5,7

Matig

3 reviews over Vakantiehuis Haus Berlin in het Nederlands

Wel een bad, maar eigenlijk toch ook weer niet

Karin, 6-9-2009

Hartelijke ontvangst door de eigenaresse. Erg vriendelijk. Huisje doet direct gezellig aan. Schoonmaak was helaas minder, de haren van de hond van de vorige huurders lagen nog op de grond en er lagen overal dode insecten.

Het huis wordt verhuurd met bad, iets wat mij bij altijd een vereiste is, maar er was bij ons geen stop voor het bad. Direct gebeld, bleek dat de eigenaresse liever niet heeft dat het bad gebruikt wordt en er daarom geen stop is. Zij heeft namelijk een bron en dan is er misschien te weinig water. Uiteindelijk wel een stop gekregen, maar toch minder in bad geweest dan de bedoeling was. Dit huisje kan beter verhuurd worden zonder bad.

Erg veel last van insecten gehad, overdag wespen, 's avonds muggen. Omdat het huisje erg warm is, toch ramen open. Horren voor de ramen zou geen overbodige luxe zijn.

Verder was alles prima. Omgeving hartstikke mooi, mensen allemaal erg vriendelijk.

Gereisd met partner in september 2009

huis waar je je meteen thuis voelt

fam.nas, 20-8-2008

Na de vorige recensie gelezen te hebben heb ik contact opgenomen met het boekingskantoor. Bij aankomst bleek alles goed schoon te zijn, geen spinnenweb en spinnenweb te bekennen, Op de aanrecht zit een grote knop, dat is de toevoer voor de vaatwasser, als je deze dicht draait doet de vaatwasser het niet. Een aantal dingen lopen niet meer helemaal soepel, zoals de losse wc bril, maar wij vonden dat niet storend. Sauna werkt prima. Fitnessapparaat is gewoon een trimfiets.

Ligging huisje is even slikken, een steile weg omhoog, maar went snel.

Omgeving is prachtig. Vele bezienswaardigheden op korte afstand. Grossglocknerstrasse (prachtig), lichtensteinklamm, burcht hohenwerfen, Zoutmijnen in Hallein (aanrader, vooral voor kinderen, met treintje rijd je in de mijn, 2x houten roetsbaan af, leuke film met informatie over de zoutmijn, bootje over water en met de roltrap weer uit de mijn) Eisriesenwelt, mooi, maar wees op tijd 9.30 anders sta je uren in de rij. Zwembad wagrain is mooi.

Gereisd anders in augustus 2008

Janssen John, 13-7-2008

vies, stoffig (overal spinnewebben), schimmel in badkamer. Kapotte magnetron, toiletbril en vaatwasser. Achterstallig onderhoud aan woning. Ligging is heel mooi aan het einde van een doodlopende weg.
    Gereisd met partner in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Haus Berlin in Wagrain, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Haus Berlin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Haus Berlin scoort een 5.67 uit 10 op basis van 3 reviews.