Beoordelingen Camping Aufenfeld*****

Aufenfeld*****
180 beoordelingen
Beoordelingen Camping Aufenfeld*****
Aufenfeldweg 10, 6274, Aschau im Zillertal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Aufenfeld***** in Aschau im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Aufenfeld***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Aufenfeld scoort een 7,9 uit 10, op basis van 180 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Aufenfeld***** in Aschau im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Aufenfeld*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Aufenfeld***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 104 vakantiefoto's van Camping Aufenfeld***** vinden. Je kunt 1 video van Camping Aufenfeld***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Oostenrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Tirol. Vergelijk Camping Aufenfeld***** met andere accommodaties in Aschau im Zillertal.
Even geduld a.u.b.

7,4
8,5
8,3
7,6
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Juli 2014
"Hele mooie camping komen we vast terug."vertalen
b_neehoff
6,0
8,0

18-08-2014 Dit jaar waren we weer op Aufenfeld, even een jaartje ergens anders gestaan. Ik moet zeggen Aufenfeld is en blijft een super camping, je moet je natuurlijk niet aan alles willen ergeren, want dan is geen enkele camping goed. Dit jaar hadden we onze dochter van 15 en haar vriendin van 14 mee, onze zoon van 20 is ook nog een weekje binnen komen vliegen. We hebben ons prima vermaakt op de camping en er omheen, je kunt vele leuke uitstapjes in het Zillertal maken. In het saloon achter op de camping is ook altijd wel iets te doen. En als je van originele Zillertaler muziek houd er is altijd wel ergens een optreden van een de vele bekende bands of artiesten.

"Twitter beoordelingen"
16-07-2013 @HenriiiN zeeeeerr gezellig op camping :) #aufenfeld --- Bron: https://twitter.com/HenriiiN/status/357088827111776257
met jonge kinderen, Juli 2014
"Mooie camping met prachtig zwembad"vertalen
Marcel Hellenkamp
9,0

28-07-2014 Mooie camping met mooi binnen zwembad. de eerste dagen was het mooi weer en konden we in het buiten meertje zwemmen, wel koud water.
Plekken zijn ruim en het sanitair is super netjes.
In het restaurant kan je goed eten. De animatie was niet echt super, tenminste onze kinderen hadden er niets mee.

met oudere kinderen, 2014
"Gaat achteruit !!!!!! jammer"vertalen
Familie Jansen
8,0

29-01-2014 Aantal malen geweest, maar of er n volgende keer komt??????
Niet alles wat in de folder staat wordt nog waar gemaakt.
Het is n overvolle drukke en rommelige camping geworden.
Op t allerkleinste stukje gras, wordt nog iemand neer gezet ! Kassa!!
Hoe verder je bij het vrijetijds park komt des te erger t wordt.
En de plaatsen met eigen sanitair zijn schuin en aflopend, hebben we de laatste keer gestaan, veel te duur voor wat je krijgt. Wij vonden het ook bijzonder vervelend, dat zo ongeveer alle campinggasten, daarheen komen, om naar t meertje te gaan en weer terug en s avonds naar t Western dorp en weer terug. De hele dag door erg druk!! En het lawaai van het vrijetijdspark. Uiteraard moet de jeugd ruimte hebben om zich te vermaken, maar t gebonk van de skatebaan , gaat je wel de keel uithangen. Het stopt wel om 23:00 uur dus in de nacht geen hinder. We wilden eerder vertrekken, maar je betaald toch de volle mep! Dus toch maar gebleven, maar de glans is eraf.
Erg jammer!!!

met jonge kinderen, Dec. 2013
"Directie helpt deze mooie camping om zeep !"vertalen
Tuin
2,0
3,0
5,0

06-01-2014 Voor de 3e en laatste keer op deze mooie camping. Prijzen zijn giga gestegen, ook in de eetgelegenheden.

Beleid/management is er zo op gericht dat er alleen maar zoveel mogelijk geld binnen moet worden geharkt !

