsje gehuurd. Eten en keuken personeel is top. Eten is relatief gezond en elke avond gevarieerd. kamers stonken heel erg en waren vies.

als je voor klein prijsje goed eten wilt en een wat minder hotel is dit zeker een aanrader. Sfeer van receptie personeel laat de wensen over maar als je dat niet vervelend vind is het verder prima.

Gereisd met partner in augustus 2014

leuk hotel

thea, 10-9-2013
  • Ligging t.o.v. pistes3

het hotel is goed personeel erg vriendelijk

maar als je allin heb en je moet betalen voor je luchpakket vind ik toch wat vreemd en als je na het eten koffie vragen daar ook geld voor

Gereisd met partner in september 2013

Prima, alles naar wens

yvonne, 2-9-2013

Prijs kwaliteit uitstekend
Gereisd met vrienden in september 2013

Halve "all Inn"

Anniwil, 19-6-2013

goed gelegen, kamers ruim, personeel vriendelijk. Ontbijtbuffet en avondbuffet lekker en gevarieerd. All in, is de naam niet waardig. Koffie & the alleen bij ontbijt en vier-uurtje, rest = betalen. Drank van 10 tot 21h beperkt tot plaatselijke frisdrank, wijn en pils. Middag "snack" is alle dagen een tas soep met brood. Voor een lunchpakket moet betaald worden!

Kamerreiniging op aanvraag maar gebeurd niet grondig.

Gereisd met partner in juni 2013

's zomers een kinderhotel, toplocatie

marlieswieringa, 27-8-2012

Bezocht met twee mannen en 2 vrouwen, tussen 24 en 32 jaar. Prachtige plek! Aschau ligt in een dal en is dus gemakkelijk te bereiken. In het hotel troffen we vriendelijk personeel en ruime kamers. De kamers waren gedateerd en hadden ranzig tapijt, maar waren verder redelijk fris.Boek een kamer aan de tuinkant, die ligt aan de schaduwkant.Eten is oké, maar niet alle avonden is er keuze. Zuurkool en rode kool moet je af en toe gewoon nemen, of je gaat op zo'n avond uit eten...Hieronder nuanceer ik even een paar zaken die touroperator beschrijft. Touroperator noemt gezellige thema-avonden. Die waren er niet van 12/8 t/m 19/8. Ook zou er een Tiroler avond zijn met schnapps, niet dus. Drank is sowieso nauwelijks te krijgen buiten het bier en de wijn (heerlijk!) van de all-inclusive om. De hotelbar was bij onze aankomst namelijk leeg en de rest van de week was de bar na tienen gesloten. Voor mensen met kinderen; op de foto's is een groot opblaasbaar zwembad te zien dat er nu niet staat.
Gereisd met vrienden in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel First Mountain Zillertal in Aschau im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel First Mountain Zillertal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel First Mountain Zillertal scoort een 7.33 uit 10 op basis van 43 reviews.