Hotel St. Hubertushof ****

7,1

70 reviews over Hotel St. Hubertushof in het Nederlands

Dit nooit meer!

Kiki, 22-7-2017

We zijn hier in de zomer naar toe gegaan en we hadden all inclusive op de foto's en reviews zag het er prima uit maar dit bleek niet zo! Lauw eten het word niet bijgevuld personeel zit te hangen met telefoons. Je krijgt niet snel een drankje aangeboden en ga zo maar door. Dit is het niet waard voor je geld en het hotel is ipv 4 sterren op internet 3 sterren in het echt.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Voor ons niet weer

Res, 9-8-2016

Te weinig parkeerplekken bij het hotel waardoor wij onze auto ergens anders moesten parkeren en een stuk moesten lopen. Schoonmaak kan beter. Matrassen zijn af waardoor je je nachtrust niet krijgt. Ligging daarin tegen is super!
Gereisd met partner in augustus 2016

Tegenvaller

N. N. , 4-7-2015

+ wij waren erg vroeg, maar het was geen enkel probleem om eerder in te checken;

+ ligging;

+ Zell am See kaart;

+ wij vonden het wel gezellig klinken op onze kamer: luide jaren '90 en '00 muziek tot 21:00 op het terras;

- Je krijgt niet de indruk dat je welkom bent;

- schoonmaak is met de Franse slag. We vonden nogal wat rommel en viezigheid en bonnetjes uit februari op de kamer;

- donkere gangen waar alle kamers aan liggen zonder ramen. Wel twee deuren. Lampen gaan pas om 17:00 aan. Donker en bedompt dus;

- bij mooi weer parkeert iedereen uit de buurt op het terrein om naar de Zellersee te kunnen gaan en is er geen parkeerplaats meer vrij in de hele stad. Wij moesten meer dan 5 km lopen naar het hotel. Na 18:00 kan je wel weer parkeren;

- het eten is van matige kwaliteit, erg vet (frituur), veel van hetzelfde;

- door het hele hotel en op onze kamer hing een vieze, misselijkmakende lucht en geur;

- er valt veel buiten de all inclusive verzorging, zoals de bar.

Gereisd met partner in juli 2015

Mooie omgeving, redelijk hotel

d_dane, 14-9-2014

Wij hebben een week doorgebracht in dit hotel.

All-inn vonden wij ruim omschreven voor een matig aanbod.

Eten was redelijk en wel gevarieerd. Wijn en bier ok, frisdrank/fruitsap is water met een smaakje en na 21.00 niet meer all-inn. Koek met koffie kun je beter elders gaan nemen, in 't hotel is het alleen droge/oude cake.

De mensen bij de receptie waren onbeschoft: nauwelijks aandacht, geen welkom of gedag zeggen en bij afscheid werd er een streep door je naam gehaald, dat was alles!! De kamers/eetzaal waren wat verouderd. De douche en de schoonmaak lieten wat te wensen over. Bed werd in onze week niet verschoond. Het dakterras met ligstoelen/parasols en de TV kamer hebben we niet gevonden.

De omgeving daarintegen was geweldig. Mooie fietsroutes (gratis fietsen bij het hotel als je het vraagt). Met de gratis Kaprun/Zell am See kaart kun je zonder kosten naar: strandbad/zwembad, veerdienst/rondvaart over het meer, diverse kabelbanen, de gletscher van Kaprun enz.

Gereisd met partner in augustus 2014

Voor 5 dagen niet langer!

c_koks, 19-8-2014

Voor een korte vakantie goed! Kleine kamers en kleine badkamer de douche zit in bad waardeloos.

Ontbijt prima avond buffet wisselend maar wel smakelijk.

Personeel kan wel wat aardiger over komen zijn geen Oostenrijkers maar Hongaars of Pools.

Met de regen die wij hadden was parkeren een natte bedoeling als je later dan 17.00 bij het hotel terug kwam.

Gereisd met partner in augustus 2014

Even wennen ..... maar een mooie vakantie gehad !

willem, 19-8-2014

De ligging van het Hotel is goed dichtbij het meer en zwembad. Er is veel te doen in de nabije omgeving. Het hotel is wel wat gedateerd maar de kamers vonden wij verder wel oké. Het personeel zou wat ons betreft een cursus klantvriendelijkheid moeten gaan volgen. Er waren twee dames in de bediening (een grote en een kleine) die er volgens ons en andere gasten echt helemaal geen zin in hadden Deze ontliepen wij het liefst om zelf ook geen slechte zin te krijgen. Het eten vonden wij zo zo en de all inclusive formule was om 21.00 uur echt afgelopen. Ook als het heel mooi weer en gezellig was ging het terras klokslag 21.00 dicht. Een uurtje langer was voor velen wenselijk. Vanwege de ligging en omdat wij leuke mensen getroffen hebben is het toch een fijne vakantie geworden.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Zeer leuk

Jacobs, 17-8-2014

Fijne vakantie gehad in Thumersbach ! Prijs-kwaliteit verhouding gezien is dit een zeer goed hotel . Je krijgt waarvoor je betaalt . Propere kamers , bedden iedere dag fris opgemaakt , alsook elke dag propere handdoeken.Lekker eten en meer dan keuze genoeg .

Personeel werkt er hard , speciale knipoog naar Julia , Magdalena , Zolt en Klaus, alsook het personeel aan de balie en animator John . Soms wel spanningen onder personeel merkbaar, maar steeds vriendelijk naar

de gasten toe( alhoewel sommigen gasten zich soms erg onbeschoft gedroegen). We gaan zeker nog eens terug !

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Tot volgend jaar!!!!

Fam. Hillaert-Wauters, 29-7-2014

Wie op dit hotel kritiek heeft is het niet waart om naar Oostenrijk te komen.

Een héél Oostenrijkse sfeer zeer proper vriendelijk,behulpzaam en fantastisch personeel die alles doen met de glimlach.

Bedankt Christa,Julia,Magdalena,Zolt,Karol en Boni voor de leuke vakantie!!!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

net voldoende

hban, 28-7-2014

in een klein dorpje ligt dit hotel. Het hotel is van 1970 en het huidige interieur is ook nog van die periode.

eten is gemiddeld genomen redelijk maar er is meer mee te doen.

je komt vooral voor de omgeving en de activiteiten die je er in de buurt (5- 10 km)kunt doen.

bediening was verders goed ,ze keken wel eerst de kat uit de boom. duurde even voor een glimlach

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

prijs kwaliteit prima !

eef, 27-7-2014

Hotel in Oostenrijkse stijl, geweldige ligging, 200 meter vanaf het meer en vanaf een geweldig buiten zwembad. (ook aan t meer) Thumersbach is een mooi plaatsje, eenvoudig en met een prachtig uitzicht op Zell am See. Het eten was de ene dag beter dan de andere dag en het ontbijt royaal.

Een aanrader is een fietstocht om het meer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor St. Hubertushof bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel St. Hubertushof in Thumersbach (bij Zell am See), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel St. Hubertushof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel St. Hubertushof scoort een 7.05 uit 10 op basis van 84 reviews.