6,2

5 reviews over Hotel Sporthotel Pichler in het Nederlands

Zeer Goed!

Adriaensen, 28-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

Verzorgd hotel, goed gelegen in centrum en vlak aan skipiste. sommige kamers kijken uit op de piste. Het eten vonden wij wat minder, maar prijs/kwaliteit toch OK. bediening zeer vriendelijk, kamers ook voldoende ruim en heel proper. Nadeel : in het alpendorp zelf is er niet veel te zien, maar wel voor TOP voor fuifnmmers. Het hotel zit wel vol met Nederlanders!
Gereisd familie in februari 2009

Zeer slechte kamers

Fam.Vos, 5-10-2008
  • Ligging t.o.v. pistes6

Wij zijn daar 1 week geweest. Dit nooit meer. Wat een onvriendelijk personeel. De kamers waren ZEER gehorig; je deed geen oog dicht. Dit nooit meer. Waardeloos.
Gereisd met partner in februari 2008

FAM. BUITENDIJK, 16-1-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

wij zijn bij pichler in sankt johann im pongau geweest in de periode begin eerste week 2008. Het was WAARDELOOS. Zeer on vriendelijk. De kamers waren zeer slecht en gehorig. hET was de slechtste vakantie ooit van ons. Wij komen hier nooit meer.
Gereisd anders in januari 2008

Ron, 31-12-2007
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prima familie-hotel.

Opbergruimte voor de ski-spullen.

Ski-verhuur en ski-school zitten bij Pichler's.

Ski-liften op loopafstand van het hotel.

Ontbijt en diner(4-gangen) prima verzorgd.

Voldoende parkeergelegenheid (gratis).

Gereisd met vrienden in december 2007

Jan en Ingrid, 11-3-2007
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een prima hotel waar je meteen "thuis" bent.De verzorging en de kamers zijn geweldig, echt Oostenrijkse steil.Het hotel staat in Alpendorf dit is een hotel-dorp dat bij Sankt Johann hoort en waar de apres-ski en ski mogelijkheden ZEER goed zijn. Het hotel ligt tussen de gondellift en een nieuwe verwarmde stoeljeslift in wat alleen maar een luxe is. De afstand naar Sankt Johann zelf is om te lopen te ver maar met de auto ben je er in 10 minuten waar je dan een mooi en gezellig centrum aantreft.Mocht je vragen hebben kun je ons altijd mailen.
Gereisd anders in maart 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sporthotel Pichler in St. Johann im Pongau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sporthotel Pichler zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sporthotel Pichler scoort een 6.2 uit 10 op basis van 5 reviews.