Pension Bauernhof Greimelbacher ****

Plaats als eerst een review!

1 review over Pension Bauernhof Greimelbacher in het Nederlands

?

Erg mooi vakantiehuis, prachtige ligging!

olafbaarendse, 4-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Afgelopen krokusvakantie hebben wij, samen met vrienden, het vakantiehuis Greimelbacher geboekt. In totaal waren we met 4 volwassenen en 4 kinderen (5-8jr). Het huis is zeer compleet en super schoon (alsof het pas in gebruik is). Er is een woonkamer met keuken. Boven bevinden zich 3 ruime slaapkamers die zeer compleet zijn (mooie badkamer, aparte toilet, t.v., balkon). Het huis ligt aan het einde van de weg, aan het bos en een langlaufroute. Zeer mooi uitzicht op de Gletsjer. De ligging is perfect voor mooie wandelingen. Op 10 min. rijden zit je bij de pistes. Wij hebben hier een pefecte vakantie gehad!! Zeker voor herhaling vatbaar.
Gereisd familie in februari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Bauernhof Greimelbacher in Ramsau am Dachstein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Bauernhof Greimelbacher zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Bauernhof Greimelbacher scoort een 0 uit 10 op basis van 1 reviews.