Camping Panorama Stadtblick ***

6,1

22 reviews over Camping Panorama Stadtblick in het Nederlands

Nooit meer

Ronald, 17-8-2017

Sanitair was zeer goed, maar dat was dan ook het enige, ontvangst was ronduit onbeschoft, we hadden vooruit gereserveerd maar kwamen i.p.v. met 1 auto met 2 auto's, waarop het oudere mannetje met bril antwoordde dat je de plek aanwijst dat het geen parkeerplaats maar een camping was, nou ik heb nieuws, het is geen camping maar een parkeerplaats van campers en caravan's met te kleine plaatsen, en als je er iets van zegt krijg je tussen de regels door te horen dat er voor jouw nog 10 anderen op de lijst staan die wel willen komen.

Verder gingen we 1 dag eerder weg dan gepland, waarop de oude wijsneus vroeg waarom ik dan geserveerd had, echt je bent een nummer met geld en geen gast op deze "camping".

Ik betaalde € 70,- per nacht voor een caravan met 2 auto's en 5 personen, wat ik ronduit duur vindt, ik vind het jammer voor het overige personeel wat wel zijn best doet.

Vervoer naar de stad ging prima, vanaf de camping loop je naar de bushalte, binnen 15 minuten ben je in het centrum

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Duur en vol

Jan, 24-8-2015

Matige camping. Terrassencamping, maar dat betekent niet dat je leuk uitzicht hebt. Vanaf de meeste plekken kijk je uit op je voorbuurman. Weinig vriendelijke beheerder. Geen faciliteiten voor kinderen. Kleine plaatsen. We betaalden ruim € 40,- per nacht voor kleine camper en 3 pers.

Fietsen naar de stad is goed te doen. 4 km over fietspaden, langs een beekje en daarna langs de rivier. Salzburg is prachtig en sfeervol.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Matige ontvangst

BenVrolijk, 23-8-2015

Beetje gehaaste en wat onvriendelijke ontvangst. Prijzen hoog maar dat is misschien bij een stad zo.

Eten in het restaurant is lekker maar een tikkie duur.

Gereisd alleenreizend in juli 2015

Salzburg is echt een mooie stad!

Joke, 8-8-2015

Doel was om Salzburg op de fiets te verkennen en vanaf deze camping (kleine 4 km) is goed te doen. Salzburg is echt een stad om op de fiets te verkennen de fietspaden zijn daar uitstekend. Camping....sanitair uitstekend!, ontvangst uitstekend!. De campingplaatsen zijn echt klein, tis meer gericht op campers. Caravan met luifel/voortent en auto......nee geen ruimte daarvoor. Dus prijstechnisch een dure camping. Zo ook het terras.....cappuccino in de stad 2.90 en op de camping 3 euro zegt genoeg. Voor een bezoek aan Salzburg als een koppel met geen kinderen die niet al te veel eisen heeft is de camping wel okee. Echter in de toekomst zal ik deze camping niet weer bezoeken omdat de plaatsen echt te klein zijn voor het gebruik van caravan, luifel/voortent en een auto..............
Gereisd met partner in juli 2015

Wat een mooi uitzicht op de stad.

Hans, 17-9-2014

Wij zijn hier om onderweg een camping te hebben speciaal heen gereden.

De camping heeft zo,n mooi uitzicht. De plaatsen zijn over drie hoogtes verdeeld en zonder heggen. Voor stadsbezoek aan Salzburg een aanrader.

Vriendelijke eigenaar en personeel. Wij hebben er s,avonds gegeten en s, morgens ook ontbeten. Zeer goede kwaliteit en redelijke prijzen.

Volgens mij geen wifi maar had er ook voor 1 nacht geen behoefte aan.

Gereisd met partner in augustus 2014

mooi

Bruggmann, 26-8-2014

nette ontvangst en behulpzaam

alleen voor onze rolstoel niet zo geschikt

wel een mooie grote rolstoeltoegankelijke badcel

alleen is die in die dagen dat wij er waren niet schoon gemaakt die emmer met vuil stond er toen we kwamen maar ook toen we weg gingen.

terwijl iemand bezig was de rest wel schoon te maken.

er is moeilijk met de rolstoel door het grint te komen zonder hulp

wel is het verder een leuke camping.

Gereisd met partner in augustus 2014

Goede, nette camping

A, 24-9-2013

Mooie , nette camping. prima uitvalsbasis voor Salzburg. Wat echt een prachtige stad is en de moeite waard te bezoeken. mooi uitzicht over Salzburg. kleine gezellige camping. Mooi en schoon sanitair. Mensen zijn misschien wat nors maar daar stoorden we ons niet aan. verder werd alles prima geregeld. Bus op loopafstand. aanrader
Gereisd met jonge kinderen in september 2013

Stads camping met prima ligging.

bert_38, 12-8-2013

Wij zijn op deze camping geweest van 6 tot 9 augustus voor het bezoeken van Salzburg op onze terugreis van Kroatie. De plaatsen om de camping waren voldoende om een (grote) caravan, luifel en auto kwijt te kunnen en meer heb je niet nodig als je de stad en omgeving wilt bezoeken. Er is een hele goede busverbinding op maar 5 minuten lopen en de bus brengt je in 20 minuten naar het centrum. Salzburg is een hele mooie stad en verdient eigenlijk een wat langer bezoek. Het personeel, een grote famile, komt soms een beetje nors over maar zijn wel vriendelijk en behulpzaam. Zeker de campingbaas zelf, een echte drukke baas die alles zelf regelt, ziet altijd nog kans om met zijn kleinkinderen te spelen en een grapje te maken met onze zoon!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Goede uitvalsbasis ,onvriendelijke receptie

erwin keppens, 7-8-2013

Goede uitvalsbasis voor bezoek Salzburg. Zeer onvriendelijke receptie, snap dit niet goed, het is toch hun broodwinning? Wifi is betalend en werkt dan nog niet (router stuk, maar toch werden enkele uren verkocht) Prima santair. Plaatsen zijn beperkt maar OK , was voor ons trouwens niet bedoeld als verblijflkaats, enkel als uitvalsbasis.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Niet nog een keer

Janssen, 13-7-2013

Ontvangst onvriendelijk ,zeer kleine plaatsen.

Schoon en mooi sanitair ,maar zeker voor kinderen geen aanrader

Gereisd met partner in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Panorama Stadtblick in Salzburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Panorama Stadtblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Panorama Stadtblick scoort een 6.05 uit 10 op basis van 22 reviews.