8,3

8 reviews over Hotel Jägerhof in het Nederlands

?

Dit nooit meer!

marian, 11-9-2008

Hotel was prima. Maar ober uit Berlijn had een hekel aan Nederlanders. En dat was heel vervelend. Het viel zeflfs gasten uit andere landen op.
        Gereisd met partner in juli 2006

let op bij boeking

Adriaan, 2-7-2008

Indien je wilt zwemmen en naar de sauna wilt vraag dan heel duidelijk en vooral bij een specifieke touroperator of beiden in werking zijn, beide waren niet in gebruik door afkeuring. Deze maatschappij verzwijgt dit en probeert nu met een fooi deze tekortkoming af te doen. Schande!!

Deze touroperator verdient het niet om dit hotel aan te prijzen, slechte service van dit reisburo.

Het hotel is redelijk, zeker voor de prijs, kamers gedateerd, vooral TV bereik en oude niet werkende radio. Prima uitvalsbasis voor wandelen en skivakantie.

Gereisd met partner in maart 2008

Samantha, 14-1-2007

Wij komen hier al 14 jaar er is ee goeie bedining en lekker eten de kamers zijn ruim leuk zwebad beneden en de achesee is heel erg koud maar wel leuk sinds 2 jaar kan je er ook fietsen huren en dat doen wij ook wel eens
          Gereisd anders in januari 2007

jalikoloto, 6-1-2007

perfecte keuken, goede bediening,juiste

tarieven. pas op voor alleenreizende horeca vrouwen [met kind] uit haaksbergen.Domme Blondjes.Dommer als dom.

Gereisd anders in januari 2007

w swanink, 1-11-2006

wij zij al 24 jaar in dit hotel met vakantie geweest en gaan in februari voor de 25x

het ski gebied is niet groot maar wel heel mooi met breede pistes en goede en snelle liften

Gereisd met vrienden in februari 2006

w geleyns, 19-2-2006

we zijn hier in 1982 voor het eerst geweest,en zins dien komen we een aantal dagen per jaar,en zins onze dochter van 12 vanaf 1994 ook mee gaat wil ze iedere jaar weer een keer terug,omdat het zo leuk is en gastvrij,het eten is er heel goed en het zwembad is heel leuk om even wat baantje trekken vor je gaat eten,de kamers zijn lekker ruim en met de winter leuk om aan de overkant van het hotel te kunnen langlaufen,en in de zomer is heerlijk om aan de achensee te kunnen zwemmen en wandelen en fietsen,we zullen er nog wel jaren naar gaan.
            Gereisd anders in augustus 2005

j.Korendijk, 12-8-2005

jaren gekomen en het is er prima,personeel en de eigenaar zijn behulpzaam en alles is goed schoon.Het eten is er prima
              Gereisd anders in augustus 2005

Melinda, 21-2-2005

Het is alweer een tijd geleden dat wij hier geweest zijn, de kamers waren toen al gedatteerd, maar wel ruim en compleet. Wij vonden het eten echt ontzettend goed (veel keuze en voor de kinderen kun je apart nog van alles krijgen, tot gekookte worteltjes en brocolli aan toe!). De skimogelijkheden zijn beperkt en het is geen sneeuwzeker gebied. Wel schitterende omgeving voor wandelaars en langlaufers!
                Gereisd anders in februari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jägerhof in Achenkirch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jägerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Jägerhof scoort een 8.29 uit 10 op basis van 8 reviews.