Hotel Turnerwirt

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Turnerwirt bij:

3 reviews over Hotel Turnerwirt in het Nederlands

aangenaam hotel

mevrouw Binnemans, 25-2-2013

buiten centrum gelegen, maar gemakkelijk met openbaar vervoer te bereiken
Gereisd met partner in augustus 2012

slechte prijs/kwaliteit verhouding.

Edvard, 2-8-2009

Algemene ruimtes zijn erg mooi. Afstand tot centrum is toch iets te veel om te lopen. 3 gebouwen met grote verschillen in preis en kwaliteit van de kamers.

Wij hadden een budget kamer geboekt. De kamer is erg verouderd, met amper kastruimte, een kluis maar geen sleutel, geen lift, geen fohn, een doorgezakt en aan alle kante krakend bed. Niet echt wat je verwacht van een 3* hotel. Bij aankomst was het personeel uiterst vriendelijk maar toen wij de volgende ochtend een andere kamer vroegen voor de volgende 4 nachten veranderde de stemming direct en ze werden stug en onvriendelijk. Voor een andere iets betere kamer moesten wij 60% bijbetalen (!) Dat werd dus duurder dan een 4* hotel in hartje centrum... Toch maar vertrokken dus en een prima appartement gevonden naast park en dierenpark Hellbrunn. Voor ons NOOIT MEER dus!

Gereisd met partner in juli 2009

prima voor even

L. Brooijmans, 22-8-2008

Prettig hotel voor een weekend of een doorreis. We waren hier op doorreis en hadden een fijne vierpersoonskamer. Bij de beschrijving stond geluidsdichte kamers maar dat was niet het geval. We hadden overigens geen geluidsoverlast maar met de ramen open hoorde je wel veel verkeer van de aangrenzende straat. We hebben hier niet gegeten dus daar kan ik niets over zeggen. We zijn met de bus, die voor de deur stopt, naar het centrum gegaan en dat is perfect (vijf minuutjes).
Gereisd familie in augustus 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Turnerwirt bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Turnerwirt in Salzburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Turnerwirt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Turnerwirt scoort een 7.25 uit 10 op basis van 3 reviews.