7,4

5 reviews over Hotel Best Western Elefant in het Nederlands

In het hart van de oude binnenstad van Salzburg.

., 6-11-2013

Klein hotel midden in de stegen van de oude stad van Salzburg. Kamer vanwege het oude huis zeer klein, maar perfect ingericht. Ontbijt was zeer lekker met zeer aardig personeel. Wie niet op de kamer verblijft, zit hier precies goed (kamers zijn echt klein).
Gereisd anders in november 2013

Vlakbij de festivalplaatsen.

., 3-9-2013

Geweldige locatie in de oude stad van Salzburg! Alleen met een taxi te bereiken! Ontbijt had beter gekund! Ontbijt en restaurant zijn door de eigenaar verhuurd!
Gereisd anders in september 2013

Super locatie, slechte uitrusting!

., 25-8-2013

Mooi en zeer centraal gelegen hotel direct in de oude binnenstad! Zeer vriendelijk personeel. Echter knaagt ook hier zeer duidelijk de tand des tijds, waar komen de 4 sterren vandaan? Voor verbetering vatbaar is ongetwijfeld het zeer saaie buffet en de stoffig werkende uitrusting. Mijn eenpersoonskamer was een piepkleine kamer met een piepklein bed. Uitzicht op de binnenhof. Slechts ÉÉN vrij stopcontact direct bij de deur, dus ik kon niet tegelijkertijd mijn iPhone opladen en de deur openen. Teleurstellend voor de sterren en de prijs. Ik reis vaak zakelijk en heb vaak mogelijkheden tot vergelijking in deze prijsklasse en raad een ander hotel aan!
Gereisd anders in augustus 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Best Western Elefant bij :

Mooi bezoek aan de stad van Mozart.

., 15-6-2013

Zeer mooi hotel met een ideale ligging. De standaard tweepersoonskamer is wel wat klein. Het personeel is uiterst attent. Wij kunnen het restaurant 'Nockerl' direct naast het hotel in het bijzonder aanbevelen. We komen terug.
Gereisd anders in juni 2013

De centrale ligging is een grote plus.

., 7-4-2013

Mooi en zeer centraal gelegen hotel, zeer vriendelijk personeel, maar ook hier knaagt duidelijk de tand des tijds, waar komen de 4 sterren vandaan? Voor verbetering vatbaar is ongetwijfeld het zeer saaie effect (bij die 'sterren' verwacht men dus meer...) en de stoffige uitrusting, echt leuk was de hulp bij het parkeren, dikke plus, alleen 's-avonds bij de laatste ronde drankjes reageert men niet meer enthousiast in het huis, men wordt dan ook al aangesproken...
Gereisd anders in april 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Best Western Elefant bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Elefant in Salzburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Elefant zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Elefant scoort een 7.4 uit 10 op basis van 5 reviews.