Camping Leibnitz

24 reviews over Camping Leibnitz in het Nederlands

Prima camping ,voor herhaling vatbaar

de Vos, 20-8-2017

+gebruik sportterrein.

+ zwembad incl glijbanen.

+Rustige parkachtige omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

verzorgde camping voor onderweg

David, 17-8-2017

We hebben hier overnacht op doorreis naar Kroatië. We konden naast elkaar staan op een veld of een plaats kiezen op de camping. Het was een warme dag en dan is het leuk dat je kan gebruik maken van de verschillende zwembaden naast de camping.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Kleinschalige camping met groot zwembad

Simone, 28-7-2017

Een paar dagen hier verbleven op doorreis. Gemoedelijke sfeer, mooie omgeving en genoeg sanitaire voorzieningen die meerdere keren per dag werden schoongehouden. Voor de kinderen was het zwembad geweldig. Geen animatie oid dus lekker rustig. Prima prijs-kwaliteitverhouding (nog geen 40 euro per nacht met 6 p)
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Overnachtings camping

Beau, 14-7-2017

Dicht gelegen bij de snelweg. Super doortrekkers. Sanitair netjes en schoon. Groot zwembad dat tot 20uur geopend is hierbij een kleinen eetgelegheid waarvan je gebruikt kunt maken tot 20uur. Na 20uur kun je in stadje op loopafstand een hapje eten.

Aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Leuke kleine camping aan mooi recreatiepark!

Marjan, 24-8-2015

Deze camping als passantencamping gebruikt, zoals veel mensen dit doen.

De camping ligt naast een recreatiepark met sportvelden en zwembaden met en zonder glijbanen. Er is geen kampwinkel maar elke ochtend komt er een bakkerswagen om 8 uur op de camping. Overige boodschappen kunnen in het stadje zelf gedaan worden 5 min rijden.

Sanitair is keurig netjes. Vanaf 18:00 tot 20:00 uur kun je je aanmelden bij de receptie voor die tijd kun je zelf een plekje uitzoeken, op elke plek staat een bordje met reserveringsdata dat geeft aan waar je wel en niet kan staan.

Wij hadden een schaduwrijke plaats naast de campingingang van het recreatiepark.

Campinggasten kunnen hier gratis gebruik van maken.

Leibnitz ook leuk stadje!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Het zwembad maakt de camping acceptabel

Emile de Boer, 9-8-2015

Paar nachten hier gestaan met drie jongere kinderen. Het zwembad is super, de camping zelf is matig en meet geschikt als overnachtingsplaats op weg naar elders. Plaatsen wisselend van grootte, maar zelfs de grootste plaatsen zijn erg klein.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Goede passantencamping

tywiersma, 9-10-2014

Gebruikt als passant naar Kroatie. Daardoor beperkte indrukken. Als passant voldoet camping. Goede ontsluiting naar snelweg. Rustig gelegen.
Gereisd met partner in september 2014

Gunstige tussenstop

Colin, 8-5-2014

Op onze heenreis naar Kroatië hier gestopt en 2 nachten gestaan met de caravan. De camping ligt in/aan een gemeentelijk (sport)park met zwembad. Campinggasten mogen gratis gebruik maken van het zwembad welke super is. Zeer schoon en leuke glijbanen!. Sanitair is ook schoon, geen restaurant maar wel een cafetaria waar je redelijk kunt eten. Het centrum ligt op loopafstand waar wij bij de pizzeria hebben gegeten! Ik heb een mooie ronde kunnen hardlopen, door het park, berg omhoog richting de Abdij, weer omlaag om langs de rivier te lopen. Schitterende omgeving/natuur. Voor een langer verblijf wilde onze kids toch wat meer actie, maar we zouden er zeker weer eens naar terug gaan om te overnachten op doorreis.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

fijne doorreiscamping

magic, 2-9-2013

ideaal zo'n zwembad naast de camping. En dat voor niks! Wel erg druk. Voor een doorreiscamping vind ik dit een ideale camping. Het dorpje er bij is leuk. Je hebt op steenworp afstand een groot winkelcentrum. Wij doen het elk jaar op de heen en terug weg aan.

En volgend jaar waarschijnlijk weer. Voor een hele vakantie daar, daar moet ik niet aan denken al heb je die mensen er ook bij. Geen restaurant op camping wel een cafetaria bij het zwembad

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

2de jaar op rij, 3de keer zal nog even duren

Sven, 29-8-2013

Vorig jaar hier een fantastische vakantie gehad, dit jaar een goede maar er waren een boel maren maren ... Aan een aantal kan de camping niets doen, het droge weer of het gedrag van je gasten heb je grotendeels niet in de hand. Positief: prijs kwaliteit blijft dit een geweldige camping, met vele faciliteiten tijdens mooi (droog) weer. Bij regen is er hier geen hol te beleven, want mag je geen gebruik maken van de sportfaciliteiten. logisch dat het zwembad dicht is, maar de rest ook? Veel Nederlanders daar, voor 95% geweldige en toffe mensen, maar die andere 5% verknallen het met hun luid aanstel- zuip -roep en schijtgedrag voor iedereen. Het is een doorreiscamping, maar beste ouders, wil dit zeggen dat je kinderen overal behalve in de buurt van je eigen caravan tamboer tot 02u mogen maken? Wij willen ook slapen en genieten! Ook de lol van wc papier in de pot te stoppen of je stront aan een bril of muur te vegen, ik zie hem niet. Het was goed, niet deugddoend dit jaar, jammer.
Gereisd met vrienden in augustus 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Leibnitz in Leibnitz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Leibnitz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Leibnitz scoort een 8.23 uit 10 op basis van 26 reviews.