4,3

Onvoldoende

4 reviews over Appartement Vera in het Nederlands

Ons advies: niet huren!!

Van Aken, 4-8-2008

Met deze beoordeling willen wij potentiële huurders waarschuwen voor dit appartement.

Wij (familie met twee volwassenen en 1 kind) huurden - via vacanceselect.nl - in juli 2008 voor 2 weken dit appartement.

Bij aankomst betaalden wij € 55,00 voor de eindschoonmaak. Bij aankomst bij het appartement bleek in onze ogen dat dit niet gereinigd was; op de vloerbedekking lagen de kruimels van de vorige huurders. Het bestek en borden kleefden. In diverse hoeken waren er spinnenwebben. Keukengerei was niet voldoende aanwezig.

Na een lange en vermoeiende reis naar Oostenrijk zijn wij niet naar de verhuurder gegaan om verhaal te halen, maar hebben zelf met eenvoudige middelen het appartement gereinigd.

Een aantal zaken in het appartement was bij aankomst al kapot, zoals de bedbank in de woonkamer en de douchekop in de badkamer.

Het huisvuil werd nauwelijks opgehaald. Hierdoor kan zwerfvuil makkelijk ontstaan. Dit past niet in het straatbeeld van Zell am See.

Gereisd anders in juli 2008

Teun, 12-2-2008

Dit is wat men noemt een 'melkhuisje'. We hadden het grootste appartement, waar men de woonkamer verkleind heeft om een extra slaapkamer te winnen. Hierdoor is het woongedeelte veel te krap geworden. Men verhuurt het ook voor 10 volwassenen, maar ik vrees dat je dan met een schoenlepel in de 'woonkamer' moet plaatsnemen. Wij waren met 6 volwassenen en de kinderen en dan past het net. Ter plaatse moest de eindreiniging betaald worden, maar het was er al niet schoon; schimmel in de badkamer en stofnesten onder de bedden etc. Tot ergernis was er niet eens een stofzuiger of bezem. De kiepramen hadden 2 standen: te ver open of geheel dicht. Dit is niet handig in de winter, en zeker niet in de woonkamer als je er met meerdere mensen zit. De voordeur moest open met een chipkaart en kon niet fatsoenlijk dicht. Stopcontacten waren niet kindveilig. Naar de piste: voor snowboarders 10 minuten lopen, voor skiërs iets langer. Geen aanrader voor gezinnen met kinderen, prijs-pret-verhouding NIET ok.
Gereisd met vrienden in februari 2008

Quirien, 3-1-2008

Hele aardige mensen, prima voor de iets grotere gezelschappen. 6 personen gaat prima, prijs uitstekend en de riumte ook. Alleen jammer is de escortservice die aan de overzijde zit.
Gereisd anders in januari 2008

De Vries, 22-12-2007

Net terug van de vakantie in Zell Am See. Gelukkig was het weer en de piste(s) erg goed, want in dit appartement zitten is niet echt super. Ten eerste slecht geregeld bij aankomst, er was niemand van het appartement aanwezig en na rondvragen bleken we bij een ander pand de sleutels op te moeten halen (wij waren niet de enigen op deze manier) De schoonmaakkosten waren 55euro, wat ze daarvoor doen weet ik niet, want het appartement was bij aankomst erg vies (bijv. enorme stofnesten onder en achter het bed, etc.) Sfeer bestaat niet in dit huis. Lekkage in de muren, een niet werkende radiator en gordijnen was volgens de werksters normaal. Een goede douche en koelkast is er weer wel. Een slecht matras ook (WW2 museumstuk). Al met al een leuk appartement voor bijvoorbeeld feestende jongeren(er kan weinig kapot want er is weinig). De ligging is wel goed, 3 minuten rijden van de eerste lift naar de Schmittenpiste.
Gereisd met partner in december 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Vera in Zell am See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Vera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Vera scoort een 4.25 uit 10 op basis van 4 reviews.