Appartement Haus Im Lungau

9,6

5 reviews over Appartement Haus Im Lungau in het Nederlands

Top vakantie

Fam Bakker, 17-8-2016

Wij zijn hier geweest van 1 augustus tot en met 14 augustus. Het appartement is ruim, schoon en alles is aanwezig wat je nodig hebt en een super uitzicht op de bergen. Een klein leuk dorpje waar alles op loopafstand te vinden is. Supermarkt, restaurants en zwembad. Je kan hier ook actief bezig zijn. Je kunt er raften, mountain ebikes huren, wandelen etc. Voor ieder wat wils. De eigenaren Leon en Ellen zijn super gastvrij en kunnen je heel veel tips geven over wat je gezien moet hebben en waar je heerlijk kunt eten. Kortom, wij hebben met het gezin een super vakantie gehad.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Prachtig appartement met uitzicht op de bergen

Fam. de Waard, 11-8-2015

Het verblijf in appartement Haus Im Lungau is ons uitstekend bevallen. Het is schoon en goed en comfortabel ingericht. De ligging is op loopafstand naar de restaurants en de winkels in het dorp. Voor de zomergasten is er op 5 minuten lopen een mooi open lucht zwembad te vinden.

Een verblijf is zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in juli 2015

Keurig appartement met een mooi uitzicht

Familie Leusink, 15-3-2015

In de voorjaarsvakantie hebben we dit mooie, schone appartement gehuurd en was van alle gemakken voorzien. Mooi uitzicht op de bergen. Eigenaren zijn erg vriendelijk. Onze kinderen (9,6 en 4) hebben tevens leuk gespeeld met de tafelvoetbal. Overdag heerlijk geskied in het rustige familie skigebied Lungau. Geen wachtrijen bij de gondels en liften! Onze kinderen hadden ski-les van de skischool St. Michael. Prima les en leuke ski-school, ook nederlands!

Al met al een hele leuke week gehad en zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

Fantastische plek !

van de westeringh, 17-4-2014

Zeer net modern ingericht appartement. Van alle gemakken voorzien.

Gelegen in een rustig dorpje. Skigebieden goed bereikbaar.

Hele leuke, gezellige, gastvrije eigenaren.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2014

Heerlijk gehad bij Ellen en Leon

Stella, 13-3-2014

In de kerstvakantie verbleven we in Hausimlungau. Nagelnieuw appartement en tot in de puntjes verzorgd. Gezellig ingericht en van alle gemakken voorzien, gastheer Leon en gastvrouw Ellen waren er zelf ook en stelden zich zeer klantgericht op. In een paar minuten loop je vanaf het huis naar de halte van de skibus, ging prima. St Michael is een gezellig plaatsje met een aantal goede eetgelegenheden en een leuk kroegje. Mijn man en ik en onze twee kinderen van 13 en 10 hebben het erg naar onze zin gehad. Echt een aanrader en voor herhaling vatbaar!
    Gereisd met oudere kinderen in december 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Haus Im Lungau bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Im Lungau in St. Michael im Lungau , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Im Lungau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Haus Im Lungau scoort een 9.61 uit 10 op basis van 14 reviews.