Pension Prasserhof ***

• Ligging t.o.v. pistes4,5

3 reviews over Pension Prasserhof in het Nederlands

Nardo, 9-8-2006
  • Ligging t.o.v. pistes8

Bovenstaande verhalen zullen ongetwijfeld volledig waar zijn. Wij zijn hier wezen kijken om te zien of dit een goed adres zou zijn voor onze wintersportvakantie, gelukkig hadden wij dit pension niet geboekt voor de zomer want het is inderdaad schrikbarend wat je hier aantreft, wij hebben dan ook medelijden met alle mensen die hier wel hebben geboekt. Zoekt u een goed adres op de Fastenberg in Schladming neem dan eens een kijkje op: www.schroeckerhof.at dit is een goed pension met een hele leuke gastheer en gastvrouw. Wil je meer weten mail me maar.......
    Gereisd familie in juli 2006

P. Cootjans, 1-8-2006

Prasserhof is niet onderhouden, beloofde speeltoestel voor kinderen zijn weg of kapot. Beloofde produkten van eigen boerderij kun je vergeten.

Bij ontbijtbuffet eten a.u.b. controleren op houdbaarheidsdatum. Meneer loopt rond stinkend naar alcohol en met kleren vol scheuren en vlekken. Meneer is alleen en zegt helemaal niets. Als je iets vraagt haalt hij zijn schouders op. Het eten was verschrikkelijk zodat hij dit meteen aan zijn twee varkens kon geven. Gelukkig na klagen bij reisorganisatie maar 1 nacht hoeven blijven anders waren we zelf meteen naar huis gereden.

Gereisd familie in juli 2006

a. van gemert, 25-4-2006
    • Ligging t.o.v. pistes1

Pension Prasserhof ligt op een berghelling op het einde van een onverharde weg. De boederij stelt niets voor (6 konijen in een aparte kleine hokken en 2 varkens weggestopts in een aftandse schuur).

Het Pension Prasserhof wordt geleid door een man die geen enkele uitstraling heeft om het zijn gasten naar hun zin te maken. De man is heel erg stil, als je hem iets vraagt krijg je een moppelen antwoord terug.

Het uitzicht is wel mooi, in de omgeving van Schladming is veel te doen, te zien etc.

Advies: Ga gerust naar Schladming, maar ga niet uit goedkoopte naar pensioen Prassehof.

Toevallig kwam Prasserhof in april 2006 tegen bij een andere reisorganisatie

Pension bezocht in zomer 2005.

Gereisd anders in april 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Prasserhof in Rohrmoos / Schladming / Pichl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Prasserhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Prasserhof scoort een 1.33 uit 10 op basis van 3 reviews.