Appartement Binderhof

Appartement Binderhof
Binderhof

1 review over Appartement Binderhof in het Nederlands

Fam. Straver, 5-3-2008

Het laatste huis in Aschau. Wij hadden het sud-app. Grote slaapkamers met goede bedden en mooie badkamers. De keuken is wat aan de kleine kant, maar heeft wel een kleine afwasmachine en 4 pitten om op te koken. Alleen het aantal pannen laat te wensen over. Nou kan je gelukkig al voor 10 euro pp gaan uit eten, dus daar hoef je het niet voor te laten. Helaas kregen wij maar 3 zenders op de TV(we hebben het niet nagevraagd) S'ochtends broodjesservice, erg handig.

Met de auto kan je naar alle dorpjes gaan in het dal, waar je goed kan parkeren (gratis) , Zell 3km en Kaltenbach 2 km.

De eigenaresse is erg schoon, je moet je buitenschoenen beneden laten staan.

Gereisd familie in februari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Binderhof in Aschau im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Binderhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Binderhof scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.