Pension Haus Thurner ***

6 reviews over Pension Haus Thurner in het Nederlands

Bijzondere mooie, rustieke plek

Emiel, 11-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wat een geweldige locatie, ideaal als je op doorreis naar italie bent en even bij wilt tanken. Heel erg gastvrij en super hygiënisch. Wij mochten op de bovenste etage slapen, erg ruim en heerlijke bedden. Top voor het gezinnetje. Kortom een aanrader, wij gaan volgend jaar weer.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Kom er al vele jaren, en blijf er van genieten!

Sander, 26-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Geweldige plek met vele gezellige restaurants en après ski bars!
Gereisd met vrienden in december 2010

een aanrader

familie Mees, 18-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes6

Afgelopen krokusvakantie waren we een weekje te gast in Haus Thurner. Dit pension ligt in een rustige afgelegen week van Wagrain. Dit maakt dat je steeds de skibus of in ons geval de auto nodig hebt om het skigebied te bereiken. We vonden dit niet zo erg temeer daar we iedere dag ergens anders wilden gaan skieen is dit imens grote skigebied.

De ontvangst in Haus Thurner was ronduit schitterend. We voelden er ons van de eerste tot de laatste minuut thuis met de zeer aangename gastheer en gastvrouw. 's Morgens konden we rekenen op een stevig en zeer lekker ontbijt en 's avonds gingen we tevoet eten in het enige restaurant in die wijk (eveneens een aarader).

Toen we de laatste dag naar huis vertrokken was de gastheer (zonder vragen) al van 4h30 in de weer om ons nog een lekker ontbijt voor te schotelen.

Kortom : een zeer aangename verblijf in een mooi skigebied. We gaan er zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2010

Jeroen, 25-2-2008
    • Ligging t.o.v. pistes6

Eind januari een paar dagen skien geboekt in Wagrain en via internet bij Haus Thurner terecht gekomen. Een prima locatie voor een paar dagen weg. Zeer vriendelijke gastheer en huiselijke gezelligheid zonder dat het opdringerig wordt. Ski pistes zijn via de ski bus te bereiken maar dat is wel een minpunt. Het gasthaus is in de buitenwijk Swaighof gelegen en dat ligt kilometers buiten het echte centrum van Wagrain. De laatste bus terug naar het hotel is dan ook een veldslag. Teveel mensen voor te weinig plaatsen. Ook apres ski is niet te doen aangezien de laatste bus al vroeg gaat en je bent aangewezen op extreem dure taxi's. De kamers zelf zijn zeer schoon en relatief gezellig. Voor een paar dagen skien dus prima.
    Gereisd met vrienden in januari 2008

kurt janssens, 15-2-2007
    • Ligging t.o.v. pistes7

wij wijn met de chatel formule naar haus thurner te wagrain geweest. wij hebben daar een geweldige tijd gehad dankzij mede de uiterst vriendelijke gastvrouw van chatel. De chalet en stubbe waren zeer verzorgd en de kamers waren praktisch ingericht alleen iets te klein voor 3 personen. Alsook het restaurant waar we mochten gaan eten was zeer aangenaam en het eten verzorgd en lekker. We mochten kiezen uit een kaart waar 15 menu's op stonden, juist spijtig dat de varatie niet dat was. er stonden enkele pizza's op en enkele malen schnitzel op verschillende wijzen dus die 15 menu's waren er eigenlijk een aantal minder. Verder een zeer aangenaam dorp met voldoende mogelijkheden voor apres ski en avondactiviteiten en een zeer mooi en uitgebreid skigebied.
    Gereisd met vrienden in januari 2007

Desiree, 8-3-2006
    • Ligging t.o.v. pistes7

Wij zaten hier met de Chatel-formule: gastheer die ontbijt verzorgt, koffie/thee zet na het skieen en na het eten. Was daar zelf niet kapot van, te weinig 'vrijheid', geen eigen koelkast, geen eigen keuken voor gebruik.

Prima huis, hadden eigen grote hotelkamer. Prima bedden, toilet/douche oke (beetje klein). Alles netjes onderhouden/verzorgd. Ligging is prima in het dorp (steek de straat over en je hebt een bank, bakker, souvenierwinkeltje, skispullenwinkel, grote supermarkt 5 min. wandelen). Tegenover het huis ligt de halte voor de gratis skibus. Die brengt je binnen 3 min. naar de halte van de liften. Lopend doe je er zo'n 10 min. over.

Onder het huis zitten een klein restaurant waar je prima kunt eten en een shoarmatentje.

Gereisd anders in maart 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Haus Thurner bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Haus Thurner in Wagrain, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Haus Thurner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Haus Thurner scoort een 9.17 uit 10 op basis van 6 reviews.