Salzburg

Salzburgerland: prachtig in winter én zomer

Hoge bergtoppen met witte pieken. Adembenemende uitzichten en accommodaties aan de piste: Salzburgerland is dé wintersportbestemming bij uitstek. Maar niet alleen in de winter zijn Salzburg en omgeving heerlijk, want in de zomer is er ook genoeg te doen. Heldere meren, prettige temperaturen en volop mogelijkheden voor buitensporten maken dit een fijne bestemming voor het hele gezin.

×

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Chalets Salzburg bij :
Sorteer op :
Aanbevolen door Zoover
Waardering
Aantal reviews
Afstand tot centrum

305 Chalets Oostenrijk, Salzburg

Zoeken binnen de huidige resultaten:
Salzburg scoort een 7,9 uit 10, op basis van 4641 reviews
Ben jij je aan het oriënteren op een vakantie naar Salzburg? Dan kunnen wij jou daar wellicht mee helpen. Want op deze pagina en onder de verschillende tabbladen van deze pagina vind je allerlei bruikbare informatie over een vakantie op Salzburg. Je vindt hier een uitgebreid overzicht van populaire bestemmingen, bijzondere attracties en natuurlijk reviews over hotels en appartementen. Mocht je nog een beetje onzeker zijn over de juiste bestemming of hotel in Salzburg, dan kun je ook gewoon een vraag stellen op ons vraag en antwoord forum, dan doen wij ons best om je vraag zo snel beantwoord te krijgen. Ben je meer op zoek naar inspiratie of wil je een kleine inkijk in wat je te wachten staat op Salzburg, bekijk dan ook even de foto’s en video’s van andere reizigers. Dit zijn onafhankelijke foto’s en video’s genomen door reizigers tijdens hun vakantie en geven je een waarheidsgetrouw beeld van deze vakantiebestemming. Heb je een keuze kunnen maken voor een vakantiebestemming en / of accommodatie dan kun je hier ook eenvoudig de beschikbaarheid van appartementen en hotels checken via onze vakantiepartners. En vergeet niet na je reis toekomstige vakantiegangers te vertellen wat je van het hotel of appartement vond. Op die manier kun jij met jouw mening anderen reizigers beïnvloeden. Op Zoover vind je reviews van 986 Appartementen, 50 Campings, 951 Hotels, 250 Vakantiehuizen, 6 Vakantieparken, 109 Aparthotels, 18 Bed and Breakfasts, 7 Bungalows, 305 Chalets, 171 Gasthof, 10 Hostels, 42 Landhuizen, 1 Lodge, 339 Pensions en 9 Villas in Salzburg. Je kunt 95 vakantiefoto's van Salzburg zien op Zoover. Vergelijk accommodaties in Oostenrijk. De meest beoordeelde bestemmingen van Salzburg zijn Saalbach / Hinterglemm / Leogang, Zell am See, Kaprun en Flachau/ Flachauwinkl/ Reitdorf. Meer bestemmingen vind je als je op ’t tabblad ‘bestemmingen’ klikt. Meer accommodaties in Salzburg vind je door gebruik te maken van de filters aan de linkerkant van de pagina. Populaire dagjes uit in Salzburg zijn Krimmler Wasserfälle, GrossGlockner HochAlpenStrasse en Gletsjer Kitzsteinhorn.