Hotel Kalberloch

Kalberloch
8,3

• Ligging t.o.v. pistes9,2

7 reviews over Hotel Kalberloch in het Nederlands

eten en service ver onder de maat

fam. van zon, 25-11-2008
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn begin juli naar dit hotel geweest met 3 kinderen (8, 10 en 12 jaar). De kamers en openbare ruimtes in het hotel zijn zeer goed.

Het eten vonden wij ronduit slecht. Ben het helemaal met de vorige schrijver eens. Geen variatie, 2 x per dag noedels, vaak zelfs bij zowel het voorgerecht (noedels in de soep), het hoofdgerecht, als het nagerecht en dat 7 dagen lang. Er werd zeer slecht aangevuld. Mensen stonden lang te wachten op een gekookt eitje of een sneetje brood. Tijdens de maaltijd waren drankjes inclusief. Toen wij echter nog een wijntje wilde bestellen werd op ons bord gekeken en gevraagd of er afgeruimd kon worden. Toen wij zeiden dat ze de borden mee konden nemen werd gezegd dat we dan voor ons wijntje moesten betalen. Wij waren zeer verontwaardigd, maar de bediening hield voet bij stuk. Wat een slechte service....

Gereisd familie in november 2008

Kwaliteit avond-eten ronduit teleurstellend

Pat, 1-9-2008

Ik sluit mijn helemaal aan bij de beoordeling van de Fam. Dorst. Wij zijn afgelopen week geweest met drie families en allen vonden het eten dagelijks ver beneden peil voor een 4-sterren hotel! Smaak en kleurloos, te kleine porties en elke avond opnieuw hetzelfde buffet met bonen.

Om een voorbeeld te noemen, de laatste avond konden we kiezen tussen een bord spaghetti met knoflook olie of een stukje vis. Dit zou en en moeten zijn want denk dat niemand alleen een bord spaghetti met olie lekker vindt. Eetzaal is ook niet echt gezellig maar wel netjes. Met de drankjes zijn ze overigens niet kinderachtig, je kunt bestellen zoveel je wilt. Ontbijt prima. Bediening zat nogal verschil tussen, er was een vrouw die super aardig was maar de ander had er niet veel zin in.

Wat zeker gezegd moet worden is dat de familiekamers echt heel mooi en ruim zijn. Schoonmaak hiervan ook prima.

Ik hoop dat ze iets aan de kwaliteit van het eten gaan doen want dan is het een prima hotel.

Gereisd met vrienden in augustus 2008

Een hotel dat geen 4 sterren verdient

R.S. Dorst, 31-8-2008

Wij verbleven in dit hotel van 9-8 tot 16-8-2008.

De organisatie rondom de maaltijden was onvoldoende (te vaak was er niet voldoende eten aanwezig). De kwaliteit was zeer matig en het ontbrak de kok aan enige fantasie om iets "leuks" van de maaltijd te maken. Keuze tijdens de buffetten was eveneens matig. Ook de bediening blonk niet uit qua enthousiasme. Op een brief die wij na een paar dagen tijdens onze vakantie hebben geschreven aan de hotelmanager dat wij met zoveel andere gasten niet tevreden waren is geen (schriftelijke) reaktie gekomen. Een gemiste kans en niet professioneel. Zaugensee en Magic Mountains zijn prima, Kälberloch helaas niet.

Gereisd familie in augustus 2008

S. Janssen, 12-8-2007
  • Ligging t.o.v. pistes10

Kalberloch is een plek waar ze nog weten wat het inhoudt om het gasten naar de zin te maken. Fijne kamers, goed eten, prima ontbijt. Lekker biertje/wijntje. Niets is teveel gevraagd aan gastheer/gastvrouw. Een klein nadeel: kleine tafels in het kleine restaurant, dus het is een beetje inschikken. Magic Mountains is voor de kinderen helemaal top, en voor de ouders ook. Lekker actief, pittige wandelingen, mtb-tochten.

Oja nog een nadeel: de kinderen willen volgend jaar weer!!!!!

Enne: de wintersport hebben we ook al geboekt in Kalberloch in december. Perfect, met twee liften voor de deur en een groot skigebied.

Gereisd familie in augustus 2007

hjdf, 1-8-2007
  • Ligging t.o.v. pistes9

Heel mooi hotel. Magic mountains programma op en top. Voor het hele gezin van smorgens tot savonds wat te doen. Voor de teens moet je er snel bij zijn voor de mountainbike tour i.v.m beperkt aantal fietsen(dit moet je zeker doen).

Op grote hoogte ( 1350mtr)weer erg wisselvallig. Dit is een echte aanrader als je het camping programma leuk vind en wil genieten van luxe van een hotel

Gereisd anders in augustus 2007

Uppelschoten, 20-7-2007
  • Ligging t.o.v. pistes9

Periode 7-juli t/m 14 juli. Ondanks het mindere weer met regen en sneeuw fantastische vakantie gehad. Magic Mountains programma in 1 woord geweldig. Kinderen worden evenals ouders goed bezig gehouden. Schitterende omgeving waar veel te doen is. Hotel Kalberloch heeft zeer grote appartementen met 2 badkamers en grote leefruimte. Heel schoon en netjes. Eten 3 keer per dag waarvan 2 x warm. Echt een aanrader. Wij gaar volgend jaar weer.
Gereisd familie in juli 2007

M. de Rover, 24-11-2006
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn in de zomer 2006 in Kalberloch geweest. Een schitterend hotel met zeer gevarieerd eten, vriendelijk personeel, schitterende kamers die prima waren schoongemaakt. Hotel geboekt bij Touroperator en maakte onderdeel uit van het Magic Mountains programma. Zeer leuk voor kinderen van 6 tot 16 jaar. De gehele dag kon meegedaan worden aan allerlei activiteiten onder begeleiding. Werkelijk uitstekend. In Zauchensee weinig vertier. Hiervoor ben je aangewezen op Altenmark (10 km)
Gereisd anders in november 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kalberloch in Zauchensee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kalberloch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kalberloch scoort een 8.29 uit 10 op basis van 7 reviews.