Hotel Prem ****

• Ligging t.o.v. pistes10,0

3 reviews over Hotel Prem in het Nederlands

Fam. Klok, 18-3-2007
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hebben hier een heerlijke vakantie gehad. Helaas lag er in het dorp geen sneeuw maar we hebben fantastisch kunnen skiën in Alpendorf waar we door de eigenaar iedere dag werden gebracht en gehaald. 1 klein puntje, het zwembad is niet overdekt dus niet open in de winter. Verder een super vakantie gehad.

Gereisd anders in maart 2007

Jan en Ingrid van waardenburg, 7-1-2006
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn net weer terug van onze wintersport bij Hotel Prem. Zoals U in het bericht van vorig jaar hebt kunnen lezen verdiende dit hotel een 10 ook dit jaar kunnen we niet anders dan zeggen dat het inderdaad weer een 10 waard is.

Het is in een woord super, wij hebben weer geboekt voor aankomende kerst.

Gereisd anders in januari 2006

Jan en Ingrid, 5-1-2005
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een geweldig hotel waar service bovenaan staat en de eigenaar oog heeft voor zijn gasten.

Een hotel wat (nog) niet ontdekt is door nederlanders wat ons erg verbaasde.

Het eten is in een woord geweldig iedere dag keus uit een viergangen menu.

De omgeving is super om te skiën zowel voor beginners als voor gevorderden.

Ik kan nog wel een pagina vol typen over al de mooie en goede dingen van onze vakantie in Hotel Prem maar mail ons gerust als je vragen hebt wij zullen deze dan altijd beantwoorden of contact met U opnemen. Wij hebbe in ieder geval al weer een voor boeking gedaan op de winter.

P.s

De tijd tussen kerst en oud op nieuwe is wel heel bijzonder om daar te zijn.

Gereisd anders in januari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Prem in St. Johann im Pongau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Prem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Prem scoort een 10 uit 10 op basis van 3 reviews.