Matig

1 review over Gasthof Hochkönigblick in het Nederlands

Niet duur, eenvoudig, goed eten

Vi, 7-9-2009

De ontvangst door de eigenaresse was ronduit onvriendelijk en ze wist niets van onze reservering (ik had haar bevestigingsmail mee en er waren verder amper mensen!). Een stug mens die pas na een paar dagen licht ontdooide en wel leuk kon doen met de Duitse gasten.

De kamers zijn ouderwets maar wel schoon. Kamers met balkon, uitzicht over de bergen. Voor het hotel ligt nog een boerderij met stallen, dit zie je niet op de foto's. Wij betaalden 31 euro .p.p. voor halfpension, dat vind ik niet duur. Ze rekende geen eenpersoonskamer-toeslag, dat vond ik positief. Het avondeten was heel lekker, oma (wel erg vriendelijk) stond in de keuken en we konden elke dag uit 2 menu's kiezen.

Zoek je iets wat eenvoudig maar toch OK is, niet te duur, goed eten: dan is dit een goed adres.

Gereisd met vrienden in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Hochkönigblick in Werfenweng, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Hochkönigblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Hochkönigblick scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.