Hotel Altstadt Radisson Blu Salzburg

Hotel Altstadt Radisson Blu Salzburg
Altstadt Radisson Blu Salzburg

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Altstadt Radisson Blu Salzburg bij:

2 reviews over Hotel Altstadt Radisson Blu Salzburg in het Nederlands

Op den Camp, 24-2-2007

Ofschoon dit hotel zich presenteert met 4 sterren was de ontvangst een zoektocht in het gebouw en daarna een stugge en onpersoonlijke begroeting. De inrichting valt tegen met een antieke en gehorige airco en versleten gordijnen en uitzicht (onze kamer althans) op alleen maar muren rond een binnenplaatsje. Slapen lukte niet omdat twee verdiepingen lager een disco

met zijn lawaai en het gillende publiek van die disco onder ons raam dit onmogelijk maakte. Reclameren haalde niets uit en zodoende besloten we midden in de nacht maar te vertrekken. Enig pluspunt was de behulpzaamheid van de nachtportier, die een ander hotel voor ons regelde. Totaaloordeel: 3

Gereisd anders in februari 2007

Don Camp, 20-6-2006

Wij boekten 6 maanden van te voren met het verzoek om een rustige kamer plus ligbad te krijgen in dit 5-sterren (!) hotel. Na een wat onpersoonlijke ontvangst kregen wij een kamer met alleen douche, een oud-modische aircomachine en een tot laat in de nacht zeer rumoerige kamer. Oorzaak een disco in de kelder van het gebouw. Na overleg met de nachtportier, die het probleem kende (disco is dagelijks open en in het weekend blijkbaar nog veel lawaaiger) 's nachts meteen vertrokken naar een ander hotel. Zeer af te raden! Afschuwelijke ervaring!
Gereisd met partner in mei 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Altstadt Radisson Blu Salzburg in Salzburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Altstadt Radisson Blu Salzburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Altstadt Radisson Blu Salzburg scoort een 5 uit 10 op basis van 3 reviews.