Hotel Metzgerwirt ****

Metzgerwirt
8,5

4 reviews over Hotel Metzgerwirt in het Nederlands

Annette Mölling, 22-10-2005

Wij hebben een heerlijke week gehad in dit vooral gezellige familiehotel. We hadden een prachtige familiekamer met een zithoek met uitzicht op de tuin. Ons appartement had 2 aparte slaapkamers met daar tussenin de badkamer. Heel praktisch met 2 opgroeiende kinderen. Het eten was echt Oostenrijks, de bediening heel gastvrij.

Een echte aanrader!

Gereisd anders in oktober 2005

Marja, 20-2-2005

Een gezellig familiehotel midden in Zell am See. De pistes redelijk dichtbij, maar met ski-uitrusting toch een klim. Gelukkig bestaan er ski-depots. De service is persoonlijk en gezellig. Wij hebben ons er uitstekend vermaakt
      Gereisd anders in februari 2005

Familie Veenstra, 18-2-2005

Dit is echt een aanrader. Het hotel zelf is prachtig, de kamers zijn uiterst netjes en van alle gemakken voorzien. Het personeel is erg vriendelijk, als je vragen hebt wordt er gelijk op gehandeld. Het eten was erg goed, het is wel veel haute cuisine. Het zwembad is heerlijk om na een dag skieen je spieren weer te ontspannen. Als conclusie: een hotel waar je echt van je vakantie kunt genieten
        Gereisd anders in februari 2005

Sabrien, 3-10-2004

Zeer aangenaam hotel! Zeer mooi ingericht hotel! zeer goede keuken ! uiterst vriendelijk personeel! gelegen in het centrum van Zell am see en op amper 5 minutjes wandelen van het meer!
            Gereisd anders in oktober 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Metzgerwirt bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Metzgerwirt in Zell am See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Metzgerwirt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Metzgerwirt scoort een 8.5 uit 10 op basis van 4 reviews.