Hotel Alpenhof

9,7

Uitstekend

• Ligging t.o.v. pistes8,6

16 reviews over Hotel Alpenhof in het Nederlands

Super hotel! Wij komen zeker terug!

Karin van 't Hoenderdaal, 13-8-2017

Heerlijke vakantie gehad in dit mooie hotel! Zeer vriendelijke en gastvrije eigenaars! Wij hadden een ruime kamer met een groot balkon aan de zijkant en voorkant, dus volop zon! Goed verzorgd ontbijt en op loopafstand lekker gegeten in een gezellig Oostenrijks restaurant. Genoeg te doen in de mooie omgeving. Wij komen heel graag weer terug! Tot ziens Simon en Erik!
Gereisd familie in augustus 2017

Super hotel! We komen zeker terug!

Karin van 't Hoenderdaal, 12-8-2017

Wij hebben hier een hele leuke vakantie gehad. We zijn gastvrij ontvangen door de leuke vriendelijke eigenaars. Mooie ruime kamer met een heerlijk groot balkon! Heel fijn dat onze hond ook van harte welkom was. Alles was voor haar in orde gemaakt, voerbakken, een mat om op te liggen en snoepjes waren op onze kamer aanwezig. Goed ontbeten en genoeg te doen in deze mooie omgeving! Echt een aanrader! Wij komen zeker terug! Bedankt mannen!
Gereisd familie in augustus 2017

Geweldig!

Marleen, 6-8-2017

Wat een fijn hotel in een ontspannen sfeer! Mooie gerenoveerde kamers met heerlijke douche, gezellige eetzaal, lekker terras.

Ideaal gelegen t.o.v. van de A10 Salzburg-Villach.

De omgeving is erg mooi. Wij hebben een leuke wandeling gemaakt direct vanaf het hotel de bossen in. Erg mooi! Ook zijn we wezen zwemmen in het meer/zwembad in het dorp: leuke glijbaan, duikplank en opblaas-klimtoren. Verder vanuit Flachau een canyon-tocht gedaan (terwijl onze hond in het hotel mocht blijven) en met de mountainbike een leuke, pittige route gefietst. Met 4 dagen hadden we tijd te kort!

Het eten is geweldig. Voor het geld wat je ervoor betaald, is het eigenlijk te goed. De gastheren steken er energie en liefde in en dat proef je terug. Geweldig mannen!

We komen hier in de winter graag nog een keer terug om de omgeving in de sneeuw te ontdekken.

Gereisd familie in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Alpenhof bij :

Super plek en gezellige eigenaars

Richard en Marjan, 5-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

We hebben 1 overnachting gehad bij Alpenhof .

Super mooie kamer, lekker ontbijt en geweldige locatie

Gereisd met partner in augustus 2016

Een heel fijn hotel, zeer gastvrije ontvangst!

Mirjam, 31-7-2017

Wij hebben hier één nacht doorgebracht op doorreis naar Kroatië, vanaf de snelweg ben je snel bij het hotel. Het is een prima plek! Wij hadden een mooie familiekamer, prima bedden en heerlijke douches. De Nederlandse eigenaren doen hun uiterste best om het je naar de zin te maken, zeer gastvrij. Het eten was heerlijk (zowel diner als ontbijt) en we konden onze reis de volgende dag fris en uitgerust voortzetten. Simon en Erik, dank!
Gereisd familie in juli 2017

Gezellig en fijn verblijf

Adrienne, 31-5-2017

Het is een mooi hotel wat huiselijk aandoet. Erg gastvrij een goed eten. De omgeving is prachtig en heerlijk om te wandelen.
Gereisd met vrienden in mei 2017

fantastich, gezellig , schoon, lekker eten !

lucienne, 31-5-2017

In de omgeving is voor iedereen wat te doen, sportief, rust, jong en oud.

Elke morgen verwend met een heerlijk ontbijt, en 'avonds thuiskomen met een drankje en een heerlijk 4 gangen diner.Een goede kok!

De bedden slapen heerlijk, en de hertjes lopen in je achtertuin. Wij hebben de wandelingen nog niet allemaal gemaakt, dus gaan zeker terug.

Bedankt, Alpenhof mannen, jullie verdienen een; 10

Sandra, 30-5-2017

Heb het reuze naar mijn zin gehad. Lieve Gastheren ! Heerlijk uitgebreid ontbijt buffet. 's-Avonds een drie gangen menu, elke dag iets anders. Heerlijke bedden.... Goede kamers met een uitzicht op de mooie besneeuwde bergen. Top omgeving waar je uren en dagen kunt wandelen. In het dorp, vijf minuten een natuurzwembad. Kom zeker terug !

Geweldig

Paul Hopstaken, 15-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Gemoedelijk, mooie ligging prima eten dus gewoonweg heerlijk vertoeven.
Gereisd alleenreizend in maart 2017

Top locatie!

Wendy Overgaag, 14-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Super leuk Hotel op een fantastisch plekje. Heerlijk ontbijt en avond eten. Gezellige bediening in een heerlijk sfeertje. Kinderen vonden het ook heel leuk. Kortom echt een aanrader.
Gereisd met vrienden in februari 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Alpenhof bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alpenhof in St. Martin am Tennengebirge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alpenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alpenhof scoort een 9.68 uit 10 op basis van 16 reviews.