Pension Garger **

Pension Garger
Garger

1 review over Pension Garger in het Nederlands

Marieke, 28-8-2006

Het was een prima, eenvoudig appartement. Alleen stond er in de brochure dat het 4 persoons was. De 3e en 4e persoon dienden wel op een zeer oud en versleten slaapbank te slapen dus dat was wel een minpunt. Verder was het er schoon en niets was stuk. Een hele fijne douche en zelfs de wasmachine werkte prima. Met kinderen zou het denk ik wat klein zijn en het lag wat verder bij het centrum vandaan (dit wilden we ook graag). De eigenaar hebben we weinig gezien want er waren geen klachten dus dat was gunstig. De bedden waren denk ik net nieuw want we hebben geslapen als een roos (en dat wil wat zeggen tijdens 25 weken zwangerschap!). Zeker een goed appartement als je je activiteiten buitenshuis zoekt.
Gereisd familie in juni 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Garger in Zell am See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Garger zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Garger scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.