Pension Helmhof

Pension Helmhof
Helmhof

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Helmhof bij:

1 review over Pension Helmhof in het Nederlands

Goed als uitvalsbassis/tussenstop

bigr, 13-8-2013

Wij hebben Gasthof Helmhof als tussenstop aangedaan op doorreis naar Kroatië. Wij zijn hier 3 nachten gebleven en de stad meerdere malen bezocht. Prima met auto of openbaar vervoer te doen.

Het ontbijt is voldoende, kamers simpel, badkamer goed, balkon meer dan voldoende. Wij misten een waterkoker en een klein koelkastje. Het was erg warm en overdag als de receptie dicht zit, geen gekoeld drankje (of een kopje koffie). Wel heerlijk dat er een klein zwembadje bij zit, verder geen faciliteiten. Als tussenstop of voor enkele dagen zeker aan te raden. Aardige/behulpzame eigenaren.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Helmhof in Salzburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Helmhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Helmhof scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.