Camping opzich is goed, toilet/douche gelegenheden zeer goed, maar de rest is zwaar k....., was (helaas) de laatste keer voor ons.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Erg leuke en mooi gelegen camping"vertalen
masabo
10,0

11-09-2013 Nette camping met mooi sanitair.
Voordelen:
ligt erg mooi, goed uitgangspunt voor vele uitstapjes
De camping heeft een binnenbad, helaas met weinig extra's (wel met strenge badmeester).
heeft een leuk zwemmeertje en daarbij een speeltuin
uitgaansgelegenheid (westerndorp, erg leuk) naast de camping gelegen
Nadelen:
Betalen voor Wifi wat niet of nauwelijks werkt (nadat ik problemen had gehad met uitloggen kreeg ik overigens wel zonder problemen een nieuwe kaart)
Ligt langs de doorgaande weg, op sommige plaatsten is dit misschien storend, wij stonden verder naar achteren en hadden er geen last van

met jonge kinderen, 2013
"Volle opgepropte camping"vertalen
Patricia
6,0
8,0

04-08-2013 We zijn al 3 jaar op Aufenfeld geweest. Dit jaar zijn we 2,5 week geweest, we zijn 3 dagen eerder vertrokken maar moesten wel de andere dagen betalen. Toen we nog aan het opruimen waren stond er al een camper in de straat te wachten om op onze plek te gaan staan (dubbel verdienen dus voor de camping). De camping heeft ten opzichte van vorig jaar een prijsstijging van 21% doorgevoerd, dat vind ik veel. Het personeel op de camping straalt geen vriendelijkheid uit. Kennissen van ons kwamen een dagje op bezoek, bij de ingang hebben ze € 5,00 entree pp betaald. Ze kregen een oranje bandje om. Onze kinderen alle drie 8 jaar, wilden gaan zwemmen in het binnenbad. De oude campingeigenaar hield hen tegen, en zei dat ze niet naar binnen mochten omdat de kleur die dag geen oranje zou zijn. Mijn kennis is verhaal gaan halen bij die man, de kleur bleek die dag wel oranje te zijn maar toen mochten niet in het binnenbad omdat ze daar weer extra voor moesten betalen. Het is idd commercieel geworden...

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Fijne appartementen"vertalen
Van ostaden

17-08-2013 1 week in app gezeten jagdhof
Prima schoon ,groot,
Personeel restaurant super! Personeel receptie heel behulpzaam!
Onze kinderen 13, tweeling van 14 hebben zich heel goed vermaakt!
Hele nette camping, veel te doen in omgeving
Alleen het parkeren bij het appartement was te druk bijna geen plek vlg mij oarkeren ook mensen met een camping plek daar zodat er voor app mensen niet of bijna geen plek is.
Maar verder alles prima.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Heel leuke kindercamping"vertalen
baumzager
10,0

02-08-2013 prachtige camping met geweldig uitzicht, binnen en buitenzwembad, zwemmeertje wat prachtig helder blauw is, veel speelgelegenheden, wel vaak betaald, cowboydorpje waar je live muziek hebt, en niet te vergeten het sanitair in een woord geweldig.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Mooie camping slechte campingbeleid"vertalen
Karo
8,0

30-07-2013 Voor de kinderen ideaal. Mooie camping. Echter wij kwamen op de terugreis van Italië op deze camping en hadden aangegeven hier nog wel een week te blijven. Eerst op een overnachtingsplaats gestaan, deze was super. Vervolgens kregen wij te horen dat de camping vol was, wij telden wel zeker 15 vrije plaatsen. Toen werd ons een plaats toegewezen bij het afvaldepot op de camping direct naast toiletgebouw. Veel overlast dus. Volgende dag gevraagd of we een andere plek konden krijgen. Nee dus, maar weer tellen we genoeg vrije plaatsen. Het is net of de directie naar je kijkt, sta je hem aan dan krijg je een mooie plaats, anders niet.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Nie wieder Aufenfeld"vertalen
Francis
4,0

26-08-2013 Wij zijn echte kampeerders en hebben nog nooit meegemaakt dat naast de aardig hoge verblijfprijs er voor alles extra betaald moet worden. Het is een zeer commercieel ingestelde camping. Voor dat alles verwacht je veel service, maar die is helemaal niet terug te vinden op de camping. Vooral de eigenaar Herman maakt het bont. In zijn golfkarretje maakt hij met iedereen ruzie. Wij werden buiten de camping op de skipiste geplaatst. Toen we aangaven toch graag iets minder scheef te wilden staan, reageerde hij bot. We kregen na veel gemopper van zijn kant toch een andere plek, maar daarna kwam hij klagen dat we een meter teveel naar voren stonden of dat d bbq teveel rookte. kortom we voelden ons niet echt welkom en zijn daarom eerder vertrokken. Voor ons nooit meer camping Aufenfeld!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?