8,3

8 reviews over Gasthof Bad Hochmoos in het Nederlands

Zeer goed Hotel

Hugo VG, 5-8-2017

Mooi familie Hotel , zeer ruime propere kamers met terras , zeer vriendelijk personeel telkens gekleed in de traditionele Oostenrijkse kledij , zeer ruim ontbijt buffet en zeer lekker bereid avondmaal echt een aanrader dit Hotel , en je kan genieten van het binnen zwembad om even te relaxen , of sauna , IR cabine , Turks stoombad , of zonnebank , en een ruime relax ruimte echt genieten,

misschien klein nadeel terras is doorlopend

Gereisd met partner in maart 2017

Groot hotel met grote verschillen in de kamers.

Bert, 19-6-2014

Van de twee geboekte kamers was er één zeer gedateerd. Oud meubilair, douchen in badkuip.

Rond het hotel boerenbedrijven.

Bij het avond eten hadden we de pech getrakteerd te worden op een enorme mest stank, met bijbehorende vliegen.

Goed verzorgd ontbijtbuffet.

Gereisd familie in juni 2014

Geweldig hotel!

A., 12-7-2013

Gasthof Hochmoos is een echte aanader.

Ons verblijf tijdens de zomer was echt geweldig: nette en ruime kamers en badkamer, lekker en veel eten, vriendelijk personeel, ...

Ook ligging is in orde, vlakbij zijn er enkele leuke wandelroutes.. En op enkele minuten rijden kan je zelfs afdalen in grotten en of zoutmijnen

Wij hebben deze trip gecombineerd met een bezoek aan Salzburg en Berchtesgaxen. Deze liggen beide maar op 45 min verwijderd van Hochmoos.

In Salzburg zelf hebben we 1 overnachting gemaakt, eveneens in een 3 sterrenhotel. Dit hotel was echter in de verste verten niet vergelijkbaar met Gasthof Hochmoos. Indien we dit op voorhand hadden geweten, hadden we zeker de moeite gedaan om terug naar Hochmoos te rijden in plaats van ginds te overnachten.

Gereisd met vrienden in juli 2013

Goed hotel

Patrick, 9-6-2013

We hebben een prima georganiseerde wandelen zonder bagage week gehad waarbij we hebben gewandeld van gasthof naar gasthof.

Dit hotel was goed, aardig personeel, goed eten, nette sauna.

Enige minpunt was dat je bij het diner door de bar moest lopen waar gerookt werd om bij de saladebar te komen.

Gereisd met partner in mei 2013

uitstekend kindvriendelijk hotel

wilma, 18-10-2011

Heerlijke tijd gehad in Hochmoos. Wij waren met 2 gezinnen en hadden echt 2 prachtige grote kamers naast elkaar. Het personeel is erg vriendelijk en doet er alles aan om je "thuis"te laten voelen. Voor de kinderen is er genoeg te doen! Het skigebied is prima met de bus (voor het hotel) of met de auto te bereiken. Mocht je met de auto gaan dan zou ik voor of na de massa in de gondel stappen. Dan kan je zo "doorlopen". Wij komen iig aankomend jaar nog een keertje terug.
      Gereisd familie in maart 2011

goed hotel ! Kamers en eten prima lekker relaxt

bottenberg, 23-7-2010

Prima hotel voor omgeving te verkennen of voor op doorreis.Ontbijt en diner genoeg keuze en ook vaak uitgebreide BBQ.Via leuke boswandeling zo naar andere plaatsjes.Vriendelijk personeel,goede kamers met balkon,zwembad(klein indoor)

tennisbanen (gratis) echt om op adem te komen na een drukke dag wandelen ,omgeving te verkennen en dan lekker ontspannen.Eigenaar komt met iedereen een praatje maken ,alles is gewoon prima en heel relaxt.

Gereisd familie in augustus 2009

ontzettend gezinsvriendelijk

Meijwaard, 22-3-2010

hebben met gezin van 6 personen verbleven in de torensuite. 2 prachtige grote kamers, verbonden met een trap. Mooi uitzicht. Hotel ligt in buitenwijk van Lofer, je moet er niet naar toe gaan voor geweldige apres-ski. Voldoende parkeergelegenheid en skibus stopt voor de deur. Hoteleigenaar en medewerkers erg vriendelijk en doen er alles aan om het naar de zin te maken. Als de kinderen iets van het eten niet lusten, kun je gewoon iets anders bestellen dan op de dgmenukaart staat. Hotel beschikt over sauna en klein zwembad, lekker na het skien.Skigebied leuk en ook gezinsvriendelijk. Tip: bezoek de website, er is niets aan gelogen!

Wij komen zeker nog eens terug.

Gereisd familie in februari 2010

Zeek leuk Gasthof met prima keuken

Hans, 27-7-2009

Wij zijn reeds meerdere keren geweest, zowel de comfort kamer als de junior suite zijn heel mooi. In de junior suite heb je werkelijk een zee van plaats. bij goed weer wordt het avondmaal buiten geserveerd, bij minder goed weer in de "wintertuin". Het eten is er lekker en ruim voldoende. De bediening is vriendelijk (en de vrouw van de uitbater spreekt NL, ze is afkomstig uit Antwerpen). echt een aanrader.
      Gereisd familie in augustus 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Gasthof Bad Hochmoos*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Bad Hochmoos in St. Martin bei Lofer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Bad Hochmoos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Bad Hochmoos scoort een 8.29 uit 10 op basis van 8 reviews.