Hotel Wildkogel

3 reviews over Hotel Wildkogel in het Nederlands

Prima hotel

Frans Kuipers, 18-10-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

Zeer vriendelijk personeel. Kamers waren prima in orde. Alles was schoon en zuiver, ondanks dat het hotel wat gedateerd is.

Eten en drinken prima verzorgd.

Prachtige omgeving met volop wandelmogelijkheden vanuit het hotel.

Voor ons een echte aanrader!

Gereisd met vrienden in oktober 2016

Leuk hotel voor deze prijs

Roel, 28-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

De vriendelijkheid van het personeel, zeer rustig gelegen. Het hotel ligt dicht bij de krimllr waterval. Van hieruit zijn vele uitstapjes mogelijk. Het eten was redelijk te noemen. Maar één week vonden wij genoeg.
Gereisd met partner in september 2016

Heel sober

Lieke, 14-6-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij boekten een week all inclusive. Hiervoor kregen wij dagelijks een eenvoudige maaltijd met zeer weinig keuze. Voor bierdrinkers prima. Wij drinken geen alcohol en moesten ons tevreden stellen met ranja en koffie uit een container. Een glaasje cola kon, maar dan wel apart betalen. Zo ook voor een lekker kopje koffie. Een lunch kon bij het ontbijt zelf gemaakt worden, maar er was alleen een servet om de broodjes in te doen. Een badhanddoek pppd en twee gastendoekje pppw. Op werden op maandag niet schoongemaakt en dus ook geen schone handdoeken. Het bad kon alleen als douche gebruikt worden omdat de 'stop' ontbrak. Teevee: met veel moeite kon men één zender ontvangen. Het was er wel schoon, en de eigenaar en personeel heel vriendelijk. Het is maar wat je belangrijk vindt om voor dit hotel te kiezen.
Gereisd met partner in mei 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Wildkogel bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wildkogel in Wald im Pinzgau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wildkogel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Wildkogel scoort een 7 uit 10 op basis van 3 reviews.