Vakantiehuis Landhaus Alpbach

Vakantiehuis Landhaus Alpbach
Landhaus Alpbach

• Ligging t.o.v. pistes4,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Landhaus Alpbach bij:

1 review over Vakantiehuis Landhaus Alpbach in het Nederlands

Martine, 8-3-2007
  • Ligging t.o.v. pistes4

Heel mooi groot huis met hele ruime appartementen. De appartementen zijn overval van voorzien, er ontbreekt je helemaal aan niets.

Zeer schoon, mooie badkamer en lekkere bedden. Kortom: prima!! De eigenaresse is ook een hele aardige vrouw.

De ligging tov de pistes is niet goed, maar dat wisten we van tevoren. Ons maakt het niet uit om met de auto naar de gondel toe te rijden. De auto kon ook nog in de garage staan, ideaal voor als het heeft gevroren.

Zonder sneeuwkettingen kom je alleen het weggetje naar het huis toe niet op. Het is supersteil omhoog. Gelukkig was in onze tijd geen sneeuw op de weg!!

Gereisd met vrienden in februari 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Landhaus Alpbach in Alpbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Landhaus Alpbach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Landhaus Alpbach scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.