Hotel Alpentraum ***

Alpentraum
9,3

• Ligging t.o.v. pistes8,0

4 reviews over Hotel Alpentraum in het Nederlands

Perfect hotel op goede lokatie

Patrick Nowak, 6-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel is erg goed ,personeel perfect en de eigenaar Rein heel erg gastvrij.Skigebied klein ,maar erg varieerend . Verblijf is absoluut de moeite waard
Gereisd met vrienden in januari 2013

Voor de derde keer een fantastische vakantie!

Familie Van den Berg, 20-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een ideaal familiehotel met ruime familiekamers. Voor de kinderen een aparte speelruimte (tafeltennis, voetbaltafel) en zithoek (wii). Ontbijt en diner in buffetvorm goed verzorgd. Een zeer enthousiaste eigenaar en vriendelijke personeel. De locatie is goed ten opzichte van de pistes, de ski bus stopt voor het hotel. Kortom een prima locatie.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

Prima familiehotel, ruime kamers, goede service

Jeroen Damen, 17-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

wij zijn dit jaar in de kerstvakantie voor de tweede keer in dit fijne hotel geweest met onze kinderen van 5 en 9 jaar oud. Je pakt 's ochtends de bus naar het kleine, maar prima skigebied voor gezinnen met kinderen. De bus stopt pal voor het hotel en aan het einde vd dag kun je tot aan het hotel terug skiën. De service van gastheer Rein is prima, zeer gastvrij. Het eten is goed en de kamers zijn zeer ruim en netjes. Echt een aanrader voor gezinnen met kinderen die nog niet al te veel ski-ervaring hebben. Voor de kinderen is er na het skiën ook voldoende vertier voor de kinderen in de ruime speelkamer met tafelvoetbal, tafelvoetbal en Wii.
Gereisd met jonge kinderen in december 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Alpentraum bij:

Prima verblijf in gezellig hotel met ruime kamers

Familie Zandstra, 6-1-2013
    • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn voor de tweede keer in dit hotel geweest en weer zo goed bevallen dat we de voorjaarsvakantie 2014 alweer hebben vastgelegd. Het hotel ligt direct aan de Mautstelle, dat is de opstapplaats voor de bus, die skiërs het skigebied van Bad Mitterndorf inbrengt. Als het een beetje meezit, kan de dalafdaling tot pal voor het hotel worden geskied. Met onze kinderen van nu 7 en 4 jaar verbleven wij in een zeer ruime, degelijke familiekamer (dagelijkse schoonmaak). Ontbijt en avondeten is meer dan prima in orde, beide in buffetvorm. Voor de kinderen is beneden een speelkamer met o.a. tafeltennistafel en tafelvoetbal. In de lounge is een tv/Wii.

Het hotel heeft een Nederlandse eigenaar, Rein, die er veel aan doet om het zijn gasten naar de zin te maken. Overig personeel is ook erg vriendelijk. Wij verheugen ons alweer op onze volgende wintersportvakantie in Hotel Alpentraum!

Gereisd met jonge kinderen in december 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Alpentraum bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alpentraum in Bad Mitterndorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alpentraum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alpentraum scoort een 9.3 uit 10 op basis van 4 reviews.