Camping Seecamp

6,4

17 reviews over Camping Seecamp in het Nederlands

Super plek

Marloes Buwalda, 16-8-2016

Uitzicht op de bergen met sneeuw! Wandelen naar Zell am see is ongeveer 2 kilometer, goed te doen. Sanitair was schoon. Kleine oude speeltuin buiten. Binnen een speelhoek. Aanrader!! Wel reserveren, in het hoogseizoen
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

NOOIT MEER Hutje mutje

betty, 11-8-2016

Wij stonden hutje mutje op elkaar. Naast ons aan weerszijden mensen met vaste plaatsen die liepen constant over onze plek. We stonden met de dissel bijna op de buren zo klein zijn de plaatsen. Hebben voor 2 weken geboekt maar zijn na 4 dagen vertrokken. Het geld krijg je niet terug over de resterende tijd. Nooit weer. Als je voor aan staat met zicht op meer sta je achter het gaas. Fietspad loopt ervoor langs.
Gereisd met partner in augustus 2014

beste camping aan het meer

Johan, 14-7-2015

De camping is klein/middelgroot. Heeft 1 sanitair gebouw onder het hoofdgebouw waarin ook de receptie, camping winkel en restaurant zit. De camping winkel is recht heel klein (wel broodjes vanaf 7 uur). Sanitair is prima en schoon. Groot genoeg. Camping heeft uitzicht op meer. Andere camping (panorama) ligt aan de zuidzijde waar meer rietland en dus veel muggen zijn. Die sportcamping in Bruck ligt te ver van het meer. Heeft eigen klein vijvertje maar ligt aan grote weg met geluidswal.

Seecamp ligt op 20 minuten wandelen (2 km) van Zell am See. Camping restaurant is groot en goed. Camping is geschikt als doorgangscamping of voor max een week (zonder kleine kinderen). Omgeving is mooi en veel te doen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

mooie ligging, kleine camping, voor de rust

kwiebusoetneer, 2-8-2014

de camping staat ook in "austria TOP camping". na div top campings oostenrijk te hebben gehad deze hier absoluut niet onder. personeel vriendelijk. mooie ligging, rustig terrein, goed en leuk restaurant. hadden geboekt en kleine plaats (11x7) voor caravan gekregen, is aardig krap. buren hadden nog een boom in het midden in staan. internet zeer traag, valt vaak weg (alleen in hoofdgebouw, is gratis, code even vragen). bezoek twee buitenbaden en mooi binnenbad op 2,5km (gratis toegangskaart even vragen).niets voor kinderen. topiclub, niets van gezien. speeltuintje buiten zeer klein en oud. binnen is babyballenbak, zitkussen, pingpongtafel, tv en boekenhoekje. niets dus. sanitair netjes. afwashoekje 7 bakjes voor gehele camping, dus altijd druk. zeer veel doortrekkers, blijven enkele dagen. dus veel beweging op de camping. hiervoor ook wel geschikt, niet voor langere tijd en zeker niet voor kinderen.

wij hebben nog steeds de vraag hoe deze onder de "austria TOP camping' kan vallen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Maak deze fout niet!

Rick Schreurs, 21-7-2014

Ik ben afgelopen week op camping Seecamp in Zell am See geweest en het was in een woord verschrikkelijk. De camping zelf ligt er leuk bij, maar het personeel is zeer onbeleefd en onredelijk. De stroom wordt door het personeel aan- en afgesloten omdat de stroom per kw/h in rekening wordt gebracht. Dit is verder geen probleem, maar bij het tweede veld op de camping moet de stroomkabel een sloot oversteken en de campingbaas heeft bij het afkoppelen de gehele haspel in het water laten vallen. Hij keek nog niet op of om en is gewoon weggelopen. Ook zijn ze op deze camping niet de moeilijkste om meerdere mensen op dezelfde plek neer te zetten. Het was een zeer onaangename verassing dat we na de wandeling op onze plek een tweede tent aantroffen die nog geen 30 cm van onze tent was neergezet. Vervolgens mag je bij de afrekening betalen voor de hele plek terwijl je nog niet de helft kan gebruiken. Ik kan deze camping volledig afraden en ik zou doorrijden naar een andere camping in Zell am See.
Gereisd met vrienden in juli 2014

Geweldige ligging

Chantal, 7-8-2013

De camping staat aan de Zellersee, met prachtig uitzicht. Vanaf de camping is het mogelijk om redelijk dichtbij het één en ander te ondernemen. Goede ligging dus! Kampwinkel is beperkt open, dit is vrij irritant. Na een heftige regen/onweer/ hagelbui kwamen de eigenaren bij een ieder langs of iemand hulp nodig had. Voor kinderen is er weinig te doen. Er is een klein speeltuintje.
Gereisd met partner in januari 2013

Super leuk!

Linda, 30-8-2011

Super leuke camping.

Mooi saniair, geweldig meer en uitzicht.

Nadeel: je moet voor de stroom apart betalen....loopt flink in de kosten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Goed verzorgde camping!

jessicagraveland, 25-8-2011

In 2010 hebben wij een week op deze camping gestaan met een tent. Het sanitair op deze camping is echt top! Er zijn veel douches, toiletten en afgesloten hokjes met wastafels en alles wordt perfect onderhouden.

Enig nadeel van deze camping is dat het winkeltje beperkte openingstijden heeft, maar je bent ook zo in Zell am See voor wat boodschappen.

De camping is mooi gelegen aan het meer en er zijn veel activiteiten te doen in de omgeving. Wij komen zeker nog een keer terug, want deze week was niet lang genoeg..

Gereisd met partner in augustus 2010

leuke camping op een zeer goede lokatie

Fam. Leus, 27-8-2010

Deze camping is super verzorgd en zeer leuk gelegen voor allerlei uitstapjes; met de fiets naar het gezellige dorp, fietsen rond het meer of naar nabijgelegen dorpjes door de vlakke vallei (ook met kinderen 6 en 11 jaar oud), vele wandelmogelijkheden met een uitgebreid liftenaanbod, bij goed weer spelen en zwemmen in het meer, spelen op het vlot voor het terras van het restaurant, met de veerboot vlak voor de camping meevaren naar het dorp,... Het sanitair is prima in orde en wordt de hele dag gepoetst en in orde gehouden. Het restaurant is zeer gezellig en de bediening prima.

Buiten het weer was het een leuke vakantie. Eén minpuntje is de plaatsindeling: de plaatsen zijn voldoende groot maar er is geen afbakening waardoor je toch weinig privacy hebt. Het hoort wel bij camperen maar bij deze camping zit je toch echt dicht op elkaar!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Geweldige camping

Anita, 15-8-2010

Sanitair heel schoon en modern. Volgend jaar gaan wij weer!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Seecamp in Zell am See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Seecamp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Seecamp scoort een 6.42 uit 10 op basis van 24 reviews.