Beoordelingen Hotel Glasererhaus***

Glasererhaus***
12 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Glasererhaus***
Anton-Wallner-Strasse 1, 5700, Zell am See

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Glasererhaus*** in Zell am See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Glasererhaus*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Glasererhaus scoort een 8,6 uit 10, op basis van 12 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Glasererhaus*** in Zell am See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Glasererhaus***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Glasererhaus*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 5 vakantiefoto's van Hotel Glasererhaus*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Oostenrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Salzburg. Vergelijk Hotel Glasererhaus*** met andere accommodaties in Zell am See.
Even geduld a.u.b.

8,8
7,1
8,5
8,9
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
"Hotel Glasererhaus per 01.12.2014 - overname"vertalen
Sandra
10,0

19-08-2014 Wij nemen per 01.12.2014 Hotel Glasererhaus in Zell am See over.

Wij hopen vele gasten te mogen ontvangen en onze gasten een hele fijne vakantie te bezorgen !!.

Michel en Sandra Roelofs-Adriaans

met oudere kinderen, Feb. 2010
"Heerlijk thuiskomen"vertalen
angelique en angeli...
10,0

21-02-2010 met het hele gezin naar glasererhaus bij franz en irmgard.
ons eerste jaar maar zeker niet het laatste!
het hotel is is niet te groot en er hangt een gemoedelijke sfeer.
franz en irmgard rennen de benen onder hun al wat oudere lijven voor je vandaan, niks is ze te gek (mist het haalbaar is).
elke ochtend idd een weerbericht van franz en altijd een praatje klaar.
kamers zeer schoon en ruim en 3 gangen(keuze)menu is warm en heerlijk!
ideale ligging tov alle pistes, perfecte bus verbinding (elke 15 min) naar kaprun en de gletsjer, maar vinden de schmittenhohe bij het hotel de mooiste.
geen herrie van cafes maar wel in de buurt, ook voor niet-skiers genoeg te zien en doen in de directe omgeving.
wij zijn met de trein gegaan en de stopt op 10 min loop afstand van het hotel, ideaal!!heb je nog een hele dag extra om te skieen dus skipas voor 7 dagen pakken we de volgende keer.
wij gaan volgend jaar iig weer terug.

met vrienden, Feb. 2010
"Prima hotel!!!"vertalen
Ronald
9,0

15-02-2010 Net terug uit Zell am see!
Het hotel is prima. Het ligt dicht bij het centrum van Zell am See en de piste met de gondel omhoog (City-Express) ligt op nog geen 200m afstand!!
Ontbijt is basic maar prima voor elkaar. Kaas, jam, vleeswaren, pasta, yoghurt etc.
Een eitje of uitsmijter is niet inbegrepen. Betaal je een kleine extra bijdrage voor.
Dus voor een luxe ontbijt moet je iets meer betalen!! Geeft niet je zit namelijk niet in een all-inclusive hotel. Eigenaar is zeer vriendelijk en is tot veel bereid. Het is een soort Piet Paulusma die je elke dag op de hoogte houd over het weer!!Het avondeten is ook prima te doen. 3-gangen menu, elke dag iets anders!Geen sterrenmaaltijd maar het smaakt prima! Soms zijn nederlanders echt zeikerds maar voor de prijs / kwaliteits verhouding is er niks mis mee. Wij hadden het appartementkamer van het hotel. Echt super!kamernr. 106. Schoon, nette badkamer en zelfs een keukentje van alle gemakken voorzien.
Dit hotel is qua prijs / kwaliteit prima!!

De beste prijzen en last minutes voor Hotel Glasererhaus*** bij:

met vrienden, Jan. 2010
"Goede ligging, alleen het personeel..."vertalen
Niels
3,0
8,0

21-01-2010 De ligging van het hotel is fantastisch, ontvangst door de gastvrouw ook heel vriendelijk. Kamers zien er netjes uit.
Wanneer je vraagt of de sauna een half uurtje na hun (niet gecommuniceerde) tijdstippen aanmag, wordt je door de gastheer dreigend het hotel uitgezet. Gelukkig was er reisleiding van Bizztravel aanwezig, alhoewel je hier ter plekken niet heel veel aan hebt.
Helaas ging er tijdens ons verblijf iets kapot. Hiervoor hebben wij netjes 400 euro (belachelijk veel, maar reisleiding BIZZ deed ook niks...) achter gelaten. Bij thuiskomst belt politie Zell am See. Mevrouw is het geld kwijt en beweert dat wij het gestolen hebben. Ofwel, zorg dat je ALLES op papier laat zetten. Gastheer en vrouw zijn voor geen meter te vertrouwen.

eten is ook bar slecht overigens. We hadden half pension, maar aten elke dag buiten de deur. Bij ontbijt dien je koffie en eieren nog apart af te rekenen.

met jonge kinderen
"Topper"vertalen
Liz Millenaar
10,0

27-12-2009 We (2 volwassenen + 1 kind 13 jaar) zijn voor de kerst naar Zell am see gegaan voor een witte kerst 2009. Dat is dit jaar gelukt. Wil je ook een leuke goedkope vakantie dan kun je hier het beste heen.

De ligging is perfect. Je bent op hele korte afstand bij de skilift en verhuur.

De gastvrouw en heer is bijzonder vriendelijk en altijd behulpzaam.

Het eten is gevarieerd en je kunt kiezen tussen 2 gerechten. Smaakt heerlijk.

Geen lawaai van een disco of uitgaan gelegenheid maar wel de mogelijkheid op korte afstand.

De kamers worden elke dag schoongemaakt. Ziet er erg verzorgd uit.

Al met al een top vakantie voor weinig geld.

met oudere kinderen, Feb. 2009
"Heerlijk hotel in het centrum van Zell am See"vertalen
M. Barnhoorn
8,0

28-05-2010 Het Hotel is goed gelegen t.ov. het centrum, maar ook ten opzicht van de piste. De mensen zijn aardig en de kamers zijn netjes. Wij hadden ook een appartement tot onze neschikking met keuken wat erg fijn was.

Kortom voor de prijs een heerlijk hotel.

met partner, Dec. 2008
"Niets bijzonders"vertalen
Marcel
7,0

05-01-2009 Kamer is klein maar verder prima. Douche laat in de middag koud en roken is zelfs tijdens het ontbijt toegestaan!

met partner, Dec. 2008
"Gemoedelijk en goed gelegen hotel"vertalen
Sabine
9,0

29-12-2008 Het hotel is zeer netjes. Het ligt in het centrum van Zell am See en dicht bij de skipiste en de bushalte om je naar de hoger gelegen pistes te brengen. Het eten is simpel maar smaakt goed. Wij waren tevreden. In het hotel is ook een mooie sauna aanwezig. Dit was bij ons niet bekend.

Houd je van simpel en weinig luxe dan is dit zeker een aanrader.

met partner
Linda Blaauw en Jan...
10,0

13-01-2008 wij verbleven van 5 jan tot 12 jan 2008 in glaserer haus te Zell am See en het was in een woord SUPER. Heike en Andreas zijn Super gastvrouw en heer. Centraal gelegen en overal heel dichtbij.
Kamers schoon, gezellige sfeer, kleinschalig en het huiskamer gevoel, je bent echt gast en voelt je dan ook meteen thuis.

Anneke Hoek
10,0

18-02-2007 Mooi kleinschalig hotel met nieuw restaurantgedeelte en vriendelijk goed engels sprekend personeel. Het eten is gevarieerd en kwalitatief goed met elke dag saladebuffet en keuze hoofdgerecht. De kamers worden elke dag schoongemaakt en zien er netjes uit.
Het hotel ligt in het centrum en de lift van Zell am See is op loopafstand en met de auto ben je zo in Kaprun. Echt een aanrader!!

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met je huisdier als je op vakantie gaat?

Bent u de eigenaar?