Camping Peterbauerhof **

9,2

16 reviews over Camping Peterbauerhof in het Nederlands

Geweldige camping!

Kim Nijmegen, 18-8-2017

Mooie boerderij camping met zeer gastvrije en vriendelijke eigenaren. Veel te zien en te doen voor kinderen: dieren (die je mag mee helpen verzorgen), klein zwembad, tractoren waar je op kunt zitten, rond ritten met ezel, kampvuur (al dan niet met muziek). Doordat er veel andere (Nederlandse) kinderen zijn, is er altijd een (vakantie)vriend(in) in de buurt.

Prachtige omgeving waar je heerlijk kunt wandelen. Bovendien in de buurt van een grotere plaats (Tamsweg) waar allerhande winkels en restaurants zitten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Waaaauw

Rob bostelaar, 13-8-2016

Zijn bier geweezt eind juni en door een ongelukkig ongelukje moezten wij onze vakantie afbreken...ben in bet ziekenhujs beland helaas....maar Gerhard en Lenka hebben werkelijk alles in het werk gesteld om mijn vrouw te helpen en te ondersteunen. Echt een heel groot compliment en alles zonder enige vorm van problemen....alles werkelijk alles hebben ze gedaan voor mijn vrouw om haar die week die ze alleen op het terrein door moest brengen.

Verder een fantastisch mooi gelegegen camping waar we zeker naar teru gaan om onze vakantie over te doen!!!

Gereisd met partner in juni 2016

Superleuk!

J. Jansson, 10-8-2016

Wat een geweldige ervaring! Kleine camping, Ezels, Alpaca's, pony's en schaap Betty.

Elke morgen komt de boer met 4 ezels om met de kinderen rondjes te lopen over de camping en elke avond komt hij met de ezelkar om rondjes te lopen (net) buiten de camping, zodra de kinderen de bellen horen, weten ze niet hoe snel ze in de rij moeten gaan staan.

Met de Pony mag je ook gaan lopen wanneer je wilt en je kan ook gaan wandelen met de Alpaca's. Schaap Betty loopt ook graag mee.

'S avonds wordt het kampvuur aangestoken en worden er marshmallows gemaakt, ook een uitkijkmomentje van de dag. Erg gezellig moment om de andere kampeerders te leren kennen. Iedereen heeft leuke tips over activiteiten in de omgeving.

Beneden op de camping staan skelters, tractors, steppen, fietsjes etc voor de kinderen en die maken er volop gebruik van. Boven de camping (net aan de rand van het bos) is een boomhut gebouwd.

De boerderij is aan de andere kant van de weg, een auto per uur... Daar is ook het sanitair, de trampoline, het zwembadje, de tipi, de heidihut en de speelschuur.

Mijn enige minpuntje; weinig toiletten en (relatief) ver weg, ik was blij met onze porta potti, dus zoiets of een toiletemmer is voor 's nachts en kleine kinderen aan te raden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Erg leuke camping voor kinderen

Ilse, 15-8-2015

Leuke boerencamping, veel speelmogelijkheden buiten en binnen. Er staan ook zwembaden maar daar was het tijdens ons verblijf net niet warm genoeg voor. Mooi sanitair met familiedouches. Dagelijks verse broodjes. Onze kinderen vonden het erg leuk om met de ezels en andere dieren te wandelen, dat kan dagelijks. Ezeltrekking is een aanrader. Er worden daarnaast verschillende activiteiten georganiseerd zoals wandelingen en boogschieten. In de omgeving hebben we mooie wandelingen gemaakt naar verschillende hutten erg leuk. Bij slecht weer kun je naar een kasteel of zwembad.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Super voor kinderen en hun ouders

Fam. Kruijer, 2-8-2015

Wij hebben een prachtige vakantie gehad op deze camping.

Boer "Peter" is heel ontspannen, je merkt dat hij dit echt leuk vindt om te doen.

Bijna dagelijks kunnen de kinderen met de ezels op pad.

Onze 3 dochters (4, 6 en 8) vonden het geweldig.

Hele dag bezig, rondrijden met de ezels of pony Maggie, stallen schoonmaken, voeren, zwemmen, springen op de tramp (1 binnen en 1 buiten) etc.

Veel vriendinnen voor alle 3 de meiden.

Enig nadeel is toch wel dat ze bijna niet van de camping af willen, aangezien de omgeving geweldig mooi is. Lopen naar het huttendorp is een prachtige wandeling (+/- 2uur), met een ski lift omhoog, zwembad in Tamsweg of bij mooi weer in het meer en uiteraard Kasteel Mauterndorf:

De ezeltrekking is erg leuk, incl bbq met worsten en kids op de ezels zitten (meestal meer kids dan ezels aanwezig)

En alles is schoon, ook de douche en WC, ondanks dat de camping vol stond en maar drie douchen (allemaal met 2 douchekoppen) nagenoeg nooit hoeven wachten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

ontspannen voor ouders en kinderen

Tamar, 31-7-2015

De andere beoordelingen sluit ik mij bij aan. Daarbij vond ik de sfeer tussen de kinderen en tussen de kampeerders onderling ook heel relaxed. Er werd lekker gespeeld op de vele faciliteiten. In de avond ging het kampvuur aan en ging de beheerder een paar liedjes spelen, werd er gekeuveld en marshmallows op een stokje geprikt. De beheerder en zijn gezin leken het uit plezier te doen deze camping en het was zeker geen 'melkkoe' waarbij je moet betalen voor bijvoorbeeld Wifi of een rondje op de ezel rijden.

Een parel

Claudia, 30-7-2015

Beste camping waar we ooit zijn geweest. Prachtige ligging op de berg. Terrassen waardoor iedereen mooi uitzicht heeft. Paradijs voor kinderen. Ze mogen van al het speelgoed zoals de skelters gebruik maken. Enige minpunt is wat weinig sanitair en je moet de weg oversteken voor sanitair en stallen. Gevaarlijk voor kinderen. Verder grote pluim voor Peterbauernhof! Hoop dat het er niet te druk gaat worden....

Super leuke boeren camping

Fam Drenth, 29-7-2015

Na de goede recensies op zoover te hebben gelezen hadden we hoge verwachtingen. En het klopte helemaal. Zeer kindvriendelijke natuur camping op een prachtige plek met geweldig uitzicht en zeer vriendelijke en behulpzame camping eigenaren. Het is een kleine camping gericht op kinderen tot en met een jaar of 10. Er hangt een gemoedelijke sfeer. Het sanitair is prima, ideaal met kleine kinderen. Er zijn ezels, 2 pony's, alpaca's, geitjes, een pauw en een zwijntje. Verder waren er 2 grote zwembaden en een klein badje voor de kleintjes. Buiten en binnen een trampoline, schommel en heel veel skelters, bolderkarren, tractors etc. Onze kinderen van 1,3 en 5 hebben echt genoten. Broodjes kon je iedere dag bestellen, ijsjes kon je ook kopen. In de schuur staat een grote koelkast en diepvries waar je gebruik van kan maken. In de omgeving genoeg te doen. Prebersee, wandelen, rodelen op 40 minuten, verschillende buiten- en binnenzwembaden in de buurt. Kortom: super!!

Ge-wel-dig

Aafke, 28-8-2014

Een kleinschalige camping, op een prachtige plek, met een hoop dieren en veel ruimte voor de kinderen. Op basis van de omschrijving op de website én de recensies op Zoover hebben we voor deze camping gekozen. En het mooie is, het is wáár. Met name met jonge kinderen tot een jaar of tien is dit een geweldige camping. Een hoop speelkameraadjes, buitenspeelgoed, een trampoline en een stal met dieren. Stuk voor stuk lieve dieren, die de hele dag geborsteld en geaaid mogen worden en die je mee kunt nemen voor een wandelingetje. De douches zijn uitgerust met twee douchekoppen en afzonderlijke kranen, waardoor je gemakkelijk met je kinderen kunt douchen. In de omgeving is veel te doen. Overdekte en openluchtzwembaden, veel wandelroutes (ook geschikt voor jonge kinderen), kabelbanen en leuke berghutten. Centrum met grote supermarkten op tien minuten afstand. Kortom, we hebben er een heerlijke tijd gehad. Lang geleden dat we zo ontspannen van vakantie terugkwamen. Een aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Fantastische camping

Marcenjeannette, 1-8-2014

Eigenaar Gerhard (geen Peter) weet met zijn nogal overdreven kindvriendelijke camping echt alle kinderen het naar zijn zin te maken. Er zijn: varkens, schapen, lama's, ezels, een pony, tipitent, skelters, binnenspeelplaats met trampoline, etc etc! Ook voor ouders is dit een heerlijke camping. De terrassencamping ligt zeer mooi, en doordat het aantal plaatsen beperkt is heb je al snel contact met de rest van de campinggasten. Na 10 uur heerst hier absolute stilte en 's-nachts is het pikkedonker. Een winkel is op ongeveer 3 km in Tamsweg. In de omgeving veel mooie wandel mogelijkheden, al zijn deze niet voor de allerkleinsten geschikt.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Peterbauerhof in St. Andrä im Lungau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Peterbauerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Peterbauerhof scoort een 9.17 uit 10 op basis van 16 reviews.