Hotel Glasererhaus ***

13 reviews over Hotel Glasererhaus in het Nederlands

Hele fijne week gehad

Fam. Megens, 4-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Lekker uitgebreid ontbijt in de morgen

korte loop afstand en dan sta je bij de piste

Na het skiën kan je lekker tot rust komen in de gratis sauna/realex ruimte

En `s avonds word er heerlijk gekookt door de ster kok "Michel"

Kort om gewoon de gastvrijheid wat we eerst ook gewent waren van deze 2 Brabantse ondernemers.

Kamers zijn top, lekker ruim , gratis Wi-Fi, douche , toilet alles er op en er aan.

Gereisd met oudere kinderen in december 2014

Hotel Glasererhaus per 01.12.2014 - overname

Sandra, 19-8-2014

Wij nemen per 01.12.2014 Hotel Glasererhaus in Zell am See over.

Wij hopen vele gasten te mogen ontvangen en onze gasten een hele fijne vakantie te bezorgen !!.

Michel en Sandra Roelofs-Adriaans

Gereisd anders in januari 2014

Heerlijk hotel in het centrum van Zell am See

M. Barnhoorn, 28-5-2010
        • Ligging t.o.v. pistes8

Het Hotel is goed gelegen t.ov. het centrum, maar ook ten opzicht van de piste. De mensen zijn aardig en de kamers zijn netjes. Wij hadden ook een appartement tot onze neschikking met keuken wat erg fijn was.

Kortom voor de prijs een heerlijk hotel.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2009

heerlijk thuiskomen

angelique en angelique, 21-2-2010
        • Ligging t.o.v. pistes10

met het hele gezin naar glasererhaus bij franz en irmgard.

ons eerste jaar maar zeker niet het laatste!

het hotel is is niet te groot en er hangt een gemoedelijke sfeer.

franz en irmgard rennen de benen onder hun al wat oudere lijven voor je vandaan, niks is ze te gek (mist het haalbaar is).

elke ochtend idd een weerbericht van franz en altijd een praatje klaar.

kamers zeer schoon en ruim en 3 gangen(keuze)menu is warm en heerlijk!

ideale ligging tov alle pistes, perfecte bus verbinding (elke 15 min) naar kaprun en de gletsjer, maar vinden de schmittenhohe bij het hotel de mooiste.

geen herrie van cafes maar wel in de buurt, ook voor niet-skiers genoeg te zien en doen in de directe omgeving.

wij zijn met de trein gegaan en de stopt op 10 min loop afstand van het hotel, ideaal!!heb je nog een hele dag extra om te skieen dus skipas voor 7 dagen pakken we de volgende keer.

wij gaan volgend jaar iig weer terug.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2010

Prima hotel!!!

Ronald, 15-2-2010
        • Ligging t.o.v. pistes9

Net terug uit Zell am see!

Het hotel is prima. Het ligt dicht bij het centrum van Zell am See en de piste met de gondel omhoog (City-Express) ligt op nog geen 200m afstand!!

Ontbijt is basic maar prima voor elkaar. Kaas, jam, vleeswaren, pasta, yoghurt etc.

Een eitje of uitsmijter is niet inbegrepen. Betaal je een kleine extra bijdrage voor.

Dus voor een luxe ontbijt moet je iets meer betalen!! Geeft niet je zit namelijk niet in een all-inclusive hotel. Eigenaar is zeer vriendelijk en is tot veel bereid. Het is een soort Piet Paulusma die je elke dag op de hoogte houd over het weer!!Het avondeten is ook prima te doen. 3-gangen menu, elke dag iets anders!Geen sterrenmaaltijd maar het smaakt prima! Soms zijn nederlanders echt zeikerds maar voor de prijs / kwaliteits verhouding is er niks mis mee. Wij hadden het appartementkamer van het hotel. Echt super!kamernr. 106. Schoon, nette badkamer en zelfs een keukentje van alle gemakken voorzien.

Dit hotel is qua prijs / kwaliteit prima!!

Gereisd met vrienden in februari 2010

Goede ligging, alleen het personeel...

Niels, 21-1-2010
        • Ligging t.o.v. pistes8

De ligging van het hotel is fantastisch, ontvangst door de gastvrouw ook heel vriendelijk. Kamers zien er netjes uit.

Wanneer je vraagt of de sauna een half uurtje na hun (niet gecommuniceerde) tijdstippen aanmag, wordt je door de gastheer dreigend het hotel uitgezet. Gelukkig was er reisleiding van Bizztravel aanwezig, alhoewel je hier ter plekken niet heel veel aan hebt.

Helaas ging er tijdens ons verblijf iets kapot. Hiervoor hebben wij netjes 400 euro (belachelijk veel, maar reisleiding BIZZ deed ook niks...) achter gelaten. Bij thuiskomst belt politie Zell am See. Mevrouw is het geld kwijt en beweert dat wij het gestolen hebben. Ofwel, zorg dat je ALLES op papier laat zetten. Gastheer en vrouw zijn voor geen meter te vertrouwen.

eten is ook bar slecht overigens. We hadden half pension, maar aten elke dag buiten de deur. Bij ontbijt dien je koffie en eieren nog apart af te rekenen.

Gereisd met vrienden in januari 2010

Topper

Liz Millenaar, 27-12-2009
        • Ligging t.o.v. pistes10

We (2 volwassenen + 1 kind 13 jaar) zijn voor de kerst naar Zell am see gegaan voor een witte kerst 2009. Dat is dit jaar gelukt. Wil je ook een leuke goedkope vakantie dan kun je hier het beste heen.

De ligging is perfect. Je bent op hele korte afstand bij de skilift en verhuur.

De gastvrouw en heer is bijzonder vriendelijk en altijd behulpzaam.

Het eten is gevarieerd en je kunt kiezen tussen 2 gerechten. Smaakt heerlijk.

Geen lawaai van een disco of uitgaan gelegenheid maar wel de mogelijkheid op korte afstand.

De kamers worden elke dag schoongemaakt. Ziet er erg verzorgd uit.

Al met al een top vakantie voor weinig geld.

Gereisd met jonge kinderen in december 2009

Niets bijzonders

Marcel, 5-1-2009
        • Ligging t.o.v. pistes7

Kamer is klein maar verder prima. Douche laat in de middag koud en roken is zelfs tijdens het ontbijt toegestaan!
        Gereisd met partner in december 2008

Gemoedelijk en goed gelegen hotel

Sabine, 29-12-2008
        • Ligging t.o.v. pistes9

Het hotel is zeer netjes. Het ligt in het centrum van Zell am See en dicht bij de skipiste en de bushalte om je naar de hoger gelegen pistes te brengen. Het eten is simpel maar smaakt goed. Wij waren tevreden. In het hotel is ook een mooie sauna aanwezig. Dit was bij ons niet bekend.

Houd je van simpel en weinig luxe dan is dit zeker een aanrader.

Gereisd met partner in december 2008

Linda Blaauw en Jannie Blaauw-Regter, 13-1-2008

wij verbleven van 5 jan tot 12 jan 2008 in glaserer haus te Zell am See en het was in een woord SUPER. Heike en Andreas zijn Super gastvrouw en heer. Centraal gelegen en overal heel dichtbij.

Kamers schoon, gezellige sfeer, kleinschalig en het huiskamer gevoel, je bent echt gast en voelt je dan ook meteen thuis.

Gereisd met partner in januari 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Glasererhaus bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Glasererhaus in Zell am See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Glasererhaus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Glasererhaus scoort een 8.74 uit 10 op basis van 13 reviews.