Chalet Thurnhaus

1 review over Chalet Thurnhaus in het Nederlands

een topper

petra, anita, mariska, hatice, frank, olaf, robin en anne, 14-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Met een groep van 8 verbleven wij in deze oudere boederij (chalet) en het was echt super. Het is echt een super groot chalet (wij hadden alle 8 een eigen kamer) en de verzoring werd bij ons gedaan door Coen en Marleen uit Haarlem. Echt toppertjes waren dat. Ze hadden elke dag heerlijk gekookt en ze zijn ook vreselijk aardig. Het ontbijt was ook weer elke dag super verzorgd.

De cabinelift ligt op 10 minuutjes lopen en je kan terug skieen/boarden tot aan het chalet. Het einige minpuntje zijn misschien de bedden. Bij ons in de groep had iemand die wat langer was last van het "kleine" bed en voor iemand met rugklachten zal het ook niet een lekker bed zijn.

Al met al gewoon een heerlijk chalet met een perfecte verzorging (zeker als je Coen en Marleen hebt).

Gereisd met vrienden in maart 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Thurnhaus in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Thurnhaus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Thurnhaus scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.