Appartement Blick am Mur

Appartement Blick am Mur
Blick am Mur
8,9

10 reviews over Appartement Blick am Mur in het Nederlands

Mooi schoon appartement met heerlijke bedden.

Silvia bakker, 21-2-2017

Bij aankomst lagen er op ieder bed handdoeken klaar met daarbij miniflacons shampoo ! Erg attent. Mooie keuken met vaatwasser, magnetron en oven. Enig minpuntje was dat er vrij weinig bestek en glaswerk was.

Beneden is een ruimte waar je je skischoenen over verwarmde buizen kan hangen zodat je s ochtends heerlijke warme skischoenen hebt. De skibus stopt voor het huis en de supermarkten zijn op loopafstand. Al met al zeker een aanrader !

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

Heerlijk genieten daar..

Y. Vd hove, 5-8-2016

Heerlijk appartement.. schoon..en inrichting ruim voldoende..prachtige omgeving.

Voor zomer, overnachting op doorreis en wintersport.

Nederlands sprekende eigenaars..

Zeer de moeite waard.

Gereisd met partner in augustus 2016

Een aanrader.

Marijke van Amersfoort, 26-7-2015

Wij zijn twee weken geweest in juli. Mooi appartement met heel veel ruimte in en om het huis. De tuin is heerlijk met zwembadje en alle ruimte voor een gezellige barbecue.

St Michael ligt op loopafstand. Veel eetgelegenheden en de boodschappen vlakbij. Een mooie plek voor tochtjes dichtbij, maar ook de Nockalmstrasse en de Gross Clockner zijn prima te doen. En het weer.... af en toe een onweersbui maar verder helemaal goed! Wij hebben genoten!

Gereisd met partner in juli 2015

TOP vakantie!

Evan & Malissa, 1-4-2013

Zeer net en mooi ingericht familie appartement midden in het dorp St. Michael en onderaan de katsberg. Appartement ziet er keurig uit, grote woonkamer, zeer schoon en voorzien van alle gemakken. Incl. ski ruimte (met verwarmde schoenhouders) waar je al je spullen kwijt kunt. Fam. Plug zijn vriendelijke en gastvrije mensen. Met oud en nieuw waren zij ook aanwezig en hebben we gezellig met hen en de andere gasten champagne gedronken rond de vuurkorf. Winkels en tal van leuke restaurants liggen op loopafstand. Pritshutte, pizzeria en happymag zijn aanraders als je van lekker eten houdt. Skigebied is ook zeer veelzijdig met een aantal verschillende gebieden op 1 skipas en bereikbaar met 1 bus. De skibus stopt voor het appartement! Prachtig ski gebied met veel mogelijkheden voor jong en oud en beginner of gevorderd. Op de pistes vindt je ook weer tal van leuke eet en drink hutjes. Een dagje Obertauern is ook een aanrader! Wij hebben een top vakantie gehad en komen zeker weer terug!
    Gereisd met partner in december 2012

Heel gezellig appartement dicht bij de pistes

karin hazeleger, 28-1-2013

Appartement Blick am Mur was wat wij er van verwachtten. Heel gezellig ingericht appartement. Vooral het appartement beneden was erg leuk. Zeer ruim. Superlocatie met de bushalte voor de deur. Gezellig dorpje, genoeg restaurantjes en winkels in de buurt.

Wij hebben er een geweldige week gehad.

Gereisd met vrienden in december 2012

leuke mooie gezins appartement

Fam v Bakel, 28-9-2011

Mooie grote appartementen voor gezinnen.

Het appartement is voorzien van alle gemakken, een zeer uitgebreide keuken en bij aankomst was het appartement netjes en schoon.

De bus stopt voor de deur en ook de diverse restaurantjes en winkels zijn op loopafstand.

Een perfect ski-snowboard gebied met eindeloze afdaling mogelijkheden.

Kortom een leuk appartement in een mooie omgeving.

Wij gaan er zeker nog een keer naar toe.

Aanrader

Raymond, 15-9-2011

Heb er deze zomer een week doorgebracht.

Prachtige groene streek, aardige mensen en mooi ruim en schoon appartement.

We waren met de trein. Dat was heel goed te doen. We hadden bewust de kinderwagen niet meegenomen maar hadden deze achteraf eigenlijk wel nodig.

De overbuurvrouw heeft er een aan ons uitgeleend. Echt heel aardig.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

warme ruime gezellige appartementen

Hugo, 19-5-2011

Blick am Mur bestaat uit 2 mooie complete familie appartementen. Alles is aanwezig van Wokpan t/m speelgoedmand voor de kinderen en draadloos internetaansluiting.

De eigenaren zelf zijn niet altijd aanwezig, omdat zij ook nog in Nederland wonen. Wij hadden daarom eerst onze twijfels of alles wel goed is, maar niets is minder waar. Ze hebben alles onder controle en kunnen ondanks hun aanwezigheid zorgen voor welkom thuis op je vakantieadres.

Het huis zelf beschikt over een grote tuin en staat vrijwel direct in het dorp. Waardoor supermarkten en restaurants makkelijk bereikbaar zijn. Voor ons was dit zeker niet de laatste keer.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2011

geweldig luxe en ruim appartement

M vd Kooij, 10-5-2011

blick am mur is gelegen aan de voet van de Katchberg en op loopafstand van alle restaurants en suppermarkten.

bij voldoende sneeuw kunnen we tot aan de deur terug skieën .

een zeer ruim en luxe iungericht appartement wat is voorzien van alle gemaken wat men op een vakantie nodig heeft .

de ski bus indien nodig stopt pal voor de deur en bestijkt het hele gebied van Katchberg tot Obertauern aan toe met dezelfde pas.

voor de echte genieter van wintersport zeker een aanrader.

Gereisd met vrienden in december 2011

geweldig appartement met veel ruimte en luxe

Hugo, 3-5-2011

familie appartementen Blick am Mur is een luxe appartement en van alle gemakken voorzien.

gelegen direct aan de voet van de piste waar men bij voldoende sneeuw tot aan het appartement kan afdalen.

zeer gezellig en netjes met voortrefelijke bedden en sanitaire voorzieningen.

zeker een aanrader voor klein en groot .

Zeker in de zomer is St. Michael een echte aanrader de natuur en vele andere dingen zullen tot de verbeelding spreken .

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Blick am Mur bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Blick am Mur in St. Michael im Lungau , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Blick am Mur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Blick am Mur scoort een 8.88 uit 10 op basis van 10 reviews.