5,8

Matig

• Ligging t.o.v. pistes7,0

4 reviews over Chalet Barbara in het Nederlands

Veel ruimte voor een gering bedrag

Fam. Verstegh, 2-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het is een zeer ruim appartement in de buurt van de pistes. Het was veel ruimte voor relatief weinig geld. Verwacht alleen geen luxe. Het is een gezellig, oud sfeervol ingericht appartement, met een zeer vriendelijke huisbazin. We zouden er zeker weer eens teruggaan.
Gereisd familie in december 2008

A. Dijk, 1-1-2008

Het appartement en de inrichting was zeer gedateerd. Het was niet schoon terwijl er wel een verplichte eindschoonmaak is van 30 euro.b.v. tandpasta op de wastafel van een vorige gebruiker. Serviesgoed incompleet - sateliet TV niet geschikt voor nederlandse zenders wel 10 euro voor betaald.
Gereisd met partner in december 2007

Fam. Vallenduuk, 19-3-2007

Het huis is ruim van opzet, meer dan we verwacht hadden, we braken alleen ons nek over de vele kleedjes (13!!) die er lagen, de badkamer en de slaapkamer zijn heel ruim met t.v. en bank, de andere slaapkamer was minder groot maar ook voldoende, maar de (woon)keuken was tamelijk klein, er waren genoeg pannen, alleen deksels waren er niet, en echt heel erg schoon was het ook niet, en zo rook het in het traphuis naar beneden ook!! we hebben veel handdoeken gehad, droogdoeken lagen er ook genoeg en het echtpaar was reuze vriendelijk, wij hebben een fijne vakantie gehad en denken erover om volgend jaar weer naar Barbara te gaan, al lag het nogal ver van de piste af, er gaat ieder half uur een gratis bus, die je bijna onder de lift afzet, ook de lessen snowboarden werden erg leuk gegeven, evenals de langlauflessen, waarbij ook voldoende om de veiligheid was gedacht. Voor iemand die geen super luxe vraagt is dit een prima pension, er is van alles en de bedden zijn heel goed, een aanrader!
Gereisd anders in februari 2007

Nick, 4-10-2006

Leuk chalet, van aardige, rustige mensen. Mooi ruim van opzet aan de binnenkant (wij zaten wel boven in het chalet). Nadeel wat je hebt is dat je een redelijk eind van de skipiste af zit, en dus steeds met de auto naar de piste moet, helemaal als je (zoals wij) allemaal je eigen ski's en dergelijke mee moet nemen, kan het niet anders of je moet met de auto. Verder een leuke omgeving, maar niet als je voor apres ski komt, want dat is er nagenoeg helemaal niet, wil je dat dan kost je dat zeker een uur rijden, naar een plaats zoals bijvoorbeeld Gerlos of Königsleiten. Onderaan de piste zit wel een leuke bar, de Salettl, maar die sluiten zo rond een uurtje of 8.
      Gereisd anders in oktober 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Barbara in Achenkirch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Barbara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Barbara scoort een 5.75 uit 10 op basis van 4 reviews.