Matig

4 reviews over Hotel Stroblerhof in het Nederlands

lekker genoten

gerard, 10-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes3

Wij zijn hier geweest en hebben het prima naar ons zin gehad. De kamer was keurig verzorgd en elke dag schoongemaakt met schone handdoeken.

Het ontbijtbuffet was prima. Wij hadden vanwege de groep geen keuzemenu,maar wat ons werd geserveerd was lekker en gevarieerd en meer dan voldoende.Goede en vriendelijke bediening. Donderdag en Vrijdag gratis gebruik van sauna.

Kortom waar eerdere beoordelers geweest zijn weet ik niet,maar voor ons was het een zeer geslaagde vakantie

Gereisd met partner in maart 2009

eva, 14-3-2007
  • Ligging t.o.v. pistes8

Geen prettige ervaring gehad in het 4-sterren hotel Stroblerhof (feb07). Dit is te danken aan de eigenaar. Hij heeft allerlei "eigen" regels gemaakt om het verblijf zo onaangenaam mogelijk te maken. Op bergschoenen mag je wel het hotel betreden, maar langlaufschoenen niet. Stokken en latten mogen niet op de kamer. Kleine verzoeken zijn al teveel. Het eten was redelijk, maar ook 2 dagen uitermate slecht (en ik ben geen moeilijke eter), bediening niet klantvriendelijk. Er is geen keuzemenu. (wel voor individueel vakantieganger).

Kamers waren redelijk. Paar klachten (gehoord). Net onder het dak (3e verdieping) loopt de muur schuin, zo ook in de badkamer. Douchen gaat dan niet echt lekker.

Leuk: er zijn kamers met een waterbed en een rond bed. Ik had (voor mij alleen) een goede kamer met twee 1-persoonsbedden.

Conclusie: ik zal een volgende keer dit hotel niet boeken.

Gereisd met vrienden in februari 2007

mw. van Egmond, 14-3-2007

Conclusie: ik zal een volgende keer dit hotel niet boeken.

Gereisd anders in maart 2007

Johan, 4-2-2007
        • Ligging t.o.v. pistes3

Zeer onvriendelijk hotel, eigenaar die zijn personeel afblaft, geen enkele service, zogenaamd iedere dag apres ski, maar niet in januari en februari!, eten erg matig tot slecht. Beslist geen aanrader! Onzekamer, geen douche, alleen ligbad onder schuine kap, waarin je alleen gebukt in kon stappen.
        Gereisd met vrienden in februari 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Stroblerhof**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stroblerhof in Strobl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stroblerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Stroblerhof scoort een 5 uit 10 op basis van 4 reviews.