Hotel Austria

1 review over Hotel Austria in het Nederlands

nooit meer

C. Roobeek, 1-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Al twee keer eerder ben ik in dit mooie skigebied geweest. Vooraf heb ik via het Tourismusverein van Schladming aanbiedingen gevraagd van accomodaties inclusief halfpension en 6-daagse skipas. Ik ontving van dit hotel een offerte met het gevraagde. In de emailwisseling die daarop volgde is op een gegeven moment door het hotel bewust de skipas uit de bevestiging gelaten. Dat heb ik niet gemerkt, na aankomst was ook de door mij uitgeprinte offerte niet overtuigend genoeg: wij zouden voor een andere accomodatie hebben gekozen als de skipas exclusief was! Ik heb de zaak gemeld bij het Tourismusverein, maar ben niet tot een bevredigende overeenkomst met het hotelmanagement kunnen komen en heb dus flink moeten bijbetalen, er was geen alternatieve accomodatie beschikbaar. Het skigebied is de moeite waard, de buffetvorm waar iedereen tegelijk om stipt 19.00 uur op af stormt en het verouderde sanitair doet het voortaan maar zonder ons.
Gereisd met vrienden in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Austria in Rohrmoos / Schladming / Pichl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Austria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Austria scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.