8,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Reif - Urdlwirt bij :

2 reviews over Hotel Reif - Urdlwirt in het Nederlands

Uitstekend overnachtingshotel

frank, 30-7-2014

Prima hotel voor doorreis naar het zuiden. Vlak bij snelweg. Mooie schone kamers met goede bedden. Ontbijt is uitgebreid. Kunt er s'avonds ook lekker eten. Volgens mij geen airco, maar die hadden wij toen niet nodig. Gratis WiFi.
Gereisd familie in juli 2014

Netjes, rustig gelegen, mooi gasthof.

Janette, 27-8-2011

Voor 1 overnachting had ik een familiekamer geboekt. Bij aankomst vriendelijke ontvangst door aardige mevrouw. Mooie kamer, schoon en ruim. Heerlijke dekbedden, belangrijk ivm mijn astma. Belangrijk ook dat het Gasthof maar een klein stukje van de snelweg is en toch rustig is gelegen. Geen lawaai en dat slaapt lekker. Goed ontbijt in gezellig onderkomen. Volgend jaar boeken we weer.
Gereisd familie in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Reif - Urdlwirt in Unterpremstätten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Reif - Urdlwirt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Reif - Urdlwirt scoort een 8.2 uit 10 op basis van 2 reviews.