Aparthotel Ischi

• Ligging t.o.v. pistes8,0

1 review over Aparthotel Ischi in het Nederlands

Fam. T, 21-9-2006
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zeer vriendelijke ontvangst. Door een overboeking van onze appartement op de eerste dag, kregen we als vergoeding 2 prachtige ruime kamers met prachtige authentieke inrichting plus gratis ontbijt. De volgende dag konden we verhuizen naar onze appartement. De slaapkamer heeft een prachtig uitzicht op de Dachstein gebergte, vroeg in de ochtend al klinken de koeienbellen in de verte, heerlijk frisse lucht. Prachtige wandelpaden in de omgeving. Op verzoek van ons , kregen we een eigen internetverbinding. De eigenaresse, haar zoon en nog een medewerker, allemaal zeer vriendelijk mensen. Op 5 minuten rijden is er een Kinder Erlebnis park Sattelberg, een prachtige leerzame wandelparcours voor jong en oud. Klim het Sattelberg omhoog en haal een stempel ! Het bewijs dat je de 1253 m het gehaald :-)
    Gereisd familie in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Ischi in Ramsau am Dachstein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Ischi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Ischi scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.