Appartement Lederer

Lederer
6,7

3 reviews over Appartement Lederer in het Nederlands

sebastiaan, 8-3-2006

we zijn met 13 personen naar dit appartementencomplex geweest. Hiervoor hebben we 4 appartementen gehuurd, waarvan 1 gebruikt werd als algemene woonkamer. Het heeft een zeer nette indruk achtergelaten. Je moet inderdaad de sleutel ergens anders ophalen maar we hebben kunnen regelen dat deze door de schoonmakers gebracht zou worden. het is ongeveer 10 minuten lopen naar de liften en 5 minuten naar de skibus. het is ongeveer 20 minuten met de bus naar de gletsjer van Kaprun, maar dit is zeker de moeite waard. De piste van Zell am see zijn wel drukker maar net zo mooi. We werden wel geconfronteerd met een ter plaatse te betalen rekening van 40 euro per persoon voor gas en elektra en schoonmaakkosten. Maar we hebben een leuke tijd gehad. een aanrader dus.
      Gereisd anders in maart 2006

Roel.V, 3-7-2005

Slecht Appartement er is idd geen receptie,de invertaris is zeer slecht zo zijn er bij sommige appartementen 2 koffie zetters en bij sommige geen een.en bij ons klapte het bed in 2 stukken,dorpje zell am zee is voor de rest wel leuk.
          Gereisd anders in juli 2005

Ramona, 31-3-2005

Het appartement is een bijeen geraapt zooitje. En er is geen receptie je moet de sleutel in een heel ander dorp gaan halen. Het ligt onhandig bij de pistes want het is net te ver lopen en met de bus moet je overstappen op dat kleine stukje
              Gereisd anders in maart 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Lederer in Zell am See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Lederer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Lederer scoort een 6.67 uit 10 op basis van 3 reviews.