Camping Aufenfeld *****

7,8

186 reviews over Camping Aufenfeld in het Nederlands

Super

Heiwegen, 22-8-2017

Een heerlijke camping met voor ieder wat wils oudere jeugd heeft hier niets te zoeken Geweldig zwembad en buiten een heerlijke zwemvljver wij hadden een plaats naast het overdekte kinderspeelparadijs geen last van gehad.Plek was wat klein betaalde hetzelfde geld als een normale plaats maar zou deze plaats de volgende keer weer willen Een rustig straatje dat kan ik van de andere plekken niet zeggen erg vol en rommelig. Wat ons ook opviel dat er steeds grotere caravans komen met airco waar je best hinder van kan hebben vind het ook terecht dat deze groep kampeerders meer betalen , in de stalling betaal je ook per meter zet ze op een apart veld Sanitair super het personeel erg vriendelijk en behulpzaam . het zillertal is super en de activ card is een echte aanrader
Gereisd met partner in augustus 2017

Mooie camping maar hiermee houdt het ook op

Rudi, 13-8-2017

In juli voor de tweede maal deze camping geboekt. Het is een mooie camping met zeer net sanitair. Ook het overdekt zwembad is prima. Maar dat mag wel voor deze prijs. De animatie daarentegen is zeer slecht. Ik heb de indruk dat alleen duitstalige kinderen welkom zijn. Ook het westernrestaurant is beneden alle peil. Rommelig en slecht eten. De animatie hier, of wat ervoor door moet gaan is om te lachen. Het aanbod in de supermarkt is beperkt en duur. Volgend jaar een andere camping
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Camping rommelig, faciliteiten goed.

Jan Mark, 11-8-2017

Campingplaatsen vrij klein voor caravan met voortent en dan moet je auto er nog bij...... Westerngedeelte 1 grote poppenkast met een slecht restaurant waar elke 15 minuten wat doorkomt, waardoor iedereen na elkaar zit te eten. Je kan beter het beachcafe pakken als je wat wilt eten of wilt meenemen. Sanitair in de sonnenhof is top! net als het zwembad.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Dure camping met slechte animatie en grij eihenaar

Pascal, 9-8-2017

Heel uiteenlopende camping. Geweldig sanitair en mooi zwembad maar oh die grijnzende geldbeluste eigenaar. Tijd voor pensioen.

Animatie is bij elkaar geraapt zooitje uit het dorp of iets dergelijks. Alleen Duits, die kinderen krijgen ook begeleiding bij een activiteit de Nederlandse kinderen moeten het maar uitzoeken. Vooral de oude kleine corpulente vrouw is een snauwende grijnsbal eersteklas.

De eigenaar schreeuwt tegen kinderen omdat ze hun handen wassen onder een kraantje en daarmee moeten stoppen om er daarna weer weg te scheuren op z'n golfkarretje. Wij betaalde 1100 euro voor 17 dagen voor een plek zonder schaduw en zonder water punt. Dat vonden we duur.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

camping goed, western restaurant slecht

Ron, 30-7-2017

Prima camping. Stevige prijs, maar goede faciliteiten. Wat erg tegenviel was het westernrestaurant. Door onderbezetting werd de bestelling 20 min na elkaar geserveerd. Bij klachten geen begrip van personeel. Natuurlijk waren wij de enige met klachten. Restaurant zeker geen aanrader.
Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

wel leuk

ingmar, 13-5-2017

Aufenfeld is een camping waar wij als gezin inmiddels al 4 jaar achter elkaar zijn geweest. In de eerste jaren was het een leuke camping met veel persoonlijke aandacht. Helaas is dat in 1 jaar helemaal omgeslagen, de camping is nu zo druk en onpersoonlijk geworden door het massa toerisme die de camping hebben ontdekt. zonde...
Gereisd met vrienden in juli 2016

geweldige camping, uitstekend, schoon sanitair

marianne, 22-3-2017

De prijs van de honden, die meegingen is ontzettend duur, 5 euro per hond.

Dit is onze enige kritiek

Gereisd met partner in maart 2017

Commercieel, groot en druk

M. Jetten, 18-9-2016

Aufenfeld is een mooie camping, met een ideale ligging voor veel uitstapjes. Vooral de Zillertal arena is zeer dichtbij. Wij hadden een plek op de Dammweg, waar ik heel blij mee was. Als ik n andere plek had gehad,weet ik niet of ik de hele periode gebleven was. Als je bij het skatepark of bij het western dorp staat heb je enorm veel last van lawaai. De plaatsen bij het zwembad zijn enorm rommelig, daar staat iedereen kris kras door elkaar. Op alle lege plekje en hoekjes (naast t sanitair gebouw, op de parkeerplaats bij de receptie) worden caravans weggezet. Hierdoor is de camping overvol en druk. Deze camping is vooral voor kleinere kinderen erg leuk, het meertje is leuk (wel veel steekvliegen) en het zwembad ook. Campingwinkel is okay, dames aan receptie vriendelijk. Maar vooral de omgeving is erg leuk. Koop een Zillertal card en ga erop uit. Je kunt dan ook gratis met de trein of de bus. Je mag ook de fiets meenemen in de bus. Sanitair netjes.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Erg druk

Karel, 18-9-2016

Wifi erg slecht en duur, camping personeel rijdt erg hard met golf karretjes, slagboom sluit niet na 23. 00 uur dus je kunt s nachts gewoon de camping op rijden. sanitair is goed en schoon, eten bij Saloon is goed maar restaurant is duur. Plekken zijn zeker niet groot, op vele plaatsen moet je de caravan dwars zetten omdat de plekken te smal zijn. receptie is vriendelijk. Fiegl de eigenaar is echt op geld uit, dat mag blijf dan wel altijd vriendelijk. Zillertal is een mooi gebied.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Fantastische camping

Zwartjes, 16-9-2016

We hebben hier 2,5 week verbleven. Camping was in een woord geweldig. ruim opgezette plekken, bij comfortplek eigen wateraansluiting en afvoer. Vanaf liftterasse mooi uitzicht op de rest van de camping. Sanitairgebouw vanaf iedere plek dicht in de buurt en zeer goed onderhouden en schoongemaakt. Zelf een ligbad bij het damessanitair. Voor ons zoontje genoeg te doen: veel buitenspeelplaatsjes, binnenspeelplaats, binnenzwembad en zwemmeer waardoor we bijna het park niet af hoefden. Ook de supermarkt op het park had dagelijks genoeg verse broodjes en heerlijk gebak, met op zondag een taartbuffet. Verschillende restaurants en afhaalgelegenheden op het park, met prima eten. Wij hebben genoten.

Enige 'minpuntje' was dat er geen familiesanitaire ruimte was.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Aufenfeld in Aschau im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Aufenfeld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Aufenfeld scoort een 7.83 uit 10 op basis van 229 reviews.