Hotel Sundance Grande Mountain & Spa

Sundance Grande Mountain & Spa

1 review over Hotel Sundance Grande Mountain & Spa in het Nederlands

Een absolute aanrader

Bernie, 21-8-2012

Met de 9-maandenbeurs deden we mee aan een spel en wonnen een week compleet verzorgd in dit hotel en toen we aankwamen was het in één woord; Fantastisch.

Een schitterende ligging aan de rand van Turruacher Höhe, keurig ingericht, een wellnessruimte, gelegen aan een schitterend meer dus heerlijk genoten ook van het uitzicht.

Omdat wij in de zomerperiode gingen, is het wel essentieel om een auto te hebben, want de eerste bezienswaardigheden lagen toch al gemiddeld een uur weg en je komt natuurlijk in contact met de berg met een stijgings-of dalingspercentage van 22%. Het bezoeken van Klagenfurt, Mini-Omniworld is zeker een aanrader. Ook Bad-Kleinkirchheim moet bezocht worden.

De verzorging in het hotel is optimaal. Een zeer uitgebreid ontbijt, mogelijkheden tot het nuttigen van het avondeten en de Oostenrijkse gezelligheid. Kortom willen wij zeggen om te genieten van een luxe vakantie, boek zeker een reis hierheen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sundance Grande Mountain & Spa in Turrach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sundance Grande Mountain & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sundance Grande Mountain & Spa scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.