8,3

• Ligging t.o.v. pistes10,0

4 reviews over Appartement Steiner in het Nederlands

zeer mooi gelegen

meijer, 13-7-2013

Appartement van steiner ligt op een mooie lokatie.

Prima uitval basis om de omgeving te verkennen.

Mevr steiner is altijd bereid om informatie te geven.

Een absolute aanrader.

Gereisd met partner in juni 2013

Toplocatie

sandra, 9-1-2011
    • Ligging t.o.v. pistes10

In februari 2010 opnieuw naar dit appartement geweest. Wederom geweldig (zie voorgaande beoordelingen)! Hebben wederom appartement A2 geboekt. Twee slaapkamers, waarvan 1 hele grote waar we met twee volwassenen en 3 kinderen makkelijk in passen. Nadeel is dat het op de tweede verdieping ligt.

In 2011 nemen we appartement AA-select, dat heeft 3 slaapkamers. Da's wel wat prettiger nu de kinderen wat groter worden.

Gereisd familie in februari 2010

Goede ligging!

Sandra van de Wijdeven, 21-7-2008

Dit jaar weer naar dit appartement geweest! Er waren wat mankementen in het appartement, maar die werden zo snel mogelijk verholpen. De ligging is voor ons echt ideaal. In de grote slaapkamer hebben wij van de bank een bed gemaakt en er twee vouwbedden bijgezet zodat we er met zijn vijfen konden slapen. Zo konden we de woonkamer ook echt als woonkamer gebruiken en hoefde de bank niet in een bed omgetoverd te worden. Dit jaar was er aan de skikelder gewerkt. Verwarming voor de skischoenen: een uitkomst!! Voor dit jaar staat een nieuwe lobby op het programma. We gaan in 2009 weer dus zien we dan wel hoe dat heeft uitgepakt!
    Gereisd anders in februari 2008

Sandra van de Wijdeven, 28-1-2008

Mooi 6-7 persoonsappartement (A2) met 2 badkamers en 2 slaapkamers, waarvan 1 voor 2 personen en 1 voor 4-5 personen en een slaapbank in de woonkamer. Keuken voorzien van vaatwasser. Ligging direct tegenover de city x-pressbahn en met een bushalte voor de deur die je naar de oefenweide brengt. 2 minuten lopen tot centrum Zell am See. Kortom, ideaal.
      Gereisd met vrienden in februari 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Steiner*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Steiner in Zell am See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Steiner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Steiner scoort een 8.33 uit 10 op basis van 4 reviews.