Landhuis Piberger

Landhuis Piberger
Piberger

• Ligging t.o.v. pistes9,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Piberger bij:

1 review over Landhuis Piberger in het Nederlands

Ideaal huis voor grote groep

Nienke, 20-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Dit is een ideaal huis als je met een grotere groep op wintersport gaat. Wij waren met 9 personen. Er zijn in totaal 5 kamers op de eerste verdieping. Er is 1 kamer die ze aangeeft als woon/slaapkamer, maar wij hebben deze alleen als slaapkamer gebruikt. We hebben alleen maar in de woonkeuken gezeten en een woonkamer is niet echt nodig. Iedere kamer heeft aangrenzend een eigen badkamer met douche, toilet en wastafel. Op de begane grond woont de eigenaresse, ze is erg vriendelijk en behulpzaam en regelt iedere morgen vers brood als je dat wilt. Het is ong. 15 minuten (bergafwaarts) lopen naar het centrum, terug kun je beter een taxi nemen ;-). De Trass-Xpress is op 5 minuten loopafstand en als er genoeg sneeuw ligt, kun je tot aan het huis skieen.
    Gereisd met vrienden in februari 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Piberger in Zell am See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Piberger zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Landhuis Piberger scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.