• Ligging t.o.v. pistes7,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Haus Edelweiss am See bij :

2 reviews over Appartement Haus Edelweiss am See in het Nederlands

Perfekte plek

sunnyskydun, 18-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

Fijn appartement Imbachhorn, schoon, ruim en heerlijke broodjes service,

thanks Marcel.

Gereisd met vrienden in januari 2011

Heerlijk appartement!

Annette Dunweg, 18-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

We hebben genoten van appartement Imbachhorn, ruim appartement (we waren met 6 personenen). 2 Heerlijke balkons. Fijne keuken met alles wat nodig is om zelf te koken.

Super fijn dat we broodjes voor het ontbijt konden bestellen bij de beheerder, de broodjes werden al om 07.00 h gebracht!

Kortom een fijn en schoon appartement waar we erg van genoten hebben, handdoek wissel ook perfekt, dank je wel Marcel voor het regelen van onze heerlijke vakantie!

Liefs Frank & Annette Dunweg

Gereisd met vrienden in maart 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Edelweiss am See in Zell am See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Edelweiss am See zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Haus Edelweiss am See scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.