Hotel Edelweiss ****

• Ligging t.o.v. pistes9,5

5 reviews over Hotel Edelweiss in het Nederlands

Redelijk positief

Chipolata, 22-8-2012

Wij hadden een huisje. Bij aankomst bleek het terrein een bouwplaats (men was huisjes aan het bijbouwen). We hadden niet geboekt als we dit vooraf hadden geweten. We hebben we een mail gehad waarin stond dat er op een nabijgelegen perceel bouwwerkzaamheden waren. Het was gewoon op hetzelfde terrein. Uiteindelijk korting gehad en dinerbon. De huisjes zijn ruim, het restaurant is goed ( niet bijzonder) wel vooraf reserveren anders mag je er niet eten. Zeer kindvriendelijk en vriendelijk personeel. Veel speelmogelijkheden. Je kunt prima op het terras zitten, ondertussen kunnen de kinderen heerlijk spelen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

leuke vakantie

fam Buelens, 1-9-2011

Goed en mooi hotel met een goede service en lekker eten.Veel te doen voor kleine kindjes zoals de natuurlijke zwemvijver(wel koud water),go-karts en fietsjes om op te rijden,grote speeltuin,klein voetbalterrein,...

Paar kleine minpuntjes zoals de ligging(op 1200 meter hoogte,heel mooi maar met de wagen altijd een serieuze rit)de all-in formule is nogal beperkt en de kennis van andere talen is zo goed als nul.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Voor herhaling vatbaar

San, 20-8-2011

Vele uitstap mogelijkheden in de buurt.

Heel vriendelijk personeel en zeker een kindvriendelijke omgeving, ons kinderen hebben zich er super geamuseerd.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

prachtig verblijf

P van ex, 17-8-2011

Zeer mooie locatie en zeer interessant dank zij de sommercard , waarbij veel attracties gratis zijn .

Zeer lekkere keuken , een van de betere hotels in Oostenrijk. Heb er al een tiental bezocht.

Aanrader

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

helemaal geweldig

hielke theunisse, 5-8-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

een heerlijke vakantie prachtig uitzicht en veel leuke dingen te doen in en om het hotel max. 1 uur rijden voor speciale bezichtigingen (salzburg en hallstatten zoutmijnen) het hotel was perfect en de sommercard die je krijgt geeft je toegang tot heel veel adressen gratis te beleven zelfs de gondellift naar de sneeuw!!!(in de zomer)
Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Edelweiss bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Edelweiss in Rohrmoos / Schladming / Pichl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Edelweiss zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Edelweiss scoort een 8.29 uit 10 op basis van 6 reviews.