6,5

• Ligging t.o.v. pistes6,0

2 reviews over Landhuis Unterberg in het Nederlands

vd Schaaf, 21-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes6

wij zijn in unterberg geweest, ligging van het huisje is geweldig, je kijkt op de flying mozart, en op de grafenberg, en tussenin kijk je op het dorpje wagrain, wel moet je er rekening mee houden dat je elke dag met de auto naar beneden moet, en als er dan veel sneeuw ligt moet je wel sneeuwkettingen om, anders kom je niet beneden het huisje is eenvoudig, maar het is maar net waar je tevreden mee bent, je stookt hout, en dat houd het hele huisje warm, en dat heeft wel iets.

het derde bed dat op de kamer extra staat is van zeer slechte kwaliteit, en dit vonden wij dan ook echt een minpunt, de rest van de bedden zijn perfect, het huisje is niet groot, maar wel knus echt oostenrijk de eigenaars zijn vriendelijk en als je ze ziet denk je dat ze 90 jaar oud zijn, maar ze zijn gewoon ouderwets en waarschijnlijk niet zo oud als dat ze er uit zien, maar ze bedoelen het o zo goed.

nadeel niet effe naar het dorp voor een pilsje altijd de auto nodig, maar voor ons was het een mooie vakantie

Gereisd anders in maart 2008

Nijsink, 2-12-2007
  • Ligging t.o.v. pistes6

het huis is niet heel groot, maar wel knus.

er is geen echte woonliving, dus een avondje op de bank zitten lukt niet. 7 personen wil net. het huis moet wel verwarmd worden doormiddel van een hout gestookte cv. maar dit heeft ook wel weer wat. De eigenaar en zijn vrouw wonen er zelf naast en zij zorgde dat als wij er weer waren van het skien het huisje lekker warm was. De rest van de avond moest je het zelf bij houden. Zij waren erg vriendelijk en gastvrij. wij hebben een mooie vakantie gehad en het skien is top daar. Een pluspunt met kinderen is de weg naar het huisje, de weg op heeft u echt sneeuwkettingen nodig maar de weg af was super om te rodelen, dit vergeten onze kinderen nooit weer. al met al een leuk huisje ,verwacht niet te veel luxe. eenvoudig maar netjes en schoon

Gereisd anders in december 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Unterberg in Wagrain, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Unterberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Landhuis Unterberg scoort een 6.5 uit 10 op basis van 2 reviews.