Beoordelingen Camping Leibnitz

Leibnitz
17 beoordelingen
Beoordelingen Camping Leibnitz
Rudolf-Hans-Bartsch-Gasse 33, A-8430, Leibnitz

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Leibnitz in Leibnitz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Leibnitz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Leibnitz scoort een 8,1 uit 10, op basis van 17 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Leibnitz in Leibnitz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Leibnitz, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Leibnitz de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 15 vakantiefoto's van Camping Leibnitz vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Oostenrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Stiermarken. Vergelijk Camping Leibnitz met andere accommodaties in Leibnitz.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

14 beoordelingen over Leibnitz

17 beoordelingen
8,4
8,4
6,6
9,0
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Juli 2013
"Fijne doorreiscamping"vertalen
magic
8,0

02-09-2013 ideaal zo'n zwembad naast de camping. En dat voor niks! Wel erg druk. Voor een doorreiscamping vind ik dit een ideale camping. Het dorpje er bij is leuk. Je hebt op steenworp afstand een groot winkelcentrum. Wij doen het elk jaar op de heen en terug weg aan.
En volgend jaar waarschijnlijk weer. Voor een hele vakantie daar, daar moet ik niet aan denken al heb je die mensen er ook bij. Geen restaurant op camping wel een cafetaria bij het zwembad

met jonge kinderen, Juli 2013
"Gunstige tussenstop"vertalen
Colin
9,0

08-05-2014 Op onze heenreis naar Kroatië hier gestopt en 2 nachten gestaan met de caravan. De camping ligt in/aan een gemeentelijk (sport)park met zwembad. Campinggasten mogen gratis gebruik maken van het zwembad welke super is. Zeer schoon en leuke glijbanen!. Sanitair is ook schoon, geen restaurant maar wel een cafetaria waar je redelijk kunt eten. Het centrum ligt op loopafstand waar wij bij de pizzeria hebben gegeten! Ik heb een mooie ronde kunnen hardlopen, door het park, berg omhoog richting de Abdij, weer omlaag om langs de rivier te lopen. Schitterende omgeving/natuur. Voor een langer verblijf wilde onze kids toch wat meer actie, maar we zouden er zeker weer eens naar terug gaan om te overnachten op doorreis.

met een groep, Juni 2013
"Leuke camping met groot zwembad"vertalen
Rick
9,0

29-07-2013 Leuke camping welke wij hebben gebruikt als doorgangscamping naar Kroatië. Groot zwembad aanwezig, het sanitair is modern en schoon.

met jonge kinderen, Aug. 2012
"Te mooie doortrekcamping"vertalen
astrid
9,0

08-08-2012 Mooie camping die direct aan de A9 ligt te Leibnitz. Men spreekt van een doortrekcamping maar bij mooi weer is het een leuke camping om langer te blijven staan. Zwembad direct langs camping en gratis voor campinggasten.
goed en schoon sanitair zowel op camping als zwembad. Dorp op loopafstand waar verschillende winkels en restaurants zijn. Kleine speeltuin en minigolfbaan net buiten de camping. Wel veel hollanders op de camping.

met jonge kinderen, Juli 2012
"Leuke doortrekkerscamping met gunstige ligging"vertalen
Annemarie
8,0

21-10-2012 Camping Leibnitz ligt heel gunstig, pal naast het dorp Leibnitz met een gezellig centrum, naast het stadpark, naast een pracht van een openbaar zwembad terrein (gratis toegankelijk voor campinggasten) en fietspaden rondom. Het is een komen en gaan van doortrekkers, geeft leuke reuring, het is zeer verleidelijk om langer te blijven. De camping is overzichtelijk klein, het sanitair gebouw wordt redelijk goed schoongehouden. De campingplaatsen zijn niet afgescheiden, verschillend van grootte, privacy is wat minder. Als de camping vol is mogen caravans staan op het naastgelegen grasveld van het openbaar zwembad.

met jonge kinderen, Aug. 2011
"Rustige camping met prachtig sportpark"vertalen
Hadderingh
9,0

25-08-2011 "Vet cool zwembad met super coole glijbaan, lekker chil". (citaat zoon van 11 jaar)

Al een aantal jaren bezoeken we deze camping wanneer we vanuit Kroatië weer naar huis rijden. Het is een prima doortrekcamping (5 minuten van de snelweg), maar omdat de kinderen het hier zo geweldig naar hun zin hebben blijven we steeds een nachtje extra.

met partner, Juli 2011
"Goede doorreiscamping"vertalen
Mireille
8,0

22-08-2011 Onderweg naar Kroatië hebben wij 1 nacht op deze camping gestaan. De camping ligt niet ver van de snelweg en is hierdoor geschikt als doorreiscamping. Het sanitair was schoon, maar als het druk is op de camping zijn er wellicht te weinig toiletten en douches. Campinggasten kunnen gratis gebruik maken van het (grote) gemeentezwembad wat aan de camping ligt. De camping ligt op loopafstand van het dorp.

Op de dag dat wij arriveerden (zwarte zaterdag) waren de geperceelde plaatsen allemaal bezet, maar als doortrekkers mag je dan gewoon je caravan/tent neerzetten op de ligweides/grasvelden op het zwembadterrein. Altijd genoeg plek dus.

Een goede doorreiscamping dus, maar je kunt je er vast ook meerdere dagen vermaken.

met partner, Juni 2011
"Prima als doortrek, niet voor rustzoekers"vertalen
John
9,0

28-06-2011 Als je van uitslapen houd moet je deze camping absoluut mijden, om 06:00 begint de herrie al van mensen die weg gaan en de grasmaaiers en andere apparaten worden gestart, na 09:00 uur is het weer rustig en is het verder een geweldige camping, geweldig zwembad en je loopt zo naar het dorp om lekker te eten, tevens is de omgeving erg mooi. Wij staan 2 weken hier ivm familiebezoek in Graz.

met jonge kinderen
"Doorreiscamping waar je even moet blijven"vertalen
Jean-Paul
10,0

23-07-2010 In juli 2010 stopten we hier op doorreis voor één nacht. Uiteindelijk 3 dagen gebleven. Kleine rustige en nette gemeente-camping aan de rand van de stad. Het aangrenzende recreatiepark heeft twee fantastische zwembaden met glijbanen en verder wat sportvelden. Deze zijn voor campinggasten gratis. Er is ook een midgetgolfbaan en een mooi wandelpark naast. Het sanitair is modern en brandschoon, men loopt hier continu schoon te maken. Helaas is het eten in de snackbar vooral erg vet.

Verder zijn de mensen hier erg vriendelijk en is de camping in verhouding erg goedkoop.

Het rustige centrum van Leibnitz is met 5 min. goed aan te lopen. Je hebt hier leuke terrasjes en is verder niet vergeven van souvenirwinkeltjes.

met partner
"Prima onderweg camping naar Kroatie."vertalen
J.Smit
10,0

08-08-2009 Prima onderweg camping, ook leuk om een paar dagen te blijven. Dorpje Leibnitz bied voldoende facilitaire voorzieningen als winkels etc. Ook de omgeving is zeer mooi. We komen zeker eens terug om dan een paar dagen langer te blijven.
Sanitair is er uitstekend !
Johan Smit

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?