Hotel Zinnkrügl ****

12 reviews over Hotel Zinnkrügl in het Nederlands

Relaxed, luxe, ontspannen

Hubert., 26-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Vorig jaar maart voor het eerst geweest, dit beviel zo goed dat we afgelopen januari weer geweest zijn.

Kamers op de bovenste verdieping zijn trendy/smaakvol ingericht met mooie badkamers (wat wel eens anders is).

De bar is erg gezellig, maar zonder hoempapa.

Het eten werkelijk uitstekend, wat ook niet anders kan met een Gault Milau en er wordt rekening gehouden met allerhande allergieën.

Elke middag na 14:00 staat er in het restaurant gebak enz wat je naar believen mag pakken.

Het welness-gebied is super, fitness, sauna's, stoombaden, enz, enz. (alleen geen jacuzzi)

De skilockers zijn ruim, schoon, verwarmd en makkelijk te bereiken.

De ligging is naast de cabinebaan en er is meer dan voldoende parkeergelegenheid.

Van oorsprong zijn wij echte Zwitserland gangers en hadden nogal wat vooroordelen tov Oostenrijkse hotels, maar we voelen ons hier echt thuis.

Het personeel is correct, maar wel persoonlijk zonder uit de hoogte of juist te popi jopi te zijn.

Gereisd met partner in januari 2014

Gewoonweg fantastisch!

Lynn, 21-8-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het eten is er subliem en de apresski ook! Een echte aanrader met je gezin of met vrienden, personeel is uiterst vriendelijk!
Gereisd met vrienden in januari 2010

gewoonweg super

wvr, 22-10-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

we waren eerste maal tijdens de zomer in dit hotel na vier maal in de winter en het was weer een super vakantie.

volgende vakantie in dit hotel is reeds geboekt!

j&w

Gereisd met partner in september 2011

Super hotel met zéér verzorgde keuken!

Verdonck, 13-8-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn hier geweest met oudere kinderen( 14 en 18) en ook voor hen is dit zeer goed bevallen, perfecte après-ski(in hotel alpendorf vlakbij). Het eten vonden wij cullinair zeer hoogstaand!! Recentelijk gerenoveerde kamers! We gaan terug.
Gereisd met oudere kinderen in februari 2011

Verwennerij

Linda, 17-6-2010

We hadden een Landhaus komfortzimmer geboekt, wat ons zeer goed bevallen is. Een ruime kamer, met openslaande tuindeuren naar een balkon met een geweldig uitzicht. Heerlijk om 's morgens in je badjas even wakker te worden. Eten was iedere avond zeer goed met goede bediening. Leuk was ook dat je kon kiezen of je buiten of binnen wilde eten. Zwembad en welness-gedeelte waren helemaal in orde. Natuurlijk speelt het weer ook mee, maar we hebben echt een "zomer"vakantie gehad. Vanuit het hotel zijn er genoeg uitstapjes te doen (Salzburg, Zell am See, wandelingen). Het enige nadeel vonden wij dat het wel wat ver van het stadje af lag (is aan te lopen, maar niet voor elke dag!).
Gereisd met partner in september 2008

Goede middelmaat

B. en C., 10-7-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Aangenaam hotel. Eten was goed maar de keuze vrij beperkt en weinig gevariëerd. De badkamer was te klein en onpraktisch.

Rudimentaire en wanordelijke skikelder.

De vriendelijkheid van het personeel maakt echter veel goed.

Eerder 3 dan 4 sterren waard.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Gewoonweg super!

Chris, 24-11-2008
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een geweldig hotel waar service bovenaan staat en waar eigenaar en personeel er alles aan doen om de gasten het zo aangenaam mogelijk te maken. Uitgebreid aanbod aan mooie kamers. Culinair voortreffelijk en uitgebreid.

Aan ontspanning en welness geen gebrek. De ligging is super, tegenover de gondel waarmee je naar een prachtig skigebied wordt gebracht.

Gewoon ideaal, daarom gaan we dit jaar terug.

Gereisd met vrienden in november 2008

Yannic, 18-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

Uitstekend hotel! Ben hier reeds 2x geweest als monitor met groepsreis! Gezellige Oostenrijkse sfeer! Moeder en Dochter ontvangen u met open armen! Eten is uitstekend, ikzelf ben vegetariër en ik heb iedere avond een uitstekende apparte menu gekregen! Om 16u na het skiën lekker 4uurtje (cake,fruitsappen,soep,...). Het welness gedeelte is ook een aanrader, zeker na een dagje skiën! Enige nadeel is dat er niet zoveel is voor kinderen, meer een hotel voor volwassenen die van luxe en lekker dineren houden!
Gereisd met vrienden in april 2006

Koos Matroos, 14-10-2007
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heerlijk genoten van een korte vakantie. Zoals al eerder beschreven: het eten is voortreffelijk. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Na het skieen heerlijk bijkomen in de sauna's en zwembad. Kortom uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding!
Gereisd familie in maart 2007

Fam. Pietseren, 9-9-2007

Prima hotel waar vooral culinaire kwaliteit, uitstekende bediening en een goede wijnkaart opvallen. Ook wellness liehebbers komen hier niets te kort. Veel Duitse gasten en iets meer gericht op rustig genieten dan op families. Faciliteiten voor kinderen in het Hotel zijn beperkt tot kinderjuf en speelkamer. Nabij hotel is wel een uitgebreide speeltuin aanwezig. Ligging voor wandelingen en het het uizicht kunnen bijna niet beter.
Gereisd familie in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zinnkrügl in St. Johann im Pongau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zinnkrügl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zinnkrügl scoort een 9.33 uit 10 op basis van 19 reviews